| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Frustiert wegen Hochzeitskleid
 1 2
29.08.08 14:55
sidi

nicht registriert

Frustiert wegen Hochzeitskleid

Hallo Zusammen

Ich bin total frustiert betreffend meinem Hochzeitskleid.
In 1.5 Monaten werde ich heiraten.
Es ist alles soweit organisiert nur ist mein Kleid immer noch nicht da.

Im März habe ich das Kleid bestellt. Sie sagten mir im Juni werde das Kleid ankommen. Nun sind zwei Monate vergangen und noch immer ist kein Kleid in Sicht. Am Telefon geben sie mir die Antwort, sie geben mir Bescheid wenns da ist.

Was würdet Ihr tun? Eine Alternative suchen oder darauf hoffen, dass es doch noch kommt.

Merci für Eure Antworten!

29.08.08 15:33
surri 

Re: Frustiert wegen Hochzeitskleid

Och du Arme, dass isch jo mega krass, ich glaub i würd emol wäge ere Alternative sueche z. B miete!
I würd mit em Brutgschäft aber au abkläre was sie dir Abiete falls s' chleid nit chunnt! du hesch es jo schliesslich zahlt!

I hoff für di das es no chunnt und du kei Alternative muesch sueche! In wellem gschäft hesch es den kauft und vo wellem hersteller isch es?
Cu Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

29.08.08 15:54
meitli 

Re: Frustiert wegen Hochzeitskleid


so e stress! ja, i wär o frustriert! vor allem wil si dir hei gseit, es chöm im juni...

i finde, ds gschäft müesst dir genauer chönne säge wenn das chleid aachunnt und wie viel zit si no für aapassige bruuche. was isch de das fürne lade??

ds einzige, won i di vilich chli cha tröste, isch das ds kleid vore fründin vo mir ersch 1 wuche vorem hochzit isch iitroffe und alles isch guet cho. begriffes aber guet, wenn du langsam kribblig wirsch... sicher fröisch du di o uf genau das kleid und hesch nid vil lust, nomal uf d suechi z gah

immerhin hätte im momänt einigi gschäft usverkauf - die kleider wäre denn scho vor ort und müesste nume no aapasst wärde. mitem einzige nachteil, dass d uswahl rächt iigschränkt isch.

i hoffe fest für di, dass dis kleid gli chunnt und du di ohni kleiderstress chasch ufs hochzit fröie!!

grüessli, meitli

29.08.08 17:58
trulla09 
Re: Frustiert wegen Hochzeitskleid

Hey, du!!

Das tued mir uuu leid für dich!!

Rechtlich gseh häsch d Möglichkeit en Nachtermin z setze (besprich das am Beschte mit em Bruutmodegschäft uf wenns realistisch isch). Wenns dänn nöd da isch chasch vom Verkauf zruggträtte und dir s Geld zruggzahle lah und dir dänn halt in letschter Minute na es neus chaufe. Ohni Nachfrist isch s scho zahlte Geld verlore... Schliesslich isches en Fixkauf gsi (sie händ dir gseit, dass s Chleid im Juni chund, Stichtag 30.6.08).

Hoffe, es klappet na!!!

Grüessli trulla

29.08.08 19:33
Pluto

nicht registriert

Re: Frustiert wegen Hochzeitskleid

Hallo

Ui ech wär au kribbelig a dere Stell. Ech be scho kribbelig gsi wo ech afig 2 Wochen vorem Hochzig ha chönne s'Kleid anleggen zom ome- ond inäh. I dem Lade möches das amigs ned früeher, do vell Brüüt no abnänd oder zuenänd ond de mösst mer weder ändere. I 5 Täg hed d'Schneiderin das gmacht gha ond ech has chli meh als 1 Woche vorem Hochzig chönne heinäh.

Ech dänke scho dass dis Kleid no chond, immerhin sends no 1.5 Monate, mis esch ou ned früehner cho. Aber ha au Angst gha, esch jo begreiflich. Me hed jo de ned no förig Ziit sis "neue" Traumkleid z'finde, wenn deses ned chond.

Ech wörd i dem Brautlade chli Dampf mache ond dene en Brief schriibe. Eingeschrieben! ond verlangen, dass sie de Liefertermin näher abklärid bzw im Hersteller chli Dampf möchid. Hesch s'Kleid scho zahlt? Söscht ebe wie scho gschrebe en Nachfrist setze. Was för en Marke Kleid hesch? Söscht chasch jo bem Hersteller mol nochefragen. Glaub ech wörd das machen wenn's Brautgeschäft ned reagiert.

Also mech donkts es guets Brautgeschäft sett sech die Mühe näh ond bem Lieferant de Termin genauer abkläre. Scho komisch.... Was för en Lade eschs?

Grüess, dröcke der Duume dasses glii chont!
Pluto


* Wir haben am 26. Juli 2008 geheiratet *

29.08.08 21:03
regenbogen07 
Re: Frustiert wegen Hochzeitskleid

Mer esch es genaz glich gange. Ond dene das au gseid.denn han ech de dem Brutgschäft mol en alternative probiert. Ond wo denn ändli das chleid cho esch he mer d alternative vell besser gfalle. Mer hen am 16. August kirchlich ghürote. Met emene wonderfolle Chleid, die schloflose Nächt send vergäbe gsi

01.09.08 14:39
sidi

nicht registriert

Re: Frustiert wegen Hochzeitskleid

Merci vielmol für Euri Antworte.

Stellt mi grad chli uf, obwohl s Chleid au jetzt nonig do isch...

ig ha ebe au dängt, dass i ihne e Nachfrist würd setze. Will ig fings eifach ä Frächheit, wenn sie säget im Juni chunnts. s Bescht isch no, dass mir gseit hän, das isch jo denn perfekt, denn cha mi Schatz ä Stück vom Stoff näh und weiss denn öbe Farb vom Hemli usw. Dass es denn au passt. Das isch notürlich jetzt au is Wasser gfalle.

Jänu, ig gang jetzt diä Wuche mol verbi und wird Dampf abloh. Ig däng eifach persönlich isch besser als am Telefon. Denn gseht me au wiä sie reagiere. Am Tel. isch das immer sone Sach.

Wenn sie wenschon würde retour lüte...aber das chasch dört(Cinderella Münchestei BL) grad vergässe. Jedesmol heisst d Chefin isch nid do und sie muess es abkläre. Am Afang ha ig dängt, jo das cha jo si, aber nach em 3. Mol isch es scho chli komisch....

Ig gib Eu denn Bscheid, wenn is denn ha....(denn d Hoffnig stirbt zlescht...)

01.09.08 21:48
surri 

Re: Frustiert wegen Hochzeitskleid

Sidi i drucke Dir ganz fescht Dümme, dass es klappt

Vieli Liebi Grüssli

surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

08.09.08 10:47
Pluto

nicht registriert

Re: Frustiert wegen Hochzeitskleid

Hallo Sidi

Was hesch jetzt unternoh wägem Kleid? Besch verbi ond hesch Dampf abgloh?

Esch scho komisch wenn d'Chefi nie öberchonsch. Hoffe die hend ned vergässe dis Kleid zu bestellen oder hends zu spät bestellt ond dönd dorom so komisch.

LG
Pluto


* Wir haben am 26. Juli 2008 geheiratet *

14.09.08 15:18
surri 

Re: Frustiert wegen Hochzeitskleid

Sali Sidi

Du ha welle froge wie das mit dim Chleid wittergange isch?

Es goht jo bi dir nümmi so lang!

I hoffe vo Herze das alles ok isch!

cu Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

 1 2
Frustiert   hersteller   kleiderstress   hochzit   Samschtig   Alternative   Eingeschrieben   witerempfehle   Bruutmodegschäft   Liefertermin   Hochzeitskleid   Entschädigung   Brautgeschäft   notürlich   geheiratet   Zivilhochzit   schliesslich   wunderschöni   Hochzitschleid   igschriebene