| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautkleidlagerung
 1 2 3
02.05.13 10:59
Eve777 

Re: Brautkleidlagerung

Hallo zäme

Also wägem Brutchleid lagere hani do inne mol neume gläse, dass es glaub eifach wichtig esch, falls mes ned cha ufhänke und ine Box möcht versorge, dass me det e spezielli Box chauft will normali Kartonboxe irgendwie e Stoff oder so tüend usscheide wo s Chleid vergilbt. Die spezielle Brutchleiderboxe (unter wedding dress box findet me mega viel dezue im Internet) sind schiins us PH-neutralem Karton und dorom für d Ufbewahrig geignet.

Ich mues mir allwäg so e Box zuetue will mis Chleid nie im Läbe i eusem Chaste Platz wird ha, de platzt scho jetzt us allne Nöht .

02.05.13 11:14
Nemo 

hello Ladies!!

Also ich han mir genau us dem Grund wo obe Eve gschriebe hät, die Box bstellt:
http://www.emptybox.co.uk/products/wedding-dress-boxes/

Isch zwar nöd grad günstig, aber sie sind wunderschön gmacht und mer chan alles selber welä wie grössi design usw...
ich finde mis chleid hät e stange geld kostet, denn sölls nacher au richtig ufbewahrt werde

es wird au viel siedepapier dezue mitgliefered, damit mers schön chan verpacke.

02.05.13 11:16
Nemo 

Das isch mini Box.

Datei-Anhänge
2012-10-04 11.25.04.jpg 2012-10-04 11.25.04.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 65 kB

2012-10-04 11.24.31.jpg 2012-10-04 11.24.31.jpg (3x)

Mime-Type: image/jpeg, 28 kB

02.05.13 11:24
sinna 

genau so eh box hani au . sproblem isch das diä brutsäck ned atmigsaktiv isch . das heisst das immene brutsack sbrutchleid sich gelb chan verfärbe nochere zit. diä box hett so sidäpapier wo atmigsaktiv isch.i han diä mittleri grössi bstellt und ich find recht gross und mis chleid hett problemlos platz ka .

02.05.13 11:28
elea 

d box esch woooondershcön nemo! ofem ondere beld gseht es bitzeli us wie en sarg
aber wenn i ned d möglichkeit ha s chleid neumet ufzhenke de werdi mer secher au son e box chaufe!! gseht wonderschön us!!!!

02.05.13 11:41
Nemo 

he he, säg nüt. hät mis mami au gseit woni ihre s'föteli zeiged han!!
aber sie sind echt mega scön gmacht!

02.05.13 12:38
MsJenaya 

Wow...mit was dir euch scho beschäftiget. A das hani ja no gar ned dänkt. die Box isch würklech mega schön Nemo. Da gahni doch ou grad ga luege.

02.05.13 14:22
elea 

be grad rasch go gügsle¨fende de priis eigentli no oke...emo das wers mer jez secher wert! ond woni gseh ha was för cooli muschter dasses het.... uhhhh......
du nemo nomol e frog, ofem 2te bild hets enne ade schachtle so wie schrube wo useständ. 2 of jede site! was esch das gnau?

Zuletzt bearbeitet am 02.05.13 14:24

02.05.13 15:02
Nemo 

das sind d'hänkel wo ussedrah sind. sind so kordlene.
ja säg nüt, ich han mini ebe dezumal mit de 12er bürt bstellt im oktober.
aber jetzt gits ja uuuuuuuuuu mega viel muster, das isch bi mir noni gsie... aber easy, find sie au so mega toll!!

02.05.13 15:33
elea 

cool henkel hets au no?
i fende die wo du hesch mega schön! ghört definitiv zo mine favorite!

1 2 3
Brautkleidbox   beeinträchtigen   längerfristige   Brautkleidboxen   wedding-dress-boxes   Überschwemmungen   Chleiderufbewahrig   Beschädigungen   Kleiderschränke   Feuchtigkeit   versehentlichen   atmungsfähigem   Brautmodengeschäfts   Schimmelbildung   chleidergschäft   unwahrscheinlich   Brautkleidlagerung   Kofferverkleidungen   Brutchleiderboxe   Seidenpapier