| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Gutscheine abzugeben
 1 2 3 4 5 6 7
01.12.11 22:31
soraya1 

Re: Gutscheine abzugeben

Liebe Angiyves
Ich bin ein bisschen verwirrt. Wilst du mein Kleid sehen? (ich habe am meisten von meiner Schwägerin geschwärmt scheint es mir, und von NY ein ganz klein wenig, oder meinst du etwas ganz anderes?)
September 01, 2012 we will walking down the aisle

11.01.12 15:11
saerli 

Re: Gutscheine abzugeben

Hallo Zäme

Habe heute einen Gutschein von Mery's bekommen (Trostpreis von einem Wettbewerb), 25% auf Herrenanzüge, Fest- und Brautkleider. Der Gutschein kann nur vor Vertragsabschluss abgegeben werden, nicht mehr im Nachhinein. Nicht gültig für Accessoires und Änderungen.

Wer ihn gerne haben möchte, soll sich bitte melden. Ich benötige ihn nicht, weil ich nicht so Fän von Mery's bin ;) und ausserdem habe ich mein Kleid ev. schon (nicht von Mery's).

Grüessli

Saerli

11.01.12 15:27
jasi86 

Re: Gutscheine abzugeben

@ saerli du au?

Warum bisch du ned so Fan von Merry's, wenn i froge döf....

I gang ez denn mol bi Merry's go güggsle, ha zwar scho es chleid aber spienzle döf i mol oder?

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

11.01.12 16:26
juni07 

Re: Gutscheine abzugeben

@saerli: leider chunt da mit em guetschi bits spot. schade. aber würd mi au wunder näh, wieso das kei fründ vom merys bisch. will mis frölein hät det ihr chleid gfunde und häts hüt dörfe go aprobiere :)

lg juni07

11.01.12 17:02
Carmile 

Re: Gutscheine abzugeben

@juni und jasi: häufig gibts ja auch gutscheine an den messen von merys, falls ihr nicht schon welche erhalten habt. warum saerli nicht fan ist von merys weiss ich nicht, würde mich auch wunder nehmen. wenn ihr aber mal etwas im forum herumstöbert und nach merys sucht, wisst ihr wo die probleme liegen können - aber natürlich nicht liegen müssen.

lieben gruss

11.01.12 17:11
saerli 

Re: Gutscheine abzugeben

Einersits, will sie Konkurrenz vo eus gsie send (wo ich no im Brutmodegschäft gschaffet ha) und mer vo villne Chundinne wo vo ene entüscht gsie send unschöni Sache ghört händ.... Chundinne wo nachher zu eus cho sind.

Anderersits, locked sie mit 200.- Guetschine dChundschaft a (denn dünds so als ob mer en spezielli Chundin wär und säged: Ich gib ihne en Guetschiin für 200.-, aber psst, ned witersäge...), nur weiss de Chund ned, dass dKleider darum chli türer send als a andere Orte, will die 200.- scho im Kleiderpriis iberächnet worde sind...

Nomol anderersits, will ich uf dene erer Homepage es Kleid gseh ha wo ich unbedingt ha welle. Ich wär defür bereit gsie über min Schatte zspringe und sKleid det chaufe. Aber die Dame vo Aarau, Zürich und Bern händ alli kei Luscht gha mer zsäge was es für es Kleid esch, sie händ au gseit, dass sie mer das ned chöned bsorge, wills es 2011er Kleid esch (zu dem Zitpunkt esch Oktober 2011 gsie, also sets no bstellbar sie zu dem Zitpunkt). WARUM ESCH ES DEN NO UF DE HOMEPAGE, wenn mers nüm cha chaufe? dArt und wies wie sie am Telefon und im Lade met mer gredet händ esch mer eifach ned herzlich kompetent vorcho, sondern wie weni eifach e Nummere wär wo sie ned druf agwiese sind (was au so esch, aber so will sich kei Chundin fühle) Ach i reg mi nüm uf...

I be selber mal Mery's Chundin gsie. Han en superschöns Festkleid kauft und ha en sehr netti Berotig gha, a dem Chauf chani nüt ussetze. Die netti Frau esch aber churz druf abe entloh worde. Jetz hockt deför so en künstlichi, lippeufgsprützti und Lidstrich bis ad Ohre hindere zoge, unkompetenti Frau i dem Lade. Das verstohni absolut ned.

Es get durchus au sehr glücklichi Chundinne det und das esch au guet so Mer händ bestimmt au die eint oder anderi Chundin gha wos unglücklich gloffe esch oder so. Das chas emmer geh. I mim Fall esch eifach zviel ned guet gloffe.

11.01.12 17:24
juni07 

Re: Gutscheine abzugeben

@carmille: das isch lieb, danke. aber nachem chauf nützed die guetschiine nüt meh, mini fründin muess jo nur no e änderig mache.

@saerli: danke für dini usführige. am meischte überzoge hät mich de konkurenz-grund ;)
nei, i verstoh was du seisch. das han i au ned gern, wenn vel geld usgihsch und de chunsch di ned richtig behandlet vor, das isch müehsam.
mini fründin schint zfrede zsi, obwohl ich das kleid satanisch tür gfunde han, den no met änderig simmer glaubs be fascht 4'000.- aglangd.
nun ja, hauptsach es stimmt für mis frölein :)

lg juni07

11.01.12 17:29
saerli 

Re: Gutscheine abzugeben

juni07:

nun ja, hauptsach es stimmt für mis frölein :)

lg juni07

Schön

11.01.12 22:43
jasi86 

Re: Gutscheine abzugeben

Da verstoh i natürli... Du hesch imne Brutmodegschäft gschaffet, da muä jo mega astrengend si met soviel Brüt



...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

24.01.12 19:51
Zottel 

Re: Gutscheine abzugeben

Hey Brütlis ich het no en 20.- Guetschi für e Hochziitshompage vo www.ichwuensche.com. Bi Interesse melde

 1 2 3 4 5 6 7
Handschrift-Lasergravur   Gutscheine   Entscheidungsgrundlage   Hochzeitswebsite   Dienstleistungen   Hochziitshompage   Mindesteinkaufspreis   Gutschein   Hochzeitsmesse   Brutmodegschäft   Hochzeitshompage   Vertragsabschluss   Brautkleid   lippeufgsprützti   Wettbewerbsgewinn   Grüessli   Kleid-kauf-Begleitperson   uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunheimlich   September   abzugeben