| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Haarverlängerung
 1 2
14.11.08 11:41
Muggi 

Haarverlängerung

Hoi mitenand
het vo euch mol öppert Hoorverlängert für en Frisur?
Wenn jo,wo denn?

grüessli

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

14.11.08 12:50
aschera 

Re: Haarverlängerung

hoi muggi

mit haar verlengerig kenn ig mi nid so us..... ha mängisch nur es paar sträne la mache als meches, stelle mir aber e ufsteckfrisur schwiriger vor dasme gar nüt vo der verlengerig gseht...

ig wür äue eher es haarteili "iboue" als e verlengerig zmache.... gäu das isch nur mini persöndlechi meinig....

lg aschera

14.11.08 15:24
Muggi 

Re: Haarverlängerung

Sali aschera
I steck d`Hoor nid ganz ufe ha eigentli e gueti längi aber wenns de glockt sind zieht sich die sach halt au ufe hehe...Mol luege mue mr das no überlegge

grüessli Muggi

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

17.11.08 11:14
Nadine123 

Re: Haarverlängerung

Es git doch no so Klips wo me inestecke cha... I persönlich wör diä ingemache bevor i ä Haarverlängerig mache wör. Denn dä Effekt häsch dä glich und chasch diä nochher usene und wieder bruche wennt wetsch und wird vermutli au nöd eso tür sie...

17.11.08 14:01
Muggi 

Re: Haarverlängerung

sali nadine
jo das stimmt nur wenn d`hoor hindere glatt strählsch gsehsch zum teil die übergäng oder wies chli abstoht! de lieber en professionelli hoorverlängerig! so e Clip wo 3 Strähne dra sii kostet 82.-

gruess

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

09.12.08 13:29
Vanilla 
Re: Haarverlängerung

hi, ich habe meine haarverlängerung auch vor der hochzeit machen lassen. kann dir gerne eine gute adresse bekannt geben - falls man das hier darf.. ?!

09.12.08 13:53
Muggi 

Re: Haarverlängerung

Hoi Vanilla
I ha eini gfunde die machts für 390.- aber vilicht isch dini besser
Du chasch mrs jo per mail schicke odr so..danke dir!

lg

Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

09.12.08 15:37
Vanilla 
Re: Haarverlängerung

Ja s gibt 2 in dr CH wo s für 390.- machen.
Aber leider höre ich immer wieder das die haarqualität nicht gut sei...

Also ich war bei www.hair-x.ch
War es super! :)
Gehe in einem monat wieder

Lg tanja

10.12.08 20:23
surri 

Re: Haarverlängerung

Sali Vanilla und Muggi

I ha mir das mit ere Hoorverlängerig au überleiht, ha zwar e aständigi Längi, aber leider fini und wenig Hoor, und sobald sie mir Locke dr mache gsehts us als hätti fast keini.
Mir falle d' Hoor au schnell us! Wie isch den das mit dr pFLEGE , hesch viel muesse beachte? Und wie gsend den d' Hoor us wenn dir d' Stänli usfalle? sind sie kapput?
bi mim Coiffeur biete sie das au a ab 400.- Franke. Es isch aber e Coiffeurschuel!

Wie lang hebe dini Stränli?

Cu Surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

10.12.08 20:26
Muggi 

Re: Haarverlängerung

Hoi surri
Aso i wür dir de änder e Hoorverdichtig vorschloh,willd so fini Hoor hesch!
I weiss nid ob ichs mache söll bis negst Johr sinds de eigentli no länger :)
I ha Agebot gfunde bi... www.haarfee.ch

lg muggi
Hürote mi Schatz am 12.09.09 :)

 1 2
romantisch   haarqualität   professionelli   brombeeriges   vorbereite   Hoorverlängert   Hochzitschleid   Haarverlängerig   persöndlechi   Vorbereitige   stillstand   persönlich   Haarverlängerung   ufsteckfrisur   hoorverlängerig   Hoorverdichtig   errinnerig   schwiriger   Coiffeurschuel   verlengerig