| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
haare offen lassen?
 1 2
15.03.09 08:38
sunny080809 
haare offen lassen?

hallo.

hät ipper vo euch scho mal iberleit d hoor offe zlah? oder isch das ächt achli znormal und z unspezieu? ich ha as empire-kleid und ha irgendwie s gfüehl das hochsteckzüüg nid so passend zum kleid wär...oder was meinit ier?

16.03.09 15:59
Lola

nicht registriert

Re: haare offen lassen?

hi sunny,

voraussichtlich lasse ich meine haare auch offen. mein schatz liebt zudem die haare offen, ich denke ich werde schon zum friseur gehen und mir schöne grosse locken reinmachen lassen.

mach was dir gefällt!!

grüsschen lola

16.03.09 16:15
fraztaz 

Re: haare offen lassen?

ja genau. mach was dir gfaut. i tue si ufästeckä wills mir gfaut. me chans zum biispiu aber au halb ufästeckä.

Am 05.09.09 isch es sowiet!

16.03.09 16:20
Frangipani 

Re: haare offen lassen?

Ich ha au scho Fotene gseh vo Brüt wo d Haar offe lah händ und das hät echt super usgseh! Dänke au, me sött das mache wo eim sälber am beste gfallt.. und sicher au muesses no zum Chleid passe

22.03.09 21:27
Jasmin 

Re: haare offen lassen?

hallo sunny

ig finge o, dass offeni haar ganz guet chöi usgsee are hochzit.

hesch du locke oder ganz gradi haar?

wennd locke hesch würd i persönlech eifach e schum verwände, wo se chli besser duet definiere. i finge z. b. vo der Wella ds "Curl Energy Mousse" super. Das bechunsch normalerwis bi jedem Wella Verträter (Coiffeur)

Haarschmuck chasch sicher i beide Fäu, also wed locke und wed gradi haar hesch ou im offne haar trage. i persönlech finge e dezänti blueme im haar immer öppis schöns fürne hochzit. amache chöntsch se zum bispiu mit eme chline haarchlämmerli. u es git auso o floriste wo ächti blueme so chöi präpariere, dass si de ganz tag häbe u früsch ugsee.

hoffe du fingsch e lösig wo für di stimmt
gruss jasmin

22.03.09 21:45
AndreaTag7

nicht registriert

Re: haare offen lassen?

Hallo,

zu Empire Kleider finde ich offene Haare auch wirklich schön!
Man kann z.B. auch einen Kompromiss machen: du kannst dir eine Brosche oder Blüte einarbeiten lassen und so ein paar Haare zurückstecken lassen, den Rest offen.
Empire Kleider sehen immer total romantisch aus und deswegen passen romantische, große Locken sehr gut.

Falls du noch Inspiration brauchst schau dir doch mal die Frisuren galerie von www.theknot.com an, da gibt es viele Anregungen.

Liebe Grüsse,
Andrea

23.03.09 15:32
Nadine123 

Re: haare offen lassen?

also, i wird mini Haare so halb ufestecke.... us dem Grund well i mi mitere Hochsteckfrisur sicher nöd wohl fühl. Mach vermutli au locke und tue diä vereinzelt Hochstecke und verziehre (Denn sinds eim nöd im Wäg und me hät glich Volume und gseht schön us...

23.03.09 15:53
dodo1 

Re: haare offen lassen?

Hoi zäme

Ich han mini haar au offe gha....d.h. mini coiffeuse hät nur ganz wenig haar hinde zäme gno, das mer nüt is gsicht chunt und dänn hinde chli toupiert...dezue hani en haarreif agha wo mit strass-steinli bsetzt isch.... hät mega usgseh und ich han mi au dä ganz tag mega wohl gfühlt...
Was mer natürli mues dra dänke, wemer im summer hüratet chas eifach warm gä hindeabe...
Mich häts jetzt nöd gstört, aber a das muesmer eifach dänke....

Schlussendli mueses eim eifach wohl si....

Es grüessli
dodo1

glücklich verhüratet sit em 14. Juni 2008

23.03.09 15:59
Inessa

nicht registriert

Re: haare offen lassen?

Für mcih kommt das nicht in frage obwohl ich sehr lange, natur-hellblonde schöne haare habe. aber sie sind so fein dass wohl kein haarspray der welt genügend volumen für einen vollen tag vollbringen könnte und sie würden nach nicht allzulanger zeit schlaff runterhängen, daher: hochsteckfrisur mit süssen curlies

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*

23.03.09 16:00
Muggi 

Re: haare offen lassen?

Hoi Inessa hast du Curlies jetzt gefunden?!

grüessli


 1 2
zurückstecken   Hochsteckfrisur   riesenunterschied   Trauung   strass-steinli   drogeriemarkt   kirchlichen   runterhängen   haarchlämmerli   Schlussendli   voraussichtlich   post-rennerei   Deutsch-Schweizer   vollbringen   carhartt-outletstore   natur-hellblonde   Höhepunkt   empire-kleid   romantische   hochsteckzüüg