| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautschmuck
 1 .. 9 10 11 12 13 14
18.04.12 14:45
dia

nicht registriert

Re: Brautschmuck

@jusi
Oh nei, so gemein!! Aber die prise sind jo heftig!! Phuu... Ha au e armketteli vo thomas sabo, in schwarz, das het aber nume 60.- kostet!
Hoffentlich findisch no öbbis, schmuck imene dunkle violett isch scho schwierig zum finde! Toi toi toi...

@vikunija
Hihihi, wo ich's postet han isch es mir erst nochärd ufgfalle, dass du die meinsch!! Immerhin hän mir dr glich gschmack, mir sind zwar blond, aber nid dumm! *chch*

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 18.04.12 14:47

18.04.12 14:55
jusi 

Re: Brautschmuck

Vikunija:
...Die andere mit de Chugle sind im Fall göaub nöd so lang, musch mal s Bildli aluege wo d Frau se ahet.....

ig bi ebä so schlächt im schätzä... aber ig gang uf jedä fall vrbi, ha mr überläit, dass mä sä evtl. cha chürzä... ha uf dr hp abr no diä glichä äifach nit hängend gseh, nur d chugälä... villicht passä denn diä...

villä dank öich fürs dumä druckä. schaffä mr au no irgendwiä



1. kommt es anders und 2. als man denkt: 13.&15.9.12

18.04.12 15:01
Vikunija 

Re: Brautschmuck

@vikunija
Hihihi, wo ich's postet han isch es mir erst nochärd ufgfalle, dass du die meinsch!! Immerhin hän mir dr glich gschmack, mir sind zwar blond, aber nid dumm! *chch*

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...















So guet.. Aber Rächt häsch!

18.04.12 16:09
Duffy.10 

Re: Brautschmuck

En Tipp, wos mega schöne Schmuck git: ich finde im Globus unde be de verschiedene Schmuckständ, det gits immer mega vel schöne Schmuck. Han scho etlich vel Gäld loh ligge loh dete für Schmuck. Dete gits halt würklich vo allne verschiedene Schmuck-Gaschäfter en Uswahl, Det hani scho mehreri Perlekettene kauft i verschiedene Farbe und au z. B. euise Verlobigsring hämmer dete kauft.

Verliebt, verlobt und Verheiratet am 11./19. Mai 2012

18.04.12 16:16
cutebride 

Re: Brautschmuck

@Duffy, danke für dä tipp! gang mal nach em schaffe det go verbi luege


ich ha mal e generelli frag... findet ihrs unagmesse wenni zum bruutchleid e perle-chetti und perle-ohrstecker würd träge? ich ha nöimet im internet gläse dass mer zum hochziit kei perle sött alegge wil jedi perle e träne vo dä bruut symbolisiert

was denket ihr?

.:wedding date:. 29. September 2012

18.04.12 16:18
bellastella 

Re: Brautschmuck

@cutebride: Hani au grad dänkt

Ich finde äs passt was du willsch! Me cha au säge das jedi Perle ä Freudeträne isch! Ich wür alegge was mir gfallt!

Verliebt 12.5.08, verlobt Ostern 2010, am 12.5.12 wird geheiratet!

18.04.12 16:36
dia

nicht registriert

Re: Brautschmuck

@cutbride
Ich ha au perle ohreringli und perle armband a ka! Ich find es passt. Me seit das mit de träne jo bi ächte perle und do sinds bi mir nume 2 gsi, die an de ohre!
Aber ich glaub nid dra, dass das unglück bringt...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

18.04.12 16:38
Vikunija 

Re: Brautschmuck

@cutebride:
Für mich wär das nie in Frag cho Perle azlegge, ebe will das Träne ide Ehe simbolisiert.
Das han ich halt scho sit Jahre immer ghört und isch fescht i mir verankered.
Das chunt vo frühner wo d Perletaucher hüfiger gstorbe sind bim versuech die schöne Dinger ufe zhole.

ALLERDINGS: Wenn du due Frag stellsch, het dich nur verunsichered was du irgendwie mal ghört häsch und du beantwortisch doch dir selber so grad dini Frag.

Dir isch das egal!

Wenn mer uf alles würd luege was mer so list vowege Hochziite denn, ui nei, wer ja niemert meh würkli frei ide Gstaltig vom Hochzzit.

z.b dörftisch du sicher nüm wiis hürate

Mach dich nöd veruckt mit so Sache. Es muss eifach für dich stimme!

Liebs Grüessli

18.04.12 17:03
meelaa

nicht registriert

Re: Brautschmuck

Nach langem Suchen, habe ich endlich gefunden, wo dieser Spruch wirklich herkommt.

Und: es ist im Laufe der Zeit scheinbar nur die Hälfte des ursprünglichen Spruches übriggeblieben.
Denn im Ursprung heißt es:

"Aus Tränen der Götter entstanden Perlen, ein kostbares Geschenk an die Menschen als Boten für Glück und Liebe."

18.04.12 18:38
Venus81 

Re: Brautschmuck

@meelaa: Genau - ich habe das auch so gelesen. Steh sonst nicht so auf Bräuche - für mich ist dies aber der ausschlaggebende Grund, dass ich Perlen tragen werde. Zudem finde ich passt sich der feine Glanz gut an alle Haut- und Weisstöne an.

 1 .. 9 10 11 12 13 14
manschette-chnöpf   entscheidungsunfreudig   Rhomberg-Schmuckstück   swarovski-steinli   nimbini   Frangipani-Blumenarmband   Modeschmuck-Bijouterie   ab-swarovksi-steinli   Schmuck-Gaschäfter   neckholder   Brautschmuck   wirklich   Ohrringe   Swarovski-Kettchen   armband   Traumtag   einfach   Brautkleidergeschäft   Schmuck   Schmuck-Bastel-Knopf-Laden