| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Frisur und Make-up im Züri Unterland
 1 2
24.06.09 15:51
prinzaessin 
Frisur und Make-up im Züri Unterland

Wer kennt en guete Coiffeur oder e gueti Kosmetikerin im Züri Unterland (oder am beschte öper, wo gad beides macht...), wo au nid allzu tüür isch? Döt won ich eigentli han wele gah, händs eifach vo eim Tag uf de ander d'Priise um 90.- erhöht, das hani gad echli frech gfunde, drum bini ez uf de Suechi nach ere Alternative...Merci für euri Hilf!

24.06.09 17:42
souris 

Re: Frisur und Make-up im Züri Unterland

Hoi prinzaessin

Känne mich im Züri-Unterland ned us, aber woni öpper gsuecht han, hani die Internetsiite gfonde ond no en positive Idruck gah: http://www.beratung-styling.ch/

Ich gang jetzt aber in Rappi zomene Coiffure wo au grad s'Make-up macht.

Vill Erfolg bim sueche!

24.06.09 19:18
prinzaessin 
Re: Frisur und Make-up im Züri Unterland

Merci für de Tipp. Bin au scho mal uf die Siite gstosse, aber so viel ich weiss, isch sie amigs scho recht wiit use usbuechet und bi mier gahts ebe nöd mal meh 2 Mönet bis zum Hochsig...

24.06.09 20:03
AndreaTag7

nicht registriert

Re: Frisur und Make-up im Züri Unterland

Hallo Prinzaessin,

ich kann Dir eine Stylistin empfehlen, mit der wir schon für einige Shootings zusammen gearbeitet haben. Sie macht tolle Arbeit, ist sehr flexibel kann also auch zu Dir nach Hause kommen und ist absolut nett. Schau mal auf Ihrer Homepage vorbei:
http://www.visagistin-makeup.ch/

Liebe Grüsse,
Andrea

25.06.09 13:20
bruetli 

Re: Frisur und Make-up im Züri Unterland

Hallo Souris

Zu wellchem Coiffure in Rapperswil gehst Du wo auch das Make-up macht??? Suche noch jemand der mich schminkt und ev. auch frisiert.

Liebe Grüsse
Brütli

25.06.09 13:36
souris 

Re: Frisur und Make-up im Züri Unterland

Hoi bruetli

ich gehe mal zu Haar und mehr (http://www.isabelraymann.com/). Keine Ahnung wie die sind, ich hoffe mal gut. In drei Wochen habe ich den Termin für die Vorbesprechung, dann kann ich dir mehr sagen. Am Telefon haben sie jedenfalls einen positiven Eindruck hinterlassen.

Gruess
Souris

25.06.09 14:43
bruetli 

Re: Frisur und Make-up im Züri Unterland

Hey Souris

Eine Freundin von mir war auch dort für die Hochzeitsfrisur, Sie hat wirklich wunderschön ausgesehen!!! Ich wusste aber nicht das Sie auch Make-up machen?!

Du musst mir dann umbedingt berichten wie es war!!!

Heiratet Ihr in Rapperswil? Ich weiss ich bin sehr neugirig

Liebe grüsse
Brütli

25.06.09 16:52
souris 

Re: Frisur und Make-up im Züri Unterland

Ja da bin ich aber mal gspannt, was sie us mer "zauberet"...

Mir hüratet of de andere Seesiite in Pfäffike. Min Maa (puh, das tönt nochli komisch...) isch da ufgwachse ond mir wohnet au da.

Ich tuen dir denn of all Fäll brichte, wie's gsii isch, aber zerscht gönd mir jetzt no chli i d'Ferie, damit ich denn am Hochziit au chli brun bin.

Wo ond wenn hüratet ihr?

26.06.09 08:24
bruetli 

Re: Frisur und Make-up im Züri Unterland

Guäte Morge Souris

Ihr händs den schön, no vorem Hochziig it Ferie und it Flittis gönder au no nachem Hochziig?

Mir hüratet am 12. September 2009 in Jona und wänn hüratet ihr?

Bin scho uh spannt uf din Bricht vom Coiffeur? Dusch Du dich au grad schminke lah det?

Liäbi Grüässli
Brütli

26.06.09 13:41
souris 

Re: Frisur und Make-up im Züri Unterland

Hoi Bruetli

Na ja, mir händ's scho schön, das stimmt. Aber mir chönd nach em Hochziit ned grad i d'Flitterwoche will min Zuekünftige denn leider no in WK muess ond de ned het chönne verschiebe. Mir machets eus denn eifach es paar Täg chli gmüetlich mit ere Städtereis.

Eusi Flitterwoche holet mir denn hoffentlich nächst Jahr mit ere chli längere Afrikareis nache.

Mir hüratet am 29. August ond so langsam gahts a d'Detailarbet...

Wünsche euch allne en gueti Ziit ond bis in 2 Woche!

 1 2
visagistin-makeup   Probeschminke   Flitterwoche   Züri-Unterland   Make-up   isabelraymann   Neckholderchleid   beratung-styling   Unterland   hinterlassen   Kosmetikerin   Rapperswil   Vorbesprechung   Alternative   prinzaessin   Internetsiite   hüratet   wunderschöni   Hochsteckfrisur   Hochzeitsfrisur