Ich hätti no Bruutschuhe zum verchaufe ! Wie's amig so isch, hät mer schlussentli e riese Uswahl Dihei ich han drum es Paar vorig ... Bi Interesse bitte per PN melde !
Hier noch die Infos zu den Schuhen. Sie sind von Paul Green. Ich habe sie mir damals zu meinem Abendkleid am Verlobungsabend im Geschäft geklauft und trage sie nun auch zu der Hochzeit!
Heute eben angekommen und super bequem - ich bin verliebt. Sie werden noch mit Seidenfarbe grün eingefärbt, ich stelle dann ein Bild vom Gesamtkunstwerk rein :)
Ich ha se bi JJ's house bstellt! Ich ha kli bammel gha, well me sie halt nid so eifach hät könne zruggschigge wie, z.B. bi Zalando oder so! Aber wo ich se übercho ha, bin echt platt gsy! D'Qualität isch de Hammer! Und v.a. super bequem, ich hätt's nid dänkt. Und ich bi jetzt au nid die, wo nur in 10cm Heels ummerennt - ;) Ich ha inkl. Versand CHF 60.- findi e faire pryys!
Ich ha se selber ygfärbt ;) mit Seidefarb. Isch supereasy gange und s'Ergebnis isch echt toll worde! Ich hätts nid dänkt, dass das so eifach goht :) Ich ha die Farb gno: