| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleidlagerung
 1 2 3
29.04.13 11:10
sonne13 

Brautkleidlagerung

hallo zäme!

ich ha mol wieder e frog: ich ha mis bruutchleid sit em letschte novämber aapasst deheim. jetzt hend mir chürzlich überleid, wie me so es chleid eigentlich "richtig" ufbewahrt. klar, es muess ufghänkt sii. mir hend jetzt sit echs chleid im zimmer hange ha immer d'store dunde so dass kei sunneliecht draa chunnt. uf was muess me süscht no luege?
hihi, ich ha dänkt ich frog zerscht do bevor ich is chleidergschäft aalüte, meischtens findi do die beschte antworte

29.04.13 11:12
elea 

Re: Brautkleidlagerung

ah det döf ke sonneliecht dra cho? mis chleid hanget eifach inere schotzhölle hende ade töre
ond entweder hangis nacheten i schrank oder wets ine grosse rahme due ond is akleidezimmer henke!
aber i denke so langg du en schotzhölle drumm hesch onds chleid schön locker cha falle passiert do nix!!!!

29.04.13 12:13
sonne13 

Re: Brautkleidlagerung

danke für d'antwort elea!!! hesch du demfall en dunkli hülle? mini esch ebe hell und ich ha dänkt wenn d'sunne draa schiint denn chönds verbleiche oder vergilbe... aber umso besser wenn au chli sunne nüd macht!!!

29.04.13 14:00
elea 

Re: Brautkleidlagerung

nenei i han en heli hölle. me gseht sogar fascht es bezeli dorre.
aber i hamer ebe nonie gedanke gmacht dass jez d sonne chönt mis chleid verfärbe. vorallemmen denki esch do bi wiis ned eso d gfohr! und wenn de deki goht das doch sehr lang bes do d sonne öpis so feshct usbleichet dass me das klrass wörd gseh!!! i miech mer do absolut kei sorge!!!!!

29.04.13 14:07
Canoa 

Re: Brautkleidlagerung

Also ech ha jetzt chorz mini Schwöschter gfrogt wo sech do uskönnt. Sie seid die Hölle seg jo bleckdecht (mis esch jo au vom Wicky ond i de gliche Hölle) ond wemer das eifach ufhänkt esch das guet. Sie hed jetzt gmeint anderst "lagere" chöig mer jo fast ned!

29.04.13 14:20
sonne13 

Re: Brautkleidlagerung

Ui danke canoa förs nochefroge! Be froh dass das demfall keis problem esch! Wenn mer ebe d store em zemmer ned wörded abeloh wörds mehreri stond pro tag a mis chleid änebrötle. Aber wenn das nüd macht umso besser! Wär eifach de horror wenn e woche vor de hochziit s chleid nomol aaleisch und es isch verfärbt oder so... Wobii mer sech momentan jo kei sorge muess mache wäg de sonne aber d store werdi zur sicherheit gliich alle zueloh

29.04.13 14:22
Canoa 

Re: Brautkleidlagerung

Also mi Chleid esch au be mine Eltere deheime ond det i dem Zemmer esch aut Store donde ond es esch relativ chüehl denne, dos eifach es Abstöuzemmer esch! Ech dänke öbis bessers chömer jo gar ned mache...solang mers ned ine Egge rühred esch alles guet... =)

29.04.13 14:26
elea 

Re: Brautkleidlagerung

mis esch ebe hender de töre vom achleidezimmer. ond de schiinet d sonne scho emmer recht herre. aber i los jetzt glich döt. i ha jez mol vertroue druf das nix passiet. ebe denke ned dass dor d hölle dörre öper cha passiere. ond vorallem esch jo au no d schiibe dezwösche. d UVA ond d UVB strahle chöme jo au ned dord d fensterschibe aso wössti ned was do mis chleid chönti verfärbe! aso alles guet

29.04.13 14:28
sonne13 

Re: Brautkleidlagerung

Hihi, genau, wär jo krass wenn s tüürschte chleidigsstück im hushalt (isch bi mir emu so) eifach ine egge wördsch knalle

29.04.13 14:34
Canoa 

Re: Brautkleidlagerung

Jo be mer esch es aus türsche im Hushaut!
Nei weisch wie, de wärs jo au ned s rechtige Chleid...

 1 2 3
Brautkleidlagerung   Überschwemmungen   versehentlichen   unwahrscheinlich   atmungsfähigem   chleidergschäft   Seidenpapier   Kofferverkleidungen   Brautkleidboxen   Feuchtigkeit   wedding-dress-boxes   beeinträchtigen   Brutchleiderboxe   Chleiderufbewahrig   Beschädigungen   längerfristige   Brautmodengeschäfts   Brautkleidbox   Schimmelbildung   Kleiderschränke