Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä.... |
|
1
|
27.10.09 10:11
Kitty
|
Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....
Hoi Mitenand, geschter han ich zum erschte mal dörfe mini Bruutfrisur usprobierä wo ich im Heftli gseh han.
Es isch es wunderbars Gfühl,wäämer sich so schön Frisiert und gschminkt im Spiegel gseht¨ Ich bin soooo glücklich das ich das dörf Erlebä und freu mich uf s'wiiterä üebä vo minerä Frisur!
Händ ihär au scho agfange mit üebä?
Liebi Grüess Kitty
Zivil am 27.5.2010 Kirchlich am 29.5.2010
Zuletzt bearbeitet am 27.10.2009
|
|
|
|
|
27.10.09 11:07
Kitty
|
Re: Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....
Hoi Speedy,
weisch miär macht ä Fründin d'Frisur (sie isch scho glernti coiffeuse und maskebildneri) und sie hät gseit, sie möchti so früeh afange mit üebe, dass sie dänn ganz sicher isch am grosse Tag!
und miär isch das grad au recht gsi,dänn jetzt hämmer gseh ob miär na öppis bruched für i d'haar!
Liebi Grüess Kitty
Zivil am 27.5.2010 Kirchlich am 29.5.2010
|
|
|
|
13.11.09 06:51
beauty
|
Juhuuuu, ich gang au i 1.5 Wuche s'erscht Mol zum Coiffure go mini Brutfrisur usprobiere :-) und ich freu mi scho sehr druf!
@Kitty: was hesch denn du für e Frisur am grosse Tag??
liebi Grüessli beauty
----------*** 3. Juli 2010 ***----------
|
|
|
13.11.09 08:08
Sposina
|
Hey beauty
Schöön.. dasch sicher au en spezielle Moment, hesch denn dis Chleid scho? Aber esch denn das ned chli zfrüeh? Mini Coiffeuse het gseit, mer set d Probefrisur ned früehner als e Monet vor de Hochziit mache, damit sie denn ned alles vergesst..
Grüessli
|
|
|
|
13.11.09 10:04
beauty
|
@Sposina: I gang ebe zunere Kollegin... und sie het gseit, i sell doch eifach mol unverbindlich verbi cho und mir chöne 1,2 Frisure usprobiere. Damit ich au weiss, was für Hoorschmuck ich cha chaufe :-)) de isch jo nid grad günschtig, drum will ich eigentlich nid öppis chaufe, wo nachhär gar nid zu dr Frisur passt. i gang denn aber nöchscht Joor im Mai oder Juni sicher no einisch zu ihre, zum die definitivi Frisur "z'üebe"... au mitem Hoorschmuck woni denn a dr Hochzyt wird träge. Also isch dä früehi Termin meh chli es usprobiere... :-) und ich freu mi jo soooo!!!
liebi Grüessli, beauty
----------*** 3. Juli 2010 ***----------
|
|
|
13.11.09 10:37
Pamuya
|
Ich han ebefalls s Glück und han e uu liebi Kollegin wo mir d Bruut-Frisur mache wird. Han letscht Woche scho de ersti Termin gha zum usprobiere. Mir wärdeds sicher ca 6 mal mache, damit si am Hochsig mini Haar in und uswändig kennt und möglichscht kei Komplikatione ufträtet. Ebefalls werded mir jedesmal es föteli mache und d Frisur liecht abändere zum am schluss gseh was am schönste usgseht! :)
|
|
|
13.11.09 11:00
Sposina
|
Händ ehr es Glück.. das isch wörkli e grosse Vorteil! Schösch wörs chli tüür cho. I ha e Kollegin wo Visagistin isch und cha vo det provitiere und sie weiss scho winis wot
|
|
|
|
1
|