| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....
 1
27.10.09 10:11
Kitty 

Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....

Hoi Mitenand,
geschter han ich zum erschte mal dörfe mini Bruutfrisur usprobierä wo ich im Heftli gseh han.

Es isch es wunderbars Gfühl,wäämer sich so schön Frisiert und gschminkt im Spiegel gseht¨
Ich bin soooo glücklich das ich das dörf Erlebä und freu mich uf s'wiiterä üebä vo minerä Frisur!

Händ ihär au scho agfange mit üebä?

Liebi Grüess
Kitty

Zivil am 27.5.2010 Kirchlich am 29.5.2010



Zuletzt bearbeitet am 27.10.2009

27.10.09 10:55
speedy 

Re: Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....

Ui, jetzt scho Brutfrisur üebe? Ich hoff doch sehr, dass mini Hoor bis im nöchschte April no chli wachsed! Drum wär ich jetz gar nonig uf d Idee cho. Ich ha eifach agfange, au für die normale Sache nur no zu däre Coiffeuse z go wo mir denn au d Brutfrisur macht, damit sie mini Hoor chli kenne lernt. Aber eigentlich hesch rächt, bi de meischte Frisure wird das halbe Johr jetz au nüm sone riesige Unterschied mache. Naja, ich wart trotzdäm no mit usprobiere. Aber schön, dass du sones tolls Erläbnis gha hesch.

Liebe Gruess
Speedy


27.10.09 11:07
Kitty 

Re: Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....

Hoi Speedy,

weisch miär macht ä Fründin d'Frisur (sie isch scho glernti coiffeuse und maskebildneri) und sie hät gseit, sie möchti so früeh afange mit üebe, dass sie dänn ganz sicher isch am grosse Tag!

und miär isch das grad au recht gsi,dänn jetzt hämmer gseh ob miär na öppis bruched für i d'haar!

Liebi Grüess
Kitty


Zivil am 27.5.2010 Kirchlich am 29.5.2010

27.10.09 17:11
Nadine123 

Re: Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....

Also, i gang jetzt eifach au zur gliche Coifeuse und dötte chasch noch ca. 2d nochem Haareschnide amel gratis go Harreufestecke lo. Da tuen i jetzt denn bis zur Hochzit rege nutze und Föteli mache und schlussentli weiss i denn genau wiän is wett und chas ere denn au so erkläre.... Find da voll genial... Aber weisch, sie macht da ebe au uuuuu gern...

13.11.09 06:51
beauty 

Re: Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....

Juhuuuu, ich gang au i 1.5 Wuche s'erscht Mol zum Coiffure go mini Brutfrisur usprobiere :-) und ich freu mi scho sehr druf!

@Kitty: was hesch denn du für e Frisur am grosse Tag??

liebi Grüessli
beauty


----------*** 3. Juli 2010 ***----------

13.11.09 08:08
Sposina 
Re: Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....

Hey beauty

Schöön.. dasch sicher au en spezielle Moment, hesch denn dis Chleid scho?
Aber esch denn das ned chli zfrüeh? Mini Coiffeuse het gseit, mer set d Probefrisur ned früehner als e Monet vor de Hochziit mache, damit sie denn ned alles vergesst..

Grüessli

13.11.09 08:12
calla 
Re: Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....

uii ich han grad dänkt das ich evt. glich früener muen gah wäge dere probefrisur . ich han mit de coiffeuse abgmacht das ich so feb/märz (das isch ihre vorschlag gsi) mal verbii gange, hürate düemer ja dänn 2 monet spöter.

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

13.11.09 10:04
beauty 

Re: Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....

@Sposina: I gang ebe zunere Kollegin... und sie het gseit, i sell doch eifach mol unverbindlich verbi cho und mir chöne 1,2 Frisure usprobiere. Damit ich au weiss, was für Hoorschmuck ich cha chaufe :-)) de isch jo nid grad günschtig, drum will ich eigentlich nid öppis chaufe, wo nachhär gar nid zu dr Frisur passt.
i gang denn aber nöchscht Joor im Mai oder Juni sicher no einisch zu ihre, zum die definitivi Frisur "z'üebe"... au mitem Hoorschmuck woni denn a dr Hochzyt wird träge.
Also isch dä früehi Termin meh chli es usprobiere... :-) und ich freu mi jo soooo!!!

liebi Grüessli, beauty

----------*** 3. Juli 2010 ***----------

13.11.09 10:37
Pamuya 

Re: Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....

Ich han ebefalls s Glück und han e uu liebi Kollegin wo mir d Bruut-Frisur mache wird. Han letscht Woche scho de ersti Termin gha zum usprobiere. Mir wärdeds sicher ca 6 mal mache, damit si am Hochsig mini Haar in und uswändig kennt und möglichscht kei Komplikatione ufträtet. Ebefalls werded mir jedesmal es föteli mache und d Frisur liecht abändere zum am schluss gseh was am schönste usgseht! :)

13.11.09 11:00
Sposina 
Re: Geschter han ich mini Bruutfrsur dörfe usprobierä....

Händ ehr es Glück.. das isch wörkli e grosse Vorteil! Schösch wörs chli tüür cho. I ha e Kollegin wo Visagistin isch und cha vo det provitiere und sie weiss scho winis wot

 1
Coiffeuse   Hoorschmuck   usprobierä   Unterschied   unverbindlich   bearbeitet   Probefrisur   Brutfrisur   maskebildneri   Haareschnide   Bruutfrisur   Harreufestecke   eigentlich   Bruut-Frisur   Geschter   schlussentli   usprobiere   möglichscht   Bruutfrsur   Komplikatione