| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Geschnürtes Kleid /Corsage
 1
10.06.10 22:18
sheilyn 

Geschnürtes Kleid /Corsage

Sali zäme.

i han mi jetzt scho öfters uf fötteli gachtet, wäg de gschnüerte hochzitschleider, wo wie en corsage send.
ech han jo au es gschnüerts chleid ond es esch nor es chlises detail, aber ech froge mech ächt, öb de räschte vo de bändel enne abe chömed, oder osse abe?

han scho beides gseh. wie möched ehrs? noch loscht ond lune?
oder gets doh ergend en "knige regle"?
ned das ech met de bändel osse abe, wie en onbeholfene hotsch usgsehne. ^^

nor so en chlini detail frog, aber es wörd mi eifach enteressiere, was ehr dezue meined...
merciii


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

11.06.10 17:14
elchalten 

Re: Geschnürtes Kleid /Corsage

hoi sheilyn:
ich hab mein kleid ja noch nicht. aber meine schwester hat letztes jahr geheiratet und hat auch ein geschnuertes kleid gehabt. die enden der baendeli hat sie aussen getragen. ob bewusst oder einfach so, weiss ich nicht genau.
habe im nachhinein keine reaktionen gehoert, dass man das so also nicht machen wuerde
falls ich so ein kleid aussuchen werde, werde ich die enden auch nach aussen tragen - mir gefaehlts :-)

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11

11.06.10 17:37
sheilyn 

Re: Geschnürtes Kleid /Corsage

sali elchalten :)

jo mer gfallts ebe scho au no.

aber mer esch ebe ufgfalle, dass das ned alli so möched...

hoffe de eint oder ander werd no antworte. nämt mi no wonder wie's anderi gmacht hend, oder möched..

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

 1
elchalten   nachhinein   hochzitschleider   Geschnürtes   geheiratet   Corsage   reaktionen   geschnuertes   schwester   onbeholfene   gschnüerts   gefaehlts   aussuchen   gschnüerte   enteressiere   getragen   verliebt   antworte   29-12-09   usgsehne