| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brautschuhladen Winterthur
 1
14.07.14 09:01
lil.lian 

Brautschuhladen Winterthur

Ich bin per Zuefall am Samstig in Winti im Bruutschuehlade gsi. Ich duen gern no mini Erfahrig mit eu teile.

Am Samstigmorge bini no ime Bruutmodegschäft gsi und han no wege Schueh glueget. Sie händ aber bi de meiste Schueh e Lieferfrist vo vier bis sechs Wuche..
Ich han den im Internet no glueget wos susch no e grossi Uswahl hät und bin uf de Bruutschuehlade in Winti gstosse (bin abr au scho uf dere Homepage gsi). Han den aglüte öb ich a dem Samstig no chöni verbi cho (Termin sind uf Veribarig). Sie hät mer den abote ich chönti am 1 cho, was abr ziitlich nöd drinne glege isch und dänn hät sie gfunde ja ich chönti au am drü no cho, will am zwei hät sie scho e Chundin und sie nämmi sich pro Chund ei Stund Ziit.
Ich bin dänn churz vor em drü in Lade gloffe und ich han chöne diversi Schueh aprobiere. Im Gegesatz zu Brutmodegschäfter (bin scho ines paarne gsi) händs würkli e grossi Uswahl und sie händ au grad die Schueh an Lager. Es chönt scho mal si, dass e gwüssi Grössi nöd ume isch, abr dänn het sie no d’Möglichkeit de vo Bern zschicke lah, bevors es bim Hersteller müssted bstelle. Ich han den zwei Schueh gfunde und ich han mi müese entscheide. Mier sind dänn au no verusse gange die Schueh i de Sunne go aluege und mier händ d’Schueh no mit em Stoffmuster vergliche. D'Verchäuferin hät sich würkli guet um mich kümmeret und sie isch echt ganz e liebi. Sie hät den au no d’Schueh knettet wills ame Ort no zhärt gsi sind und hät au no de Schuehmacherhammer füre gnoh.

Ich wür de Lade uf jede Fall wiiterempfehle, d’Uswahl isch relativ gross und shät chli i allne Variante was..

15.07.14 11:23
nala05 

Re: Brautschuhladen Winterthur

hey lil.lian super hesch jetzt din schueh gfunde, finden übrigens au sehr schön mit no chli höcherem absatz hätti en au grad gno
no wäge mini schueh vom zivile, die hän scho ca 8cm absatz ka und sin au hellgrau gsi nid wiis. aber du hesch jo ez di traumschueh zum traumkleid

15.07.14 13:58
b2be 

Re: Brautschuhladen Winterthur

Danke lil.lian für den Bericht! Ist sehr hilfreich!

09.01.15 11:01
Sakanas 

Re: Brautschuhladen Winterthur

Wie hiess der Brautschuhladen in Winterthur? Ich suche auch nach welchen, und wohne in der Umgebung.

09.01.15 14:41
Vianella 
Re: Brautschuhladen Winterthur

Der Laden heisst Der Brautschuhladen und ist an der Steinbergasse. Ich war auch dort aber wurde nicht fündig. Sie nehmen sich aber wirklich Zeit, auch wenn sie für mich zu wenig auf die Person eingeht(vielleicht habe ich einfach einen schlechten Tag erwischt...)

Ich wurde dann in Zürich im Las Peritlas fündig. Dieser ist auf dem Grossmünsterplatz. Eigentlich ein Umstandsmodegeschäft für Bräute, führt aber auch Brautschuhe. Hat etwa die gleiche Auswahl, aber teilweise andere Modelle. Ich war zufrieden.

09.01.15 14:42
Vianella 
Re: Brautschuhladen Winterthur

Sorry las perlitas

 1
Brautschuhladen   Samstigmorge   Brautschuhe   Winterthur   Umstandsmodegeschäft   Stoffmuster   d’Möglichkeit   schlechten   vielleicht   Verchäuferin   Lieferfrist   Schuehmacherhammer   traumkleid   traumschueh   Bruutschuehlade   Grossmünsterplatz   Brutmodegschäfter   wiiterempfehle   Bruutmodegschäft   Steinbergasse