| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautmode Bär in Wehr Deutschland
 1
03.09.09 22:15
Gloeggli 
Brautmode Bär in Wehr Deutschland

Hoi zäme

Kännst öbber vo euch s Bruutmodegschäft Bär in Wehr Dütschland?

Grüässli Doris

03.09.09 22:24
Muggi 

Re: Brautmode Bär in Wehr Deutschland

Sali Doris
I bi letsti dört gsi,mi mami het dört e Etuikleid kauft! Sie händ ganz schöni Kleider nid e riese Uswahl aber ganz tolli sache!

Grüessli Steffi

03.09.09 22:35
minzentee76 

Re: Brautmode Bär in Wehr Deutschland

die cousine meines verlobten hat dort ihr brautkleid gekauft und sie war super zufrieden. seine schwester hat nun ihr brautkleid (rot) auch dort gekauft und hat erzählt, dass die bedienung super gewesen ist und die preise sehr vernünftig seien.

wir werden im winter dort mal vorbei schauen. mein verlobter braucht noch eine hochzeitsweste mit plastron...



03.09.09 22:36
Gloeggli 
Re: Brautmode Bär in Wehr Deutschland

Hallo Steffi

Danke vel mol för dini Anwort. Ich wohne ebe grad a dä Gränze, es macht glaub scho nochli en priesleche Ondersched zo dä schwiezer Priese. Neme a dass das au bi dä Hochzytschleider dä Fall esch. Ond denn chan mer jo au no d Mehrwertstüür zrogg hole.

Grüässli Doris

04.09.09 06:35
Muggi 

Re: Brautmode Bär in Wehr Deutschland

Morge Doris
Cool wo wohnsch de? I bi us Möhlin het nid so viel Fricktaler Brüüt

Grüessli Steffi

05.09.09 13:30
Gloeggli 
Re: Brautmode Bär in Wehr Deutschland

Hoi Muggi

Ich ben i dä Nöchi vo Laufeborg ufgwachse ond wohne jetzt aber set 4 Johr in Eglisau Zörcherunterland.

Grüässli Doris

 1
Brautmode   Fricktaler   Hochzytschleider   hochzeitsweste   Zörcherunterland   Laufeborg   Dütschland   Grüässli   bedienung   Ondersched   Deutschland   verlobter   Mehrwertstüür   vernünftig   brautkleid   priesleche   schwiezer   Grüessli   Bruutmodegschäft   schwester