| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleider unter 1500 CHF?
 1 2
31.08.10 22:50
Loved 

Re: Brautkleider unter 1500 CHF?

aahhh...help... sind die noch? und mit welchem preis kann/darf ich da noch rechnen?

31.08.10 23:00
sheilyn 

Re: Brautkleider unter 1500 CHF?

also die läden die ich kenne, ahben bis november ausverkauf... allerdings ist dann die auswahl seehr spährlich.


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

31.08.10 23:37
Loved 

Re: Brautkleider unter 1500 CHF?

danke sheilyn. ha grad hurti chli panik gha. aber mi ume beruhigt. hoffe blibt nid so...si ja erst sit churzem verlobt u am plane

01.09.10 00:01
Carmile 

Re: Brautkleider unter 1500 CHF?

hey loved

i würd mi jetzt nöd zu sehr ufde usverkauf verstife. will dass der A) es kleid gfallt und B) das au no einigermasse i dinre grössi isch (denn zb. au vo 44 uf 38 inähe macht glaub wenig sinn, dass denn no smuster passt und die änderige nöd türere chömet wies kleid isch nöd sicher)..hmm..also mer hät keis einzigs im usverkauf gfalle, zudem isch es mit de zit au recht verlese und duswahl isch eh scho viel chliner wie sus.

drum, möchtsch es günstigers kleid bzw. eis unter 1500 fr., würdi bide abüter vo mine vorrednerinne mol go luege oder zb. do im forum unter brutkleider ese occasion poste. hetti die variante vorher kennt, hetti das evtl. gmacht. denn es super kleid, mit tollem stoff und shnitt für en günstige pris. besser chasch es nöd ha. do wärs mer egal, obs scho näbert agha hät. denn irgend öppert ufde welt hät eh sglich kleid wie du, ussertr es isch e reini massaschniderig noch dine wünsch ;-)

grüesslis

01.09.10 08:58
Saffira 
Re: Brautkleider unter 1500 CHF?

guets mörgeli loved

ich han vo ärä bekannte ghört gah wo sich es chleid het lo mass schnidere bi swisshochzeit in Reinach AG und het weniger als 1000.- CHF zahlt. si het mir au äs foti zeiget und s chleid hät sehr ufwändig usgse. ev. wär das no öpis für dich si het anschinen au en grosse showroom döte wos fertigi chleider het zum aluege und probiere
www.swisshochzeit.ch

ich bin sälber na nie döte gsie und äs würd mich au wundernä öb ächt ä ander brut scho erfahrige gmacht het mit swisshochzeit?

glg Saffira*** wir sagen am 06.08.2011 JA ***

01.09.10 08:59
sheilyn 

Re: Brautkleider unter 1500 CHF?

@loveled
beachte meinen letzten satz. ;) carmile hat ihn schön ausführlich geschrieben. ;)
es ist nämlich so wie sie schreibt.
ich war auch im ausverkauf, es hat schon viele kleider, aber wenn du ne gewisse farbe willst und in deiner grösse... da hast du am schluss evt noch 5 kleider zur auswahl.
ich fand kein einziges mehr schön, welches in mein schema passte.

also setze nicht zu viel gewicht auf den ausverkauf, achte dich lieber, nach läden, die günstigere kleider führen. nur so als tip, sonst machst du dir löetztendlich wirklich panik, wenn du keines im ausverkauf findest.. was nämlich sehr gut sein kann. (ohne dir panik machen zu wollen)

edit:
ah werd den link auch mal ansehen, bin erst auf der startseite. da steht: "1A qualität zu discount preisen."
ich denke das ist einwenig gemunkelt.

haha, da gibts ja nur ne startseite?!?!
schade, finde das sehr schade. :)


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

Zuletzt bearbeitet am 01.09.2010

03.09.10 21:10
Loved 

Re: Brautkleider unter 1500 CHF?

Danke für eui Tips! Wirde mer se z härze nä.

03.09.10 21:23
Eleni07 

Re: Brautkleider unter 1500 CHF?

@Calla, han scho ä paar gueti Tipps da ine becho, aber diä Brutgschäfter mit günstige Chleider in Züri würdet mi no interessiere, willi vo da bin.

03.09.10 21:52
Carmile 

Re: Brautkleider unter 1500 CHF?

hey elenie

samyra fashion isch no günstiger. bin au döt gsi, hend sone lagerhalle als lade. gschmacksach, aber mer hend dstoff nöd ganz so guet gfalle. wobi me für die prise halt au nöd side vom feinste chan erwarte, das ish scho klar. aber evtl. wär das no was für di.. hät e grossi uswahl, dkleider sind mer eifach recht kurz vorcho und i bin 1.72m also nöd riesig.

grüesslis

07.03.11 21:40
gameo 
Re: Brautkleider unter 1500 CHF?

Ich han emol euchi blogs gläse ond chan Swisshochzeit wirklech empfäle. S Obigchleid hani dert lo mache ond es esch fantastisch worde. Ich wörd dert jederzit wieder öppis lo näie. Nor leider esch das Johr e keis Hochzit e mine Chreise. Mini Föndin het letzt Johr ghürotet ond ihres Brutchleid au be Swisshochzeit lo anfertige: En Traum! Es het fantastisch usgsee ond perfekt passt. Sie händ en schöne Schauroom mit vielne schöne Brutchleider ond Obigchleider. Ond wie eis vo euch scho gseit het, mer chan d Farb sälber wähle. Ich find's lässig. Übrigens: Mini Fröndin het förs Brutchleid wirklech weniger als 1000 Franke mit allem drum ond dra zahlt!

 1 2
verarbeitung   Ausverkauf   reinschlüpfen   brautkleidunter1500   problematisch   massaschniderig   Brutgschäfter   Namens-Tafeln   verheiratet   löetztendlich   Internetseite   Brautkleider   brautgeschäfter   brautgeschäft   swisshochzeit   Fachgeschäften   unterstützung   Kleider   Stoffqualität   vorrednerinne