| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Fragen zum Brautkleid
 1 2 3 4 5
13.06.12 10:51
Waschbaerli 

Re: Fragen zum Brautkleid

kann mich nur anschliessen: der reifrock war genial für aus WC. alles reingepackt und fertig

13.06.12 10:53
danihani

nicht registriert

Re: Fragen zum Brautkleid

Hallo miteinander

Ich gebe hier gerne auch noch meine Erfahrungen betreffend Kleid weiter;

der Knopf für die Schleppe ist bereits beim ersten hinsetzen abgefallen. Wir haben versucht ihn wieder anzunähen, allerdings hat es nicht gehalten, da die Schleppe schlicht zu schwer war! Den Tag hindurch war das ganze überhaupt kein Problem, allerdings am Abend beim Fest schon. Immer wieder ist jemand drauf
gestanden ....
Auch zum sitzen war es dann nicht so angenehm, weil es ein riesen Gewurstel gab um den Stuhl herum. - Das viele Aufstehen bei den Darbietungen und zum Essen holen hat mir manchmal fast einen Sturz beschert!

Da ich eine Corsage mit Stäbli bereits integriert hatte, wurde auch das sitzen irgendwann nicht mehr so angenehm. Essen hatte leider auch nicht soviel Platz wie sonst ...

Nun das Positive; als sich eine Naht des Reifrocks gelöst hat und der Platikring heraus geschaut hat, konnten wir ihn nicht mehr zurück tun. Dann nahmen wir ihn ganz heraus! So konnte ich das Kleid inkl. Schleppe halten und so doch noch tanzen :-)

Mein Fazit; Das Kleid war trotz allem der Hammer und ich würde es wieder nehmen!

13.06.12 13:47
saerli 

Re: Fragen zum Brautkleid

Heeee Danihani!!!!

Wie war die Hochzeit?????????

°°°22. September 2012°°°

13.06.12 15:40
danihani

nicht registriert

Re: Fragen zum Brautkleid

Es war toll!!

Voller Überraschungen, emotional, freudig, lang, stimmig und lecker

ein ausführlicher Bericht folgt noch ... :-)

13.06.12 15:45
saerli 

Re: Fragen zum Brautkleid

danihani:
Es war toll!!

Voller Überraschungen, emotional, freudig, lang, stimmig und lecker

ein ausführlicher Bericht folgt noch ... :-)

Ich freue mich darauf :)

°°°22. September 2012°°°

14.06.12 16:34
Mona83 

Re: Fragen zum Brautkleid

Hallo zämä

ich han ä frage wägem brutchleid.

möcht gern bald mal gah und drum nämts mi wunder, muäs mer sich amäldä oder chan mer da eifach gah?
lohnt sichs überhaupt nachem schaffä oder muäs mer grad än ganzä morgä/namitag irächnä?

han voll kei ahnig was so sachä betrift drum bini dankbar für eueri hilf. :-)

14.06.12 16:42
cutebride1 

Re: Fragen zum Brautkleid

Hallo Mona, ich denk wenn du wetsch brutchleider aprobiere isch es sicher sehr empfehlenswert wenn du en Termin machsch. Den chönt sie sich au gnueg Ziit neh :)

Ich persönlich find s'bruutchleid shopping eis vo dä highlights ide Hochzitsvorbereitig und wür mir drum en tag neh wo du nöd schaffsch ich bin nur im Chez Janine z'Buebike gsi und det chunsch 3h ziit über und chasch soviel chleider aprobiere wie du willsch aber nach 3h magsch eh nüm

Ich wür eifach mal dene Läde alüte wo du interesse hesch und fröge wiä sie ihri Termine handhabet Wünsch dir jetzt scho ganz viel Spass bim ussueche!!!

.:wedding date:. 29. September 2012

14.06.12 16:42
saerli 

Re: Fragen zum Brautkleid

Hoi Mona

Ide Hochzitskleidergschäfter esch jetzt Hochsaison. Ohni Termin mached die meiste Läde kei Aprobe, wells eifach zvell Arbeit händ ond wells sust zvell Lüt im Gschäft hätte wo enand im Weg stönd.

I würd för serste mol öpe 1.5-2 Stund irächne. (Je nach dem wies lauft und wie kompliziert du besch )

Wenn möglich, würdis ame Vormittag mache. Denn hesch nochli meh Rueh vorem Asturm ond alli send no früsch und guet glunt.
Am Firobe esch mer oft gstresst vom Tag, müed, wenns heiss esch chli ufquolle ond denn machts eifach ned glich Spass.

Optimal esch es z.B. wend ergendwo en Termin am Vormittag hesch. Denn gohsch öpis go ässe und lohsch alles mol würke und den ev. am Nomittag no noimet anders en Termin. Denn hesch grad mol chli Idrück zum gspüre und dröber schlofe. Nachher weisch den scho rächt guet, i weli Richtig dass es goht.

I welere Region wetsch go probiere?

Grüessli

°°°22. September 2012°°°

14.06.12 20:27
Mona83 

Re: Fragen zum Brautkleid

Hallo ihr zwei

Dankä vielmal für eueri Hilf. Hans mer no halbä dänkt dass das so ablauft. Janu jetzt hoffi diä händ mal ame samstig für mich ziit. :-)

Wiäviel vorher händers kauft? also ich han no rächt ziit, hüratä erst am 15 juni 2013 aber mir händ scho viel lüt gseit wäg dä lieferfrist söli mi glich mal umälosä. :-)

suächä idä region rappi öpis. also das z buäbikä wär sicher öpis und dän häts ja z bad ragaz nomal än grossä. was gits sust no?

Schönä abig allersits

14.06.12 21:11
saerli 

Re: Fragen zum Brautkleid

Hmm i dere Region kenni mi ned so guet us. St. Gallen hets no Liluca, falls das ned zwiit esch. Die händ en super Uswahl, ha mal bi Liluca ZH und BE gschaffet und mis Kleid esch au vo det.

Ja viel Kleider händ zwüsche 3-7 Monat Lieferfrist. Mis Kleid het au 6 Monat, bin emmer no am warte

Ab Oktober bis Dezember chömed weder die neue Kollektione 2013, vo dem her würds länge, wend di uf Endi Johr entscheidisch. Aber es schadet sicher ned jetz scho go luege ond usefinde was der gfallt und stoht. Vellecht esch ja dis Kleid scho debi Je nach dem chasch au vo Usverkäuf profitiere wos zum Teil mached gäg September, Oktober.

°°°22. September 2012°°°

 1 2 3 4 5
Überraschungen   Prinzessinnen-mässig   Brautkleid   Hochzitsvorbereitig   September   erstaunlicherweise   2012°°°   Anhängsel-Dinger   Hochzitskleidergschäfter   funktionierte   Unbequemlichkeit   schwitzen   reisverschluss   aring-the-dress   körperanliegendes   Trampelattacken   behinderet-gerächts   Aufhänge-Vorrichtung   Schleppe   Hochzeitstag