Brille oder Linsen |
|
1 2 3 4 5 6
|
|
|
|
|
|
13.10.09 07:52
suesue
|
Re: Brille oder Linsen
Ich hätt d Linse au znach könne dinne loh, has aber fast nie gmacht. Und ohni befiechtigstropfe kunnsch am Morge au nit us. :-) Wäg em Internet kauf: Ich ha scho welle mini Linse im Netz bstelle, ha mi aber nit getraut (do ich no e klini Hornhutverkrümmig ha). Ich ha aber au scho e Agebott vom Internet usdruckt und ha bim Fielmann denne no 10% uf dr günstiger Priis vom Netz beko. Aber das isch jetzt au scho wider 4 Johr här, oder so. Weis nit, öp sis hütt no mache. (Has au nümm probiert). Damals han ich farbigi Linse so günstig beko...
|
|
|
|
06.01.10 13:10
Carmile
|
Re: Brille oder Linsen
Hi Cuenca
Als Nicht-Brillen-Trägerin kann ich natürlich leicht sagen, dass ich Linsen statt eine Brille verwenden würde, ich glaube aber dass es eigentlich eher darauf an kommt ob du dich mit/ohne Brille wohler fühlst, wie die Brille zum Kleid, Schmuck und Schleier passt (oder sieht es dann überfüllt aus?). Ich persönlich würde nur dann eine neue Brille kaufen, wenn das definitive Outfit mit Frisur, Schmuck etc. noch nicht steht, denn eine Brille kann ja vom Stil her doch einiges verändern.
erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau
|
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6
|