| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Cinderella,Münchenstein
 1
17.08.09 23:36
Franziska

nicht registriert

Cinderella,Münchenstein

Obwohl bei mir eigentlich klar ist, wo ich mein Kleid machen lasse, frage ich trotzdem ob jemand das Geschäft kennt und Erfahrungen hat.
Ich kann mir bei diesen preisen (durchschnitt 80.- Fr) echt keine Qualität vorstellen!!!
Es Grüessli Franziska

18.08.09 06:13
surri 

Re: Cinderella,Münchenstein

Sali Franziskab

I bi letzschtjohr au emol im Cinderella gsi. Na ja d' Bedinig isch nit guet gsi]2 jungi Fraue wo völlig nit uf mi igange isch und au d' Kleider hanni nit so toll gfunde.

Aber gäll me ghört viel i ha e Bekannti wo vökkug z'friede gsi isch dört!

Aber lueg emol im Forum unter Lob und Kritik isch e Brut gar nit z'friede gsi und het glaub kanpp e Wuche vor ihre Hochzit s' Chleid erscht becho obwohl sies gnueg Frühe bstellt het. Au sunscht ghört me im Kanton nit nur guets! Mach dr aber sälber es Bild

Cu Surri

PS: wo würsch den s' Chleid sunscht hole?

18.08.09 06:33
surri 

Re: Cinderella,Münchenstein

Do no dr Link

http://www.heiraten.ch/forum/thema.php?b...7&page=2#19

18.08.09 12:25
Franziska

nicht registriert

Re: Cinderella,Münchenstein

Hallo, Suri,
ich gehe am Montag bei Wicky schauen, hab ein paar Fotos von der Art wie ich mir das Kleid vorstelle, werde es aber bei Sun- Sing machen lassen.
Habe schon kontakt aufgenommen und Kleider von Ihnen gesehen und ich bin von der Preis- Leitstung überzeugt und ich hab auch nicht mhrere tausend franken nur für mein Kleid zur Verfügung.
es Grüessli Franziska

18.08.09 12:39
surri 

Re: Cinderella,Münchenstein

Den isch jo guet! I denk du hesch di richtigi Entscheidig troffe

 1
vorstelle   aufgenommen   heiraten   Münchenstein   Entscheidig   Franziska   Bekannti   7&page=2   Franziskab   letzschtjohr   richtigi   Cinderella   vorstellen   überzeugt   durchschnitt   Grüessli   Erfahrungen   eigentlich   Verfügung   Leitstung