| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
EHERINGE GRAVUR
 1 .. 5 6 7 8 9
18.08.11 14:54
sabrini 

Re: EHERINGE GRAVUR

unseri ring sind dooooooooooooooo und die handschriftliche gravur - isch eifach mega! han so freud an de ring

nur schad dass mr dr verlobisring an dr rechte hand nit passt


> zivil 11.08.2011 - kirchlich 20.08.2011 <

18.08.11 15:00
PrinzessinN

nicht registriert

Re: EHERINGE GRAVUR

Bilder Bilder....

Wie meinsch das, dass de Verlobigsring nöd a die rechti Hand passt? Wie treisch du d Ring denn und hesch wöle beid Ring separat träge oder wie oder was?

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

18.08.11 15:23
livipivi

nicht registriert

Re: EHERINGE GRAVUR

Mini Trauzügin treit ihre Verlobigsring jetzt au rechts. Aber ich hetti (ha ja e keine gha) das au ned chöne, da ich rechts dickeri Finger han
Sabrini- am glieche Finger wetsch ned? Würds ned passe?

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 16:12
sabrini 

Re: EHERINGE GRAVUR

han jetzt min verlobisring an dr linke hand....und wenn am samstig jetzt dr ehering dra chunnt weiss i nit wo ane mit mim verlobigsring...er passt ganz und gar nit zum ehering und rechts krieg ich en ni an finger...und wenn denn sehr schmerzhaft...isch ächt schad :(


> zivil 11.08.2011 - kirchlich 20.08.2011 <

18.08.11 16:15
livipivi

nicht registriert

Re: EHERINGE GRAVUR

chasch ihn ned vergrössere lah? Ïsch würklich schad

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 16:25
PrinzessinN

nicht registriert

Re: EHERINGE GRAVUR

Uiii nei wieso passt de denn a de rechte Hand nöd? Ich chan mine a beidne Händ alegge...er isch bi beidne (trotz Verklinerig) immer no es bitzeli z gross. Wenn ich de Ehering han, denn wird ich de Verlobigsring a de rechte Hand träge. Ich bin echt froh, dass ich beid Ring träge chan

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

18.08.11 16:30
sabrini 

Re: EHERINGE GRAVUR

ja i gang en warschinlich go vergrössere...will amene ketteli trag i dä denn viel z selte...i ha en mol 3 däg a ka an dr recht hand aber s duet recht weh - ha denkt velicht gwöhnt sich dr finger dra....isch aber nüt gsi ...mini rechti hand isch demfall wirklich viel dicker als die link....


> zivil 11.08.2011 - kirchlich 20.08.2011 <

18.08.11 16:50
PrinzessinN

nicht registriert

Re: EHERINGE GRAVUR

uiii dämfall...schad. ich wür au luege, dass ich de ring witerhin träge chönt. isch jo echt schad sust

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

18.08.11 16:52
livipivi

nicht registriert

Re: EHERINGE GRAVUR

@Prinzessin: Mini recht Hand het au all Finger dicker als links, das isch na viel so bi dere Hand wo mer me brucht. Also mir gönd d Ring au ned uf beide siete- hesch aber Glück wenn das bi dir so super klappt

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

18.08.11 16:54
PrinzessinN

nicht registriert

Re: EHERINGE GRAVUR

Jo mini Finger sind überall glich knochig

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

 1 .. 5 6 7 8 9
zusammengekommen   handschriftliche   entschieden   Deutsch-Schweizer   Handschriftgravur   EHERINGE   Hochzeitsdatum   Freundschaftsring   Verliebt   Verlobt   gravieren   Oberflächenstruktur   eingravieren   Anfangsbuchstaben   verlobigsring   verheiratet   Trauringhersteller   Handschrift   Fingerabdruck   Eheringausstellung