Erfahrungen mit Blumen im Haar? |
|
1 2
|
|
|
|
19.04.10 15:47
suesue
|
Re: Erfahrungen mit Blumen im Haar?
Hallo Schusseli
Ich ha öpe s'gliche Problem. Ich ka mir aber nit vorstelle, dass Blueme 12 Stund durehalte. Ich ha mi für e Schleier entschide, wo ich nach dr Trauig denne mol abzieh. Drunter han ich e Hochsteckfrisur mit Löckli und e paar Perle. Die griegsch ganz günstig uf e-bay. Ich ha ebbe e Perleketti und au Perlohreringli a, dorum dänk ich es passt ganz guet. Morn gang ich mol zur Probefrisur. Hoff das das eso klappt wie ich mis vorstell.
Gruess Suesue
12.Juni 2010!!!!
|
|
|
|
|
19.04.10 16:02
Carmile
|
hey schusseli
das thema frisur chunt mer bekannt vor. i han mer diversi fotos agluegt und finde eifach, dass ufde fotos zumindest schmuck ide hoor besser usgseht wie gar nünt. i bin sus eher dä typ wo gern e schlichti frisur hät, also nöd no perlelis und so zügs drin. aber i glaub i tue glich was ine. min schleier schiebi unter dhochsteckfrisur ine, so, dass er nöd über di ganz frisur goht, find das viel schöner. i han mol sones broscheähnliches ding sitlich hinte id hoor gschobe, hät super usgseh, nur ufde fotos gseht me das vo vorne nöd. i han z.B. bruni hoor, do gsehsch ufde fotos ebe au nöd genau dstruktur vode locke etc., sondern eifach di ganz frisur. weisch wie meine?
echti blueme fändi e super alterantive. es git au dmöglichkeit zum die dinger besprüäh dass söttet hebe, oder so i chlini munzigi reagenzgläsli tue, hani mol ghört. problem..i han denkt i nehmi nur rose in struss und die id hoor, findi komisch. lilie sind schöner, aber halt au recht gross.
und wenn das alles nix isch, nimmi doch es diadem, wobi es riese unterschied git im kitsch-heits grad :-)) also i will nöd wie e königin usgseh.
|
|
|
19.04.10 21:18
Julybride
|
hallo
bin mir au grad am überlegge weg blueme i de hoor. wie gseht echt e kunsblueme us? die gsehnd jo hüt efeng sehr echt us??? oder ebe suss e brosche..hmm..
*10.07.2010 - nach 11 Jahren trauen wir uns endlich!
|
|
|
|
|
20.04.10 07:59
happyday
|
da gibi der zu 100% rächt - die priiswärte gsend ufe erschti blick ok us. aber zumene perfekte bruutchläid denn sone blueme wo schoh vo wiitem nach plastik usgsäch, chämt für mich persönlich au nid in frag. drum hani mi jo au rächt rassig vo dere idee verabschided.
wenn schon - denn schon isch mis motto. sprich: wenn en blueme denn en ächti und so "drihgmeched", das sie ganz bestimmt de ganzi tag früsch und guet usgehd.
für die wo eher uf künschtlichi tendiered, dah noh en link: http://www.kleidertraum.com/kopfschmuck/index.html
|
|
|
|
1 2
|