Chiffonkleid einfärben? |
|
1
|
|
|
14.07.10 11:40
Soefeli82nicht registriert
|
Re: Chiffonkleid einfärben?
Hallo mini
Ich weis leider auch nicht, wo man das einfärben lassen kann. Aber wieso behälst du es nicht in der Farbe für am Hochzeitstag und färbst es nach eurem Hochzeit ein...
lg soefeli
**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**
|
|
|
|
14.07.10 12:47
Soefeli82nicht registriert
|
ach soooo. vielleicht habe ich auch zuu schnell gelesen
hmmm was hilft gegen nervosität : stricken, wohnung umstellen, vorhänge runter nehmen und wieder aufhängen, Weingläser abwaschen... vielleicht ist ja etwas dabei was dich ablenken kann
lg soefeli
**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**
|
|
|
|
14.07.10 14:45
mini84
|
@saijca: ja da häsch ebe scho rächt wägem samyra... das chleid isch ebe mega es schnälppli gsi, und es gseht mega hochwertig us... (han es paar agah wo richtig billig usgseh händ....)..
naja, ich lahns mal vorläufig so hell... villicht gits ja mal no en alass (keis hochziit) wonis chan alegge... :smile
@nervosität:: hehe... also stricke chani nöd... und wohnig umstelle gaht au nöd.. bin ja im gschäft.. :-) (chan ja mal chli d pult umstelle, mal luege was dä chef meint.... hihihihihi)...
ich finds ebe so schlimm well ich jetz ALLES erlediged han fürs hochziit.. und das isch soo schräg.. ich han immer s gfühl ich müess doch no irgendwas mache... (wiä wämmer id ferie gaht...)
ich sötts doch eifach gnüüüüssse! di letschte 24 stund ledig!!! juuuuhhhuuu!!!! hihihihi
~~~~~juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!~~~~~~~
|
|
|
|
1
|