| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautschuhe & Tipps ;-)
 1 2 3
15.04.09 09:51
Cesy 

Re: Brautschuhe & Tipps ;-)

@ Cindy

I han ganz en eifache Ballerina kauft und zwar bim Dosenbach, isch us Leder und super bequem. Er het vorne es eifachs Mäscheli und suscht isch er ganz schlicht. Han dä gliichi letscht Johr ebe in schwarz scho gha und weiss drum daser für mich super isch.
Und was au no schön isch, er het nur grad 30.- Fr koschtet ;)

Grüessli Cesy

15.04.09 09:56
Cindy 

Re: Brautschuhe & Tipps ;-)

ui das wär ja supr, ha bis etz ebä immr diä normale ballerinas im vögele kauft, und die sind am aafang meeega unbequem bises iitreit häsch.. und ich wetts ja voher nid gross aazieh, sie söttet jo dänn na wiiss sii a dä hochziit =)

abr dänn gahni mal na in vögele go luege, messi fü dä tipp

greez
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

15.04.09 10:43
Inessa

nicht registriert

Re: Brautschuhe & Tipps ;-)

@cesy - gell die sind super? fühlt man sich direkt wohl.. ich denke acuh ich werde geleinlagen dazu holen.

@cindy - ich hab helle ballerinas vom letzten sommer. viel sehen tut man davon ja eh nicht und es gibt ja fast in jedem geschäft helle ballerinas. meine sind aus wildleder, habe die aus nem schuhgeschäft im flughafen zürcich - ist das dosenbach?

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

15.04.09 11:05
Cindy 

Re: Brautschuhe & Tipps ;-)

hmm aso am flughafe giz en vögele, villicht isches dä xi =)
ja ich han scho au es paar wiissi ballerinas, abr die sind scho so abglatsched und kaputt dasi noii wett.. ha sowieso noii wellä chaufe, drum chunts etz gad rächt


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

17.04.09 17:57
surri 

Re: Brautschuhe & Tipps ;-)

Juhui

I ha endlich mini Brutschuhe. Sind huet mit mim Schatz uf Bern und do hanni denkt me chönnt jo i de Brutschuhladen. Ich dachte mir zuerst es sei sicher alles zu teuer aber da sah ich sie, weiss kleiner Absatz und super bequem. Und i-tüperchen isch gsi das si no abegschriebe gsi sind und i nur 100.- Franke zahlt ha. Nach de Hochzit channi sie den ifärbe.

Cu Surri



Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09

 1 2 3
herausgefunden   hochzeitschuhe   erreicht   Hochzeitsschuhe   einkaufszentrum   Trauung   startet   Hochziitsschueh   kirchlichen   Bündnis   ergeben   Tschümperlin   Deutsch-Schweizer   Brautschuhe   zivilen   ballerinas   schuhhaus-schnabel   sneakers-träger   überglückliche   Höhepunkt