valey:Also ich find die ganz schööön :) han sie bi Light in the Box gseh :)
Die hab ich auch gesehen. Find die sehr toll! Aber ich hab irgendwie grosse Bedenken bei LitB zu bestellen... Was wenn sie nicht passen oder sehr unbequem sind? Dann hab ich Schuhe daheim die ich nicht anziehen kann. Zurück schicken geht ja nicht...
@valey: die gsehnd sehr schön us. bi schueh han i amigs au so mini bedenke mit bstelle. find da scho recht heikel. aber das so günstig sind chamer sone risiko scho mal igo.
ja isch scho chli heikel i ha jez nur bi victoria secret vo amerika schuhe mal bstellt und hend emmer perfekt passt... die hedded au ganz schöni wissi schuhe aber med dene würdi sterbe hihihi
i ha mini brutschuhe scho.. aber i ha denkt ich chauf mer anderi wel mis kleid müest ganz minim kürzt werde, und i well ned dass sies kürzed ha chli angst weg de spitze unde... drum hani denkt chauf mer eifach bez höcheri schuhe die findi süess
i ha mini in italie kauft ka send wunderschön... mues dehei suscht mal es foti mache es nervt mi nur das de müend s kleid kürze nur wel d schuhe 2mm z kurz sind.. :/