| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautschmuck
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 14
18.04.12 11:22
Vikunija 

Re: Brautschmuck

@ Jusi

Wow, ja gangs mal go live aluege, aber ich finde de Schmuck mega schön!!!!
Falls ich mal na was würd gse, meldi mi bi dir natürli sofort!

LG

18.04.12 11:30
Vikunija 

@ Jusi
http://www.swarovski.com/Web_CH/de/10984...tegoryName=0110

Lueg mal det, isch halt e Chetti und Ohrring, weiss nid ob du nur Ohrring und es Armband wetsch...
D Chetti isch ev. biz rob dur die 2 Chettglieder rechta, aber uf de Foti finde wirkts toll. Me müssts halt au mal go aluege...
Ah und uf Siite 2 hets au na schöni Ohrring in Violette. Die hängende mit je 1 violette und 1 christllige Chugle...

18.04.12 11:57
Steph

nicht registriert

Wow Jusi

mega schön, gfallt mir super guet. I hoff es passt mit de Stoffblueme zämme.

griessli

* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

18.04.12 12:06
dia

nicht registriert

@jusi
Oh wow, dä schmuck gfallt mir sehr!! Vo wo isch dä? Ha das setno gfunde vo swarovski. Find zudine kurze hoor so langi ohreringli no schön. Au die wo dir d vikunija vorgschlage het!

Lg, dia

http://www.swarovski.com/Web_CH/de/11272...tegoryName=0110

http://www.swarovski.com/Web_CH/de/11271...e.html?rc_pdp=1

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

18.04.12 12:14
cutebride 

@jusi, würkli uh schöne schmuck hesch da gfunde! hoffe au dass es zu dä stoffblueme passt

.:wedding date:. 29. September 2012

18.04.12 13:09
Vikunija 

@ Dia, das isch ebe de Schmuck uf Siite 2.
2 Dummi, 1 Gschmack... oder so

18.04.12 13:21
jusi 

pha, bi übärä mittag grad schnäll im "il vicolo" z basel gsi... dr schmuck isch vo thomas sabo und gseht in ächt, sorry, sch... us
und wüsset dr was es choschtet? d ohräringli 339.- und s armchetteli 239.-. i gib jo gärn gäld für schmuck us, aber das isch ächt nit grächtfertigt... gseht bitz us wiä us em chaugummiautomat ganz ungwohnt... s armchetteli wär grundsätzlich nit sooo wüäscht aber diä "stei" si do dunkel, chönnt grad so guät ä schwarzes näh oder so...

vikunija/dia: villä dank für ä tip mit em swarovski, hani gar nit dra dänkt muäss grad no bitz goh stöbärä...
hmm, diä ohräringli mit em "tropfä" si mr leider fascht ä chli "zu flieder", hätt gärn so ä richtig schön chräftigs violett, aber villicht würkts in ächt jo dünkler... gang denn mol am märtplatz vrbi

@langi ohräringli: äigentlich find ig das au no schön, aber ig ha so bitz ä neckholder... wenns denn z lang isch, chömmä si glaub a, denn gfallts mir nüm so drum wett ig ebä au käi halschetti, sondern s passendä armchetteli...

1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

Zuletzt bearbeitet am 18.04.12 13:25

18.04.12 13:23
jusi 

oder statt ä armchettli ä ring

18.04.12 14:02
Steph

nicht registriert

oh, wunderschön, ich lieb de Ring Kollegin het dä in schwarz, hammer!!!!
blush::

* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

18.04.12 14:06
Vikunija 

@jusi. Ach, so fies, wie das mängisch chan tüsche uf so Föteli!

Me muss die Sache halt scho immer go aluege gah.
Ja veillicht wirkt de Stei vo dene Ohrerring ja biz dünkler. in echt. Denke aber wahrschindli nid so viel...

Die andere mit de Chugle sind im Fall göaub nöd so lang, musch mal s Bildli aluege wo d Frau se ahet.....

Aber du häsch scho Recht, bimene Neckholder isches scho schöner wenn d Ohrerring nöd zu lang sind und meischtens passt au kei Chetti. Aber au da: me musses halt komplett gse zum sicher si...

Druck der Dume das du gli fündig wirsch!

1 .. 8 9 10 11 12 .. 14
Brautschmuck   neckholder   Frangipani-Blumenarmband   swarovski-steinli   Ohrringe   Swarovski-Kettchen   Schmuck-Bastel-Knopf-Laden   einfach   Traumtag   armband   nimbini   Modeschmuck-Bijouterie   ab-swarovksi-steinli   Schmuck-Gaschäfter   Brautkleidergeschäft   Rhomberg-Schmuckstück   entscheidungsunfreudig   wirklich   manschette-chnöpf   Schmuck