Gefallen euch die Hochzeitskleider an der Stange...? |
|
1 2
|
04.10.09 07:19
Lolanicht registriert
|
Gefallen euch die Hochzeitskleider an der Stange...?
hoi zämä,
jetzt mal än frag...ich bin scho in ä paar bruutkleider gschäfter (us luuter gwundär, bi mir ischäs ja eh no zfruäh), drundär au in merys und in zoro (obwohl dä zoro isch def. z tür für mis budget) wiä au immer, diä bruutkleider am bügel...flashed mich amel alli nöd...! händ ihr das nöd au? ich dänkä äs isch öpis anders wän mers a ziät...aber würkli am bügel äs kleid a luägä. da hani niä ka...wau, das chönts sie...
finds chli komisch. nimmt mi wunder öb ich diä einzig bin wo das hät...grüässli lola _____________________ Lola: unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-)
verheiratet: 18.06.10 kirchlich: 11.06.11
|
|
|
|
|
04.10.09 09:04
Lolanicht registriert
|
Re: Gefallen euch die Hochzeitskleider an der Stange...?
hoi schoseli,
ich bin gesterd mitäm schatz no im zauberbraut ladä gsi...isch ganz ok gsi, aber ebä...wiä ich gseit han. ab dä stangä hät mer no würkli keis gfallä. aber ich han ja zum glück no ziit... :-) bin ja nur chli go schneugä :-)
küssli lola ________________ Lola: unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-)
|
|
|
|
|
07.10.09 09:30
Nepi
|
Ich fand die Kleider am Bügel auch nicht speziell schön. Ich würde Bilder ausschneiden und dann wenns soweit ist, mal zuerst ähnliche Modelle anziehen.
|
|
|
07.10.09 09:55
Inessanicht registriert
|
aaalso ich hab in meinem brautmodenladen gesagt was ich will (klassich-romantisch, ausgestellter rock, oberteil corsage-ähnlich, gern tüll blablabla) und das 5. kleid wars (davor waren auch schöne dabei aber das 5. war es einfach :) )
*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*
*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *
|
|
|
|
07.10.09 10:19
Lolanicht registriert
|
an alle!
uff dan bin ich ja beruigt das äs eu au so gaht :-)
lg lola ____ Lola: unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-)
|
|
|
|
|
1 2
|