| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Fingernägel
 1
23.09.09 13:12
claudi78 

Fingernägel

Hallo Zämä

Heit Dir für ds Hochzyt öii Nägel professionell la mache?
Ig ha mir z'erscht dänkt ig striiche se säuber aber professionell French g'lackiert gseht's halt scho viil besser us...
Heit dir d'Nägel am Hochzytstag la mache oder e Tag vorher. Ig ha chli Agscht das ig de d'Nägu verchratze wenn ig's vorher la la mache aber am Hochzytstag het me ja oft scho gnueg z'tüe..

es Grüessli
Claudi78

*in love since 1st May 2003*
*engaged since 1st January 2006*
*getting married 7th May & 28th August 2010*

23.09.09 13:34
Soefeli82

nicht registriert

Re: Fingernägel

hallo claudi78

also ig ha scho sit lengerem der "french-look" a minä negel. du chasch diä negel ganz guet 2-3 tag vorem Hochzit ga la machä. wiä wärs de, wet itzä mal d negel lahsch la mache, so wiät se de am hochzit wosch u de merksch de sofort wiä sichs afüählt, usgseht u wiäsi nach äs paar täg usgseh.

grüässli
soefeli

Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010

23.09.09 13:40
Zorrolino

nicht registriert

Re: Fingernägel

Das findi e gueti Idee vo dä Sofeli. Han au planet i mine nächschte Ferie mal mini Nägel mache z'la. Därfs bim schaffe ebä nöd lackiert ha. Han ebä au scho ghört, dass mer sich zum Teil rächt muess a di gmachte Nägel gwöhne...
Finds aber au schöner wenn professionell gmacht sind. Bi letschti amene Hochziit gsi, wos Bruut sälber gmacht hät. Sie isch uu schön gschminkt, frisiert und zwäggmacht gsi und dänn sind d'Nägel rächt usegstoche wills halt eifach nöd perfäkt gsi sind.

Grüessli Zorrolino

Unser Liebesglück wird am 04. September 2010 gekrönt...

23.09.09 13:56
speedy 

Re: Fingernägel

Hoi zäme
Ich würd uf jede Fall au mol vorane usprobiere, wie sich die Dinger afühled. Wenn ihr längeri falschi Nägel wänd isch es glaub au e rächti Umstellig. Ich finds aber vor allem eigentlich au wichtig, dass me an de Hochzit nid grad ganz anders usgseht als süscht. Das heisst, wenn möglich, probiered euri Umwält chli an die Sach z gwöhne. Ich sälber ha für das probiert mini eigene Nägel mol e chli wachse z loh. Die dauerndi Lackiererei isch aber nid sone gueti Idee gsi, het mini Nägel ganz schön kaputt gmacht. Jetz gsehnds wider gsund us, aber halt wider churz wie immer. Und ständig falschi Nägel druf ha möchti au nid, das wär mer au z tüür.
Aber die Ischtellig hani jetz no, vilicht hani den a de Hochzit plötzlich glich au gmachti Nägel...

23.09.09 15:30
claudi78 

Re: Fingernägel

also künschtlechi Nägel wetti lieber keni, das hani mal gha und das het mir nid so passt und het mini eigete Nägel rächt kapputt gmacht.
Ig wetti se also nur gärn French la striiche.

*in love since 1st May 2003*
*engaged since 1st January 2006*
*getting married 7th May & 28th August 2010*

24.09.09 12:47
Gloeggli 
Re: Fingernägel

Hio zäme

Ich glaube dass ich mer sie vorhär eifach schön lo schniedä loh ond lo lackiere.

Grüässli Glöggli

24.09.09 12:57
silver83 

Re: Fingernägel

also ich lon mier au dnegel machä, aber mini eigetä. eifach schön fin und zart, han an french denkt. mol luegä wies chund... aber uf jedefall zerst go usprobierä, dass me au weiss öbs eim gfallt. nid jedi nagelfrau machts glich guet



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
......Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag......

 1
Hochzit   plötzlich   Ischtellig   Liebesglück   Claudi78   künschtlechi   Lackiererei   usegstoche   Fingernägel   Hochzytstag   verchratze   professionell   Umstellig   french-look   zwäggmacht   usprobierä   lackiert   verhürotet   eigentlich   usprobiere