| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brille oder Linsen
 1 2 3 4 5 6
11.10.09 13:17
silver83 

Re: Brille oder Linsen

ja, ich tuen den au mol bi minem opiker afrogä was wohl am bestä für mich isch. und ich säg ihm den gad, dass ich sie aber im internet bstellä wet. wen er mier en besserä priis macht isch au guet

aber uf jedäfall müens super si in der luftdurchlässigkeit, den ich will echt nid chnallroti augä am obet ha

Lg und dankä


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
......Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag......

11.10.09 17:10
tonie 
Re: Brille oder Linsen

das find ich sehr fair. und usprobiere lohnt sich uf jede fall.

11.10.09 19:13
silver83 

Re: Brille oder Linsen

ja, ich bin scho sid 14 johr, sid minärä erstä brillä immer zum glichä opiker gangä. und drum kenn i diä au alli guet schliessli hen min ma und mini tochter au ihri brillä immer vu dötä und ich han etz gad wieder eini für 600.- kauft
also denk ich tüens mier scho sägä was für ä grössi und was für ä linsä di best wer. ich will jo nu berotig, und nid ämol gratis testlnsä, also isch das sicher kei problem. so tageslinsä sind hald scho super, muesch nüt me reinigä und wens weh tüen, den eifach in chübel mit nä



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
......Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag......

12.10.09 07:36
Piglet 

Re: Brille oder Linsen

Hallo silver
Nor als Hewis: D'Korrektur vo dr Bröue chasch de ned outomatisch of d'Linse öberträge. Eg ha be de Linse en anderi Korrektur. Das muesch ebe zerst usefende (bzw. dr Optiker) drom wördi der scho empfäle Testlinse z'nä. Dr Optiker brucht haut scho en Röckmäudig vo der öb s'Gfüeu hesch du gsächisch guet. Osserdäm muess er de ou no en Nachkontrolle mache, dass du dis Oug guet chasch schliesse ond gnueg Loft dorechont etc. Ebe zom so Sache wie Ougeentzündige z'vermide.
E wörd der derfo abrote säuber uszprobiere. Die ganzi Apassig chostet gloub öppe 40 Fr. inkl. Testlinse (bem McOptik woneg be). Ond wenn die erste Testlinse ned guet sind chonsch ohni Problem witeri öber ohni dass meh muesch zahle.
E wörd die ersti Packig bem Optiker choufe, nochär wenn weisch weli chasch emmer no em Internet bstöue.

13.10.09 07:52
suesue 
Re: Brille oder Linsen

Ich hätt d Linse au znach könne dinne loh, has aber fast nie gmacht. Und ohni befiechtigstropfe kunnsch am Morge au nit us. :-)
Wäg em Internet kauf: Ich ha scho welle mini Linse im Netz bstelle, ha mi aber nit getraut (do ich no e klini Hornhutverkrümmig ha). Ich ha aber au scho e Agebott vom Internet usdruckt und ha bim Fielmann denne no 10% uf dr günstiger Priis vom Netz beko. Aber das isch jetzt au scho wider 4 Johr här, oder so. Weis nit, öp sis hütt no mache. (Has au nümm probiert). Damals han ich farbigi Linse so günstig beko...









06.01.10 13:06
cuenca 

Re: Brille oder Linsen

Ich werde meine Brille tragen, denn ich habe die Linsen nur zum Baden und teilweise zum Sport an (wenn ich dann welchen mache).

Ich habe aber die Brille schon über 7 Jahre (also das Gestell). Ich weiss nicht, ob ich eine neue kaufen soll. ich denke, dass auf den Fotos eine neue Brille besser aussähe als diese, welche ich nun schon seit Urzeiten habe.

was meint ihr?



_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

06.01.10 13:10
Carmile 

Re: Brille oder Linsen

Hi Cuenca

Als Nicht-Brillen-Trägerin kann ich natürlich leicht sagen, dass ich Linsen statt eine Brille verwenden würde, ich glaube aber dass es eigentlich eher darauf an kommt ob du dich mit/ohne Brille wohler fühlst, wie die Brille zum Kleid, Schmuck und Schleier passt (oder sieht es dann überfüllt aus?). Ich persönlich würde nur dann eine neue Brille kaufen, wenn das definitive Outfit mit Frisur, Schmuck etc. noch nicht steht, denn eine Brille kann ja vom Stil her doch einiges verändern.

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

06.01.10 13:29
cuenca 

Re: Brille oder Linsen

Hallo Carmile

Merci für Deinen Input. Ich fühle mich auf jeden Fall mit Brille wohler, da ich in Gesicht eine Krankheit habe, von welcher die Brille optisch ablenkt. Darum kennt man mich auch praktisch nur mit Brille.

Das Outfit steht nur insofern, dass ich kurze Haare habe und dadurch keinen Schleiertragen werde. Alles andere ist noch offen (ok, der Schmuk ist auch noch fix).

Ich dachte einfach, dass ich mich dann - wenn ich in den nächsten Jahren sowieso eine neue Brille kaufen werde - ab den Fotos ärgere, wenn sie mit der alten Brille gemacht wurden...

Aber vielleicht schaue ich auch einfach mal bei einem Optiker rein, vielleicht haben die etwas was mir gleich gefällt und dann hat sich die Frage ja auch erledigt

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

06.01.10 13:46
silver83 

Re: Brille oder Linsen

also, wo ich mini fertig brillä bin go abholä, hens mier gad no (ich han ganz vergässä derno zfrogä) gratis testlinsä mitgeh. ich bin etz bi einerä wo mier passt. es isch di 4 sortä linsä gsi, di anderä hen eifach gstört im aug.

ich werd etz am hz dlinsä dri tue, denn mini neu brillä isch chli uffällig und rot und passt eifach nid so zum rest, ämel für dfotnä...susch gsiesch nu brillä uf em bild und wiis vum chleid

hallo cuenca, das muesch sälber entscheidä. aber ä 7jährigi brillä isch hald eifach nid so modern und meistens au nümmä schön, chli abgwetzt und so... also ich wür für mich sicher ä neui chaufä und suscht linsä neh. überhaupt söttisch sicher wieder mol go daugä usmässä lo, vilicht häsch ä anderi sterchi und den gits eh gad ä neui

Lg


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

06.01.10 14:29
cuenca 

Re: Brille oder Linsen

noi gleser han ich scho, die sind nid 7 jährig aber ebe s'gstell isch halt scho abgwetzt und vor allem nüme so modern.

merci für d'hilf!



_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

 1 2 3 4 5 6
befiechtigstropfe   befüechtigströpfli   Brillenträgerin   Hornhutverkrümmig   Monatslinsen   luftdurchlässigkeit   ausprobieren   luftdurchlässiger   verhürotet   hochzeit   Vorschreiberinnen   heiraten   Nicht-Brillen-Trägerin   träneflüssigkeit   laser-eye-surgery   Tageslinsen   Fielmann   Fielmannberaterin   Anfangsschwierigkeiten   optiker