| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Dessous - Was tragt ihr darunter?
 1
09.01.10 19:58
Ida 

Dessous - Was tragt ihr darunter?

Hallo Ihr

Ich be grad uf dr Suechi nach em passende Dessous für unters Hochzitschleid und natürlich muess es öbis si was zwar Halt git, aber i dr Hochzitsnacht au mim Maa denn grossi Auge macht

Ich würd gärn e Corsage/Torsolet ha, aber bes jetzt isch es nid eifach öbis richtigs zfinde. Da ich 75 E ha, chan ichs scho mol vrgässe, äfach in e Dessouslade inezlaufe. Im Internet isch es au schwierig öbis zfinde. Usserdem cha mes so ja nid vorab aprobiere.

Weiss öber vo üch villich, wo n ich an es schöns Dessous chume? Het villich öber auc die gliche Problem?


**Wir heiraten am 30.4.2010**

09.01.10 21:09
Carmile 

Re: Dessous - Was tragt ihr darunter?

Hey ida

chan dr leider au nöd wiiterhelfe, ussert dass mer chli was abgisch. han eher sumgekehrte problem:-)

han hüt im usverkauf in zh wölle go es korsett poste. no chance, han nur normali alltags bh's im usverkauf gseh und das wenige wo es momentan in wiss hät (1 korsett pro lade und bin im beldona, globus, jelmoli, manor, brutgschäft liluca gsi), hät mer nöd würkli gfalle.

anschinend segs ab afang märz besser zum go poste, will denn wieder meh wiss und weniger rot und schwarz ufchäm isch mer gseit worde. nur so als tipp für eu.

enttäuscht :-(


erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

09.01.10 23:12
Ida 

Re: Dessous - Was tragt ihr darunter?

Hey Carmile, wenn ich chönnt würd dr liebend gärn was abgeh. Bes nämlich leid, nie öbis zfinde, wenn ich emol wott go BHs chaufe oder süschtigs Mal ganz abgseh, vo allene andere Nachteil wo me drmit het...

Naja, me cha halt nid immer alles ha. Aber es würd mi scho entüsche wenn ich nüd finde sött.


**Wir heiraten am 30.4.2010**

Zuletzt bearbeitet am 09.01.2010

10.01.10 08:28
silver83 

Re: Dessous - Was tragt ihr darunter?

hallo ida, ich weiss nid, öb du au us DE bestellsch. aber do isch mol ä sitä mit corsagen in grosse cup gössen für fini frauä. isch jo meistens zproblem, dass es E meistens erst ab 85 überchunsch.

es hät au en maasusrächner wo den sicher di richtig grössi überchunsch.

www.dessous-xxl.com/ULLA-Dessous/Ulla-De...ance::2843.html

also ich findä dass no ä schöni corsage

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

10.01.10 14:20
wirbelwind 
Re: Dessous - Was tragt ihr darunter?

Hoi zämä,
also ich han mini Hochzigsunderwösch det kauft, woni sBruutkleid kauft han, ich finds super bequem und sehr sexy...:-)
äs isch in Ottikon (Gossau ZH) gsi. www.secondhand-brautmode.ch
-> also dUnderwösch und au dä Schmuck wos det verkaufet sind nid Secondhand... :-) und ich finds au Priislich sehr o.k
wünsch eu viil Erfolg, dass ihr no öpis schöns findet...
än schöne Sunntig und lg!

15.01.10 15:49
seeletaenzli 

Re: Dessous - Was tragt ihr darunter?

hallo ida

ech stohn genau vor em gliche problem wie du. ech han zwor s'D... aber au do eschs scho sehr schwerig was passends z'fende wo halt ged...
en BH han i dänkt, ged ned wörklech gnueg halt...

E corsage wär scho schön. han mer dän aber au gedanke gmacht, ob das onderem chleid (mis esch obe relativ äng) ned chönnt usgstopft usgseh? fends enorm schwerig...
aber ech dänke grad bi grosse oberwiiti ged halt so e corsage scho de beschti halt.

geb mer doch bscheid, falls den was gfonde hesch. ben froh om jede tipp.

-- ~ 21.05.2010 ~ --

 1
wiiterhelfe   darunter   secondhand-brautmode   brutgschäft   überchunsch   sumgekehrte   dessous-xxl   California   Hochzitschleid   dUnderwösch   Dessous   maasusrächner   anschinend   ULLA-Dessous   Hochzigsunderwösch   Pfarrskirche   sBruutkleid   Dessouslade   enttäuscht   Hochzitsnacht