| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautschmuck
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 14
09.12.11 21:31
angiyves 

Re: Brautschmuck

Ah Mischt, ich Dubel, stimmt! Ganz vergässe.
Also wenn Dis Kleid au no e Neckholder het, rsp. das de Neckholder isch, würd das jo denn au no abstoh so es grosses Ketteli. Und denn kunnts jo au no druf a, was mit de Hoor machsch. Langi offeni Hoor wäre denn am Passendste wenns unbedingt das Ketteli miesst si.

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

09.12.11 21:32
dia

nicht registriert

Re: Brautschmuck

Ich hatte einfach ganz klassisch perlen ohrenringe und ein perlenarmband an. Ich mag es nicht, wenn alles "chrut und rüebli" isch!
Es hätte von rembo styling die passenden ohringe gegeben im gleichen stil wie das neckholder, aber für mich waren sie zu teuer...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 09.12.11 21:37

09.12.11 21:37
Muus 

Re: Brautschmuck

@angiyves: nid schlimm, ich hab' den Überblick auch nicht, wer wo und wie... ;)
Die Haare (hab so einigermassen lange Haare) möchte ich so halb hochstecken. Mein GG mag's nicht, wenn sie ganz hochgesteckt sind, und ich mag sie nicht ganz offen. ;) Der Neckholder ist eigentlich ganz schmal, aber das mit dem Abstehen stimmt schon...

@dia: Find' ich eigentlich fast das schönste, nur Perlen! :) Und "Chrüz und Rüebli" (hehe, kuhler Ausdruck) mag ich auch nicht. Drum überhaupt meine Bedenken zum Ganzen!

Ihr seid super, merci!

09.12.11 21:40
dia

nicht registriert

Re: Brautschmuck

Hahahaha!
Ha mi grad verbesseret: ich ha gmeint "chrut und rüebli"!!!!!
Seit me doch, oder??

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

09.12.11 21:41
Muus 

Re: Brautschmuck

Oh, stimmt! Hab' auch gerade nicht "geschaltet", hihi. Säge sogar ig! ;)

10.01.12 13:15
jusi 

Re: Brautschmuck

hallo zusammen

hatte/ hat jemand von euch "farbigen" brautschmuck? evtl. möchte ich etwas in violett, aber weiss noch nicht, ob das passt...

danke und liebe grüsse
jusi

10.01.12 13:24
angiyves 

Re: Brautschmuck

jusi:
hallo zusammen

hatte/ hat jemand von euch "farbigen" brautschmuck? evtl. möchte ich etwas in violett, aber weiss noch nicht, ob das passt...

danke und liebe grüsse
jusi

Fänd ich suuuuuper! Hätt ich nit scho e farbigs Kleid, wür i das mache! Und denn d Schueh in dr gliche Farb! Oder d Schlaufe Und ich ha halt unbedingt die Plumeria-Ketti wölle, süscht gäbs e schwarzi Ketti!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 13:25

10.01.12 16:01
jusi 

Re: Brautschmuck

genau... mini bluämä am chläid wärdä jo igfärbt und denn wett ig schuäh in dr glichä farb... ha dänkt ä armchetteli und evtl. ohräringli (steckerli oder so) wärä no cool... am hals legg ig alwä nüt a will ig ä neckholder ha, an derä stell wo dr holder mit em chläid zämägnäiht isch, isch au nomol ä blüätä...

11.01.12 09:40
angiyves 

Re: Brautschmuck

jusi:
genau... mini bluämä am chläid wärdä jo igfärbt und denn wett ig schuäh in dr glichä farb... ha dänkt ä armchetteli und evtl. ohräringli (steckerli oder so) wärä no cool... am hals legg ig alwä nüt a will ig ä neckholder ha, an derä stell wo dr holder mit em chläid zämägnäiht isch, isch au nomol ä blüätä...

Tönt sehr toll! Würd am Liebste scho Bilder seh!!!


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

11.01.12 09:44
nimbini 

Re: Brautschmuck

hey jusi, also mini idee isch ja au gsi, dass ich türkis schmuck wird träge! mis make-up isch türkis gsi, d'schueh au, d'federli i de haare au, mim maa sini manschette-chnöpf sogar dänn hani mir es armchetteli und ohrring bstellt, gnau i mim türkis, woni hetti sölle ha, die sind dänn cho und händ farblich ganz genau passt, nur leider häts i de ohrring drin no drü swarovski-steinli gha, wo so baby-blau gsi sind, anstatt normali swarovskisteinli und das hätt sich dänn total bisse mit de steinli uf em chleid somit hani die zrugg gschickt und dänn isch min schmuck halt mit ganz normale ab-swarovksi-steinli gsi... hät mich mega möge, aber hät halt nöd sölle si!

lg nimbini

 1 .. 3 4 5 6 7 .. 14
einfach   Rhomberg-Schmuckstück   Frangipani-Blumenarmband   wirklich   Schmuck   Schmuck-Bastel-Knopf-Laden   Ohrringe   ab-swarovksi-steinli   entscheidungsunfreudig   armband   swarovski-steinli   Traumtag   Schmuck-Gaschäfter   nimbini   Brautschmuck   Modeschmuck-Bijouterie   manschette-chnöpf   Brautkleidergeschäft   neckholder   Swarovski-Kettchen