Gutscheine abzugeben |
|
1 2 3 4 5 6 7
|
|
|
|
|
|
|
11.01.12 17:11
saerli
|
Re: Gutscheine abzugeben
Einersits, will sie Konkurrenz vo eus gsie send (wo ich no im Brutmodegschäft gschaffet ha) und mer vo villne Chundinne wo vo ene entüscht gsie send unschöni Sache ghört händ.... Chundinne wo nachher zu eus cho sind.
Anderersits, locked sie mit 200.- Guetschine dChundschaft a (denn dünds so als ob mer en spezielli Chundin wär und säged: Ich gib ihne en Guetschiin für 200.-, aber psst, ned witersäge...), nur weiss de Chund ned, dass dKleider darum chli türer send als a andere Orte, will die 200.- scho im Kleiderpriis iberächnet worde sind...
Nomol anderersits, will ich uf dene erer Homepage es Kleid gseh ha wo ich unbedingt ha welle. Ich wär defür bereit gsie über min Schatte zspringe und sKleid det chaufe. Aber die Dame vo Aarau, Zürich und Bern händ alli kei Luscht gha mer zsäge was es für es Kleid esch, sie händ au gseit, dass sie mer das ned chöned bsorge, wills es 2011er Kleid esch (zu dem Zitpunkt esch Oktober 2011 gsie, also sets no bstellbar sie zu dem Zitpunkt). WARUM ESCH ES DEN NO UF DE HOMEPAGE, wenn mers nüm cha chaufe? dArt und wies wie sie am Telefon und im Lade met mer gredet händ esch mer eifach ned herzlich kompetent vorcho, sondern wie weni eifach e Nummere wär wo sie ned druf agwiese sind (was au so esch, aber so will sich kei Chundin fühle) Ach i reg mi nüm uf...
I be selber mal Mery's Chundin gsie. Han en superschöns Festkleid kauft und ha en sehr netti Berotig gha, a dem Chauf chani nüt ussetze. Die netti Frau esch aber churz druf abe entloh worde. Jetz hockt deför so en künstlichi, lippeufgsprützti und Lidstrich bis ad Ohre hindere zoge, unkompetenti Frau i dem Lade. Das verstohni absolut ned.
Es get durchus au sehr glücklichi Chundinne det und das esch au guet so Mer händ bestimmt au die eint oder anderi Chundin gha wos unglücklich gloffe esch oder so. Das chas emmer geh. I mim Fall esch eifach zviel ned guet gloffe.
|
|
|
|
|
|
24.01.12 19:51
Zottel
|
Re: Gutscheine abzugeben
Hey Brütlis ich het no en 20.- Guetschi für e Hochziitshompage vo www.ichwuensche.com. Bi Interesse melde
|
|
|
|
1 2 3 4 5 6 7
|