| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Brille oder Linsen
 1 2 3 4 5 6
06.01.10 14:57
haexli75 

Re: Brille oder Linsen

Hallo Zäme

Kenne di lidegi Diskussion Linse oder Brille au. Bi sälber sit jahre churzsichtig. Bim Sport hets den diversi zwüschefäll gä, wo jewils mit kaputte Brille gändet hei. Bi de uf Linse umgstiege. Zersch Herti und när wo ig die nümme so vertreit ha Weichi. Isch aber au nid so dr Hit gsi. Het haut gäng wieder chratzet und zobe ha ig de glich hüfig no Brille müesse träge wiu ig Linse nümme usghaltet ha.

Ha när gfunde, de halt la operiere. Min Optiker het den zimli gschumpfe mit mer (muess säge dass mer enang sehr guet kenne). "Ig heig es gsunds Organ und müess das jetz nid dür ne OP schädige und i es paar Jahr sig ig de wieder glich witt." Mir hei de zäme nach Lösige gsuecht und e spitzemässigi (emu für mi) gfunde. --> Nachtlinse.

Es handlet sech um ne Hartlinse wo me ir Nacht dreit. Di Linse üebt e liechte Druck ufs Aug us und duet Oberflächi chli flachdrücke. Die Korrektur längt de, damit me dür e Tag scharf gseht. Im Lauf vor Zyt, geit de die Korrektur wieder zrugg. (Isch also vollständig reversibel) Es git Lüt die müesse di Linse nume jedi zwöiti/dritti Nacht inedue, je nach Beschaffeheit vom Oug. Ig muess jedi Nacht, aber das nime ig gärn i chauf, we ig düre Tag derfür nüt bruche. Ig ha di Linse jetz scho 7 Johr und wett nüt meh anders!

Leider wärde di Linse nid vo allne Optiker abote, wiu d'Apassig sehr, sehr ufwändig isch. Si bruche spezielli Computer zum vermässe und di Investition wott halt nid jede mache. Und das macht Nachtlinse im Verhältnis zur Brille oder Tageslinse tüür. Mittlerwiele kenn ig jetzt scho es paar Lüt wo die Linse au scho mehreri Johr isetze und mir wette nüt meh anders.

Wünsche Euch allne e gueti Zyt.

Grüessli Haexli75

** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **




Zuletzt bearbeitet am 06.01.2010

02.06.10 11:30
Prisi9 

Re: Brille oder Linsen

Liebi Brille und oder Linseträgerinne

Ich han folgendi Frag a Euch.
Bin froh, gits das Thema scho und ich chan Fraue frage, wo scho Erfahrige mit Linse händ.

Also, ich = Brillenträgerin. Kurzsichtig, aber nöd sehr schlimmi Korrektur. Allerdings isch für mich klar, das ich a üsem grosse Tag kei Brille wet träge. Es isch allerdings so, dass ich ca vorme Jahr mal im Fielmann gsi bin, mich wäg Tageslinse go informiere. Han denn au probiert die Dinger inä z tue und wieder usä z neh. Das Gfühl wos drinn gsi sind isch natürlich berauschend gsi, aber bis ich so wiit gsi bin. Immer weni mitem Finger nächer cho bin, hani blinzlet. Die Beraterin isch au kei grossi Hilf gsi, denn sie hät gseit, so Mühe wie ich heg also selte öper. (DANKE)
Ha denn dihei namal probiert und ha Geduld verlore und ufgeh.

Doch ufs Hochziit wet ichs namal probiere und au schaffe!!!

Liebi erfahreni Linseträgerinne, muess mer scho äs paar Wuche sich dra gwöhne? Oder stell ich mich eifach sau dämlich a? Händ Ihr mir en Tipp?

Danke, wär froh um einigi Antworte vo Euch...


<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

02.06.10 11:43
haexli75 

Re: Brille oder Linsen

Hoi Prisi

auso ig mag mi erinnere, dass ig di erschte paar mol, nach em Linse usenäh, usgseh ha wi es Albinoküngeli. Roti Auge und furchtbar tränet.

S'ine due het no schnäll funktioniert. Min Optiker het mer e dazumals e Trick zeigt:

Mit em Ringfinger heschs Underlid, mit em Zeigfinger oder Mittelfinger (je nach däm was dr gäbiger geit) fixierschs Oberlid. Scho chasch nüm blintzle. Uf e Zeigfinger vor andere Hand plaziersch de d'Linse und de chasch suber ziele.

Aber bim usenäh bi ig am Afang fasch verzwiflet, je meh ig güebt ha um so meh hets tränet und umso schwärer ha ig do. Aber do gits nur eis, gäng wieder probiere. Isch e üebigssach und so nach em 2te, 3te mol usenäh het au das super klappt.

Probiers eifach gnueg früeh us, damit au weisch, wi lang d'Linse chasch träge. Öb de zuesätzlechi träneflüssigkeit bruchsch, di sunneliecht nüm so stört etc. Nid das när a däm Tag lidisch.

Liebe Gruess
Haexli75

** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **




Zuletzt bearbeitet am 02.06.2010

02.06.10 12:02
cuenca 

Re: Brille oder Linsen

Hallo Prisi

Ich trage meine Linsen auch sehr selten und habe am Anfang immer ein riesen Ghetto bis ich die drin habe. Hier meine Tipps:

- Hände zuvor waschen, damit sie fettig sind (z.B. von einer Handcreme)
- Lider so halten wie es Haexli geschrieben hat
- Linsen am Morgen rein tun (versuch es doch mal an einem Samstag/Sonntag)
- wenn Du nicht weisst, ob sie richtig sitzt: schliesse die Augen, und "fahre" mit dem Blick nach oben, nach unten, nach rechts, nach links (Reihenfolge egal), so platziert sich die Linse richtig. Falls sie beim aufsetzten noch ein kleines "Bläterchen" hat, schliesse ich vorsichtig die Augen und drücke dann aufs Augenlid
- Ich lasse sie immer einige Zeit drin und danach "trocknet" die äussere Schicht leicht aus. Beim Herausnehmen kann ich dann nur auf die Linse greifen und sie zur Augenmitte (auf keinen Fall in eine andere Richtung, sonst verschwindet die Linse rund hinter den Augenlieder!) hin hinausschieben (braucht zuerst etwas Mut, darauf zu greifen, aber schmerzt nicht!)

Ich hoffe, ich konnte Dir etwas helfen... sonst einfach wieder fragen...

PS: ich habe an der letzten Fasnacht vergessen die Linsen reintun und musst es noch im vollgeschminkten Zustand machen... hat dann trotzdem gut geklappt...
_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

02.06.10 12:17
Piglet 

Re: Brille oder Linsen

Hallo!

Ich habe mich ein halbes Jahr vor der Hochzeit entschlossen es mal mit Linsen zu versuchen, hatte vorher über 20 Jahre eine Brille. Ich hab dann auch Tageslinsen genommen. Am Anfang bin ich auch fast verzweifelt, aber es ging immer besser. Jetzt hab ich die Linsen auch nach der Hochzeit beibehalten, bzw. trage ab und zu Tageslinsen. Im Moment probiere ich sogar Monatslinsen aus! Ich denke solche Anfangsschwierigkeiten gehören dazu. Es braucht ein bisschen Übung und man muss seine eigene Methode entwickeln. Wenn du rechtzeitig vor der Hochzeit anfängst zu üben klappt es sicher! am besten dann probieren wenn du nicht im Stress bist sondern dir viel Zeit nehmen kannst. Wenn du vorher anfängst hat es noch den Nebeneffekt dass die anderen dich auch ohne Brille sehen und es am Hochzeit nicht so ungewohnt aussieht (auch für dich selbst).

Bei mir geht es mittlerweile meist auf Anhieb.

02.06.10 12:24
Cherita 
Re: Brille oder Linsen

Liebi, liebi Prisi

Bitte, bitte gib Hoffnig nit uf.

I tragä sit ca. 1.5 Jahr Linsä. I bi den o zerschte mau zum Fielmann u i ha fasch Kriese becho. I bi e mega, mega empfindlech am Oug u ja mini Ougä Tränä o sehr schnäu u si o trockä. Jedefaus het dr Fielmanntyp mir Linsä inätah u ner hani aber säubär müässä probiere dLinsä usäznäh- und wieder inätuä. I ha u megaaaaaa lang ga u bi fasch vrzwifelt und ja dr Fielmanntyp isch leider gar ke grossi Hilf gsi. Er isch ner mitem Arbeitskolleg vor dür ga schnurre. Tztz hure fräch.

Jedefaus bini ner mit dere Linsäpackig u de diverse Mitteli hei gangä...

Am Abä hani ner probiert die Linsä usäznäh. I bi im Gang vore gross Spiegel a bodä ghocket u ha probiert, probiert u probiert. I ha knütsch roto Ougä gha u i haubers ghület ;-) i bi hure hässig gsi u hami gnervt, dasi zblöd bi für Linsä usänäh. Aber so nachere Stung hanis när gschafft. Oje... Am nächschtä Morgä bini e haub Stung ender uf u siehe da i ha die Zit brucht um die Linsä inäztuä... Ds isch Tag für Tag so gangä u naches paar Tag bini sooo frustiert gsi u ha aues wöue hereschmeissä. "De legi haut sonä schiss Brüllä a gopfertami" hani zu mim Schatz gseit;-) aber i has witär probiert u ja nach 2-3 Wuchä hanis ner immer wie schnäuer gschafft.

I bi u mega froh hanis nit ufgäh u i LIEBES Linsä trägä. Ouso i wet lieber, dasi gar nüd brüchtig. Aber für mi chäm Brülle nei i frag (isch ni bös gege Brülläträgerin gmeint!!).

Jedefaus mi Tipp a di:
Probier doch Monatslinsänä us u ner tuesch numä no die probewis trägä. Du chasch ja ner nachem Hochzitstag gad wieder uf dini Brüllä umstige. So chöntschhtdi drum guet dra gwöhnä mit inä- und usätuä, wegem Ribä idä Ougä, Schminke usw. Frag isch würkli ob dä Stress am Hochzitstag wotsch uf di näh... wüu was isch de we Linsä ufzmau ni dri bringsch? Knütsch roti Ougä hesch? ...?

Usserdem würdi dLinsä amnä Ort wodä schön vorä Spiegel ganz nach chasch here hockä probiere inäztuä. Usserdem ladär gnue Zit u lati ni la stresse. Tue am morgä chli eher ufstah, tue bewusst Zit für Linsä inä- oder usätuä iplanä, so stresstsdi o weniger :-) u gloubmer nachere gwüssä Zit isches normalerschte wie am Morgä Zäng putzä oder Wimperetuschä azmachä :-)

Grüässli

**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****

02.06.10 12:30
Lithina 
Re: Brille oder Linsen

Hehe, ich hatte auch so meine Anfangsschwierigkeiten...

Kleiner Tipp: Meine Fielmannberaterin sagte mir, dass man gerade aussschauen muss um die Linse zu platzieren. Da ich das blinzeln nicht kontrollieren knn (gleich wie du) und sofort blinzle, wenn auch nur was in die Nähe des Auges kommt, habe ich angefangen, nach links zu schauen, die linse zu platzieren und dann das Auge zu schliessen. Mit dem geschlossenen Auge paar mal hin und her gucken und schon sitzt sie wie angegossen.

ich brauchte etwas länger als 2 - 3 mal. trotzdem bin ich seit nun 10 Jahren Linsenträgerin- und ICH LIEBE ES!!!!!!

1.10.2010

02.06.10 12:49
Prisi9 

Re: Brille oder Linsen

Ihr Liebä!
Dankä dankä viel Mal für die viele Tipps und die viele ufmunternde Wort und Biiträg!!!!!

Das hät richtig guet tue Euchi Nachrichte z läse!

Jetzt gangi das Linse Thema (wo ich immer vor mir her gschobe han) so schnell wie möglich a. Tue mi au mal berate lah betreffend Monets und Tageslinse. Dä Tipp vo dä Cherita findi doch au no mega guet. Hm... uf jede Fall ganz herzliche Dank a Euch Linsäträgerinne!!

Ich hoffe, inäs paar Wuche chan ich au so ä begeistereti Linseträgerin werde... äs Läbe fast ohni Brille wär halt scho schöööön... obwohl ich mini Brille beidi sehr schön finde.

DANKÄ!!!!!!!


<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3

http://hochzeitscountdown.com/"][/url]

02.06.10 13:00
Ocelot80 
Re: Brille oder Linsen

Also ich habe auch Nachtlinsen, seit etwas mehr als 2 Jahren und ich bin voll begeistert. Alle anderen Linsen hab ich nie wirklich vertragen, so dass das die beste Lösung war. Vor allem auch da ich viel Sport mache und das mit Brille nicht so gut klappen würde.

Allerdings hatte ich auch extrem lange bis ich mich daran gewöhnt habe die Linsen rein und rauszunehmen. Ich bin manchmal wirklich fast verweifelt, weil es einfach nicht so wollte wie ich und ich immer wieder im falschen Moment geblinzelt habe.

Inzwischen funktioniert das reintun aber ohne Probleme und auch meist grad beim ersten Anlauf. Was das rausnehmen angeht muss ich sagen, dass ich die Linse nicht ohne Hilfsmittel rauskriege. Ich hab so nen Stöpsel, damit ists wirklich easy, aber die vom Optiker wollten es mir lernen mit blinzeln und auf die Seite schauen, aber das hat bei mir einfach nicht geklappt. Ich glaub inzwischen meine Augen sind einfach nicht dafür gemacht.....

Aber eben, ich denke am Anfang ist es einfach ungewohnt und mühsam und es braucht eine gewisse Übungszeit, bis das mit den Linsen wirklich einwandfrei klappt.


Ziviltrauung 30.07.2010, Kirchliche Trauung 07.08.2010
www.ale-und-maenu.heiraten.ch

02.06.10 20:27
tonie 
Re: Brille oder Linsen

da gibts nur eins üben, üben, üben...
bei mir geht das so. mit der einen hand das aug offen halten, mit der anderen die linse reintun. Dann anstatt das Auge zu schliessen, das lid über die linse lupfen. Dann schliessen und rumgucken.

Zum rausnehmen mit zeigfinger und daumen linse packen und rausziehen.

am besten kaufst du dir ne grosse packung und übst das jetzt täglich.
dann wirds besser, versprochen.

 1 2 3 4 5 6
optiker   laser-eye-surgery   luftdurchlässiger   Tageslinsen   befüechtigströpfli   heiraten   Nicht-Brillen-Trägerin   verhürotet   Monatslinsen   befiechtigstropfe   Brillenträgerin   luftdurchlässigkeit   Fielmannberaterin   ausprobieren   träneflüssigkeit   Anfangsschwierigkeiten   hochzeit   Vorschreiberinnen   Fielmann   Hornhutverkrümmig