Brille oder Linsen |
|
1 2 3 4 5 6
|
|
|
14.07.10 09:10
Frettina
|
Re: Brille oder Linsen
Am besten lässt du dies von einem Augenarzt abklären, sicher ist sicher.
|
|
|
|
14.07.10 20:37
Yasi
|
Wänn mir d'Linse mängisch chli weh tüend, denn hilfts sehr oft, dass ich Linsemittel (sofern Du es Mittel häsch, wome das döf mache) is Aug ine tröpfle. Das hilft meistens. Aber ich glaube, Dis Problem isch heftiger. Die händ Dir bim Fielmann nöd chöne wiiterhelfe? Aso bi mir häts am Afang amel au chli weh tue. eifach will mis Aug sich das nöd gwöhnt gsi isch. mach doch mal es paar Tag Pause und versuechs namal. sust würi würkli au mal zumene Optiker goh.
|
|
|
14.07.10 21:43
bettinli
|
also wo ich no linse ka han, hend diä mir im fielmann das immer super apasst. s'aug wird jo usgmässä und es git jo so viel verschiedeni marke, dass sich öpis söll passe.
also gspüre söttisch d'linse scho nöd. i wür nomel verbi go
********** Unser Fest fand am 29.Mai 2010 in der ********** Ostschweiz statt
|
|
|
15.07.10 09:08
tonie
|
könnte es daran liegen, dass das auge irgendwie zu trocken ist? dann hilft wirklich linsenmittel oder wenn du eins hast das brennt, augentropfen die befeuchten. ich nehm jeweils die von similisan. hilft bestens.
hast du übrigens tages- oder monatslinsen? und hast du die linsen jetzt immer drin? wenn ja, du brauchst unbedingt auch mindestens einen linsenfreien tag in der woche.
Zuletzt bearbeitet am 15.07.2010
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6
|