| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
gut riechende Sonnencréme :)
 1 2 3
16.04.13 15:20
Prisi87 

Re: gut riechende Sonnencréme :)

Vielä Dank!
Ja das mit de Fleckä isch würkli na wichtig zum beachte. Wär sust cheibä schad

23.04.13 10:33
MsJenaya 

Re: gut riechende Sonnencréme :)

Ui Froue....passit ja uf mit Sunnecréme!!! Vorallem im Gsicht. I wirde da sicher ou no e Lösig müesse finde aber bim Fötele mit Blitz (chönt ja evtl. nötig si) wird düre Liechtschutzfaktor ir Creme sLiecht reflektiert und das git de es wunderschöns wiesses Gsicht und ou überall süsch wo die Creme drufe isch wirds ou wiess. Das gseht de ganz doof us.

I bi vor es paar Jahr amne Hochzyt iglade gsi wo sie Polaroid-Fotos hei gmacht fürs Gästealbum. I ha supi usgseh wienes Gspänscht uf däm Föteli!!! Gaaaaaanz doof. Als Gast hani das chönne verschmärze aber uf de eigete Hochzytsföteli geit de das gar ned.

I würd das uf jede Fall mit dr Dame wos Makeup macht und/oder em Fotograf im Vorfeld no bespräche. Das chönt süsch ganz bös ände. Bi euem GG isches übrigens sgliche. Und bi Makeup wo scho Liechtschutzfaktor het muess meh ou ufpasse. We sech öpper sälber schminkt und sones Makeup wot bruche, am beste mau vorhär mit Blitz usprobiere.

23.04.13 10:36
Prisi87 

Re: gut riechende Sonnencréme :)

ooh danke viel mal für d Warnig!

23.04.13 10:37
elea 

Re: gut riechende Sonnencréme :)

merci före tip jenaya! i werde das secher dere sege womi schmenkt! ha denkt das sig kes problem, eifach bez sonnecreme dronder ond de esch guet! aber ha ned gwösst das das of de fotis anderst werkt!

be letscht johr anere HZ gsi wo en gascht ganz ganz helli hutt gha het ond es schöns scholterfreis chleid ond nach 2h apero ide sonne esch die rot gsi wine chrebs. ond das het den schröcklech usgseh. of allne belder esch si jez super droffe met erne füürrote arme ond scholtere! dorom hani emer denkt i shcmier mi de voll met sonnecreme. aber das esch anschinened au ned di beschti löisg he

23.04.13 10:39
Prisi87 

Re: gut riechende Sonnencréme :)

also ich creme mich je nach Wetter mit Sunnecreme i. Wänn voll sunnig isch, muessi mich also würkli icreme... lieber chli bleich ufem fotti als füürrot!

23.04.13 10:41
MsJenaya 

Re: gut riechende Sonnencréme :)

Ja, das verstahni. Das geit mir äbe glich! Eifach ned dases bösi überraschige git. Und ohni Blitz söts ja ou kes Problem si. Wenns sunnig isch brucht me ja ke Blitz. Aber halt de villech am Abe imene dunkle Saal oder Restaurant.

24.04.13 15:18
Eve777 

Re: gut riechende Sonnencréme :)

Hallöchen Zäme

Ich bruche zwar allwäg kei Sunnecreme me a eusere Hochzyyt (endi September) , aber do glich no 2 wo ich persönlich supi finde.

Ich ha mol e Sunnecreme gha vo Estée Lauder, die het super gschmockt und esch zackig izoge. Aktuell hani sit letschtem Sommer einei vo Avène (so e orangigi Tube), aso ich finde sie schmöckt fein aber ned ufdringlich, zieht sehr schnäll ii und tuet d Huut ned so zuefette.

Wägem Föttele mit Blitz esch e super Hiwies das hani no nie ghört und chönt wörkli bi de ein oder andere bösi Überraschige gä .

24.04.13 15:37
Feeldgood84 

Re: gut riechende Sonnencréme :)

Danke für die Tipps MsMenaya und Eve777!

Do mir ufenes Schiff göi go Aperöle bruchi natürlech uf jede Fau Sunnecreme
wenn's nid grad rägnet (was mir jo nid hoffe).

Normalerwies hani immer Daylong, 1x icreme und fertig, aber die macht ebe scho rächt fettigi Hut, darum
bini froh dass dir do grad es paar Tips heit.

25.04.13 08:15
valey 

Re: gut riechende Sonnencréme :)

uii das isch en guete Thread :)
a das hani gar ned denkttt...

mmmm

i ha eigendli emmer die Garnier Ambre Solare... die wo glitzered...
aber ha chli angst dasi denn nacher überall glitzer dra ha...

und das med de fotis med em blitz heddi jez au ned denkt.. ohh jeee..

25.04.13 08:59
Prisi87 

Re: gut riechende Sonnencréme :)

Ich will auch die von Garnier benutzen. Am besten, wir machen mal Probefotos! Hoffe dass es geht.

 1 2 3
9&uiarea=9&carea=4D755602F9B83F93E10000000A030109&cpgnum=7&citem=4D4E5DD9629E39C9E10000000A0311BE   wunderschöns   Wätterprognose   fotografiert   FringillaVigo   Sonnencremes   Zusammensetzung   Kombinationen   Hochzytsföteli   Sunnecreme   Sonnencréme   riechende   Liechtschutzfaktor   unterschiedliche   Wirkungsmachanismen   Glitzerparikel   prod&cpgsize=12&layout=7   chreschtbaumchogele   Garnier-Cremes   Polaroid-Fotos