| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung
 1 2
28.08.09 16:18
frischverlobt

nicht registriert

Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

Sälü zämä

Het irgendöpert en guete Tipp für mich, welle Coiffeur in Interlake und Umgebig schöni, unvergässlichi Hochsteckfrisure macht? und ideal wär natürlich öpis kombinierts, wo`s ein au gad no schmicket.....????

merci und es schöns Wucheend

28.08.09 17:47
frani 
Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

Ich habe meine Hochzeits-Frisur beim Coiffure Schäärischnitt in Unterseen (http://www.schaerischnitt.ch/) machen lassen, bei Frau Siegrist.

Frau Siegrist hat mich wirklich super und vor allem ehrlich beraten. Ich denke, sie hat viel Erfahrung mit Hochzeitsfrisuren und ich war sehr zufrieden. Ob sie auch Kosmetik macht, weiss ich nicht - ich denke aber eher nicht.

29.08.09 11:25
frischverlobt

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

wow, bi gad uf dene ihre Siite gsi, das gseht ja no gmüätlich us
Merci vielmals für de Tipp, denn gangi diä mal go usprobiere
grüässli

31.08.09 12:13
Nepi 
Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

Hallo

Ich habe im letzten September in Interlaken geheiratet. Zum schminken könnte ich Dir Barbara Plattner empfehlen (www.kosmetik-plattner.ch), sie hat das super gemacht und ich fand es nicht zu teuer. Die Frisur habe ich in der Nähe des oben genannten Geschäftes gemacht, gegenüber des Städtli-Zentrums, weiss aber leider nicht mehr wie der Laden hiess aber der Schäärischnitt macht auch einen ganz tollen Eindruck.

Barbara Plattner ist gleich wenige Minuten gegenüber vom Migros zu Hause.

31.08.09 14:08
Soefeli82

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

hallo

also ig wirde mini hochzitsfirsur bir renate vo Coiffeur unique machä. bi eismal grad birä gsi u mues sägä, si isch ä super coiffeusä!

vil glück bim suächä...

Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010

31.08.09 14:44
frischverlobt

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

Sälü Nepi

merci vielmals bi froh um jede Tipp, dänn gangi das mal go usprobiere

es schöns Tägli

31.08.09 14:47
frischverlobt

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

Sälü Soefeli

Dir au merci vilmals für de Tipp... Ich glaub ich gang eifach mal es paar verschiedeni Coiffeur go usprobiere...ussert es passt denn halt scho gad diä erschti
merci vielmals u viel Spass bim organisiere
Tuesch in Inti hürate?

grüässli

31.08.09 14:54
Soefeli82

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

hallo frischverlobt

also ga usprobiere mues me scho. schliässlech geits da um d hochzitsfrisur!!!

so wis tönt bisch du aber nid vo inti... gsehni das richtig...

nei mir tuä ds vechigä hürate. das isch ir nechi vo worb. wenn isches bi öich sowit?

dir o vil spass bim organisiere. u vergiss nid, teil sache gnuäg früäch ds buächä...

gruäss

Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010


Zuletzt bearbeitet am 31.08.2009

31.08.09 14:58
frischverlobt

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

Sälü Soefeli

ja leider het s`schöne berndütsch nonid so welle übere cho Ich bi ursprünglich vom Kanton St.galle aber sit 4 Jahr z`unterseen
isch ebe sooooo schön da
Mir hend s`Datum no nid sicher, sind erscht siit 2 Wucher verlobt und sind üs no nid ganz sicher öb nächscht Summer oder doch erscht im 2011..
Aber bi drum so "gigerig" ufs organisiere

merci numal und viel Spass
(wow i freue mi dänn au, wenni es definitivs Datum han)
grüässli

31.08.09 15:11
Soefeli82

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

ja ds bärner oberland isch halt scho schön. ig bi ufem beatenberg ufgwachsä ig finde der dialäkt muesch o nid anäh. me darf ruähig köre vo wo du ursprünglech chunsch...

weis genau wiä du di füählsch. sobald mes weis, wot me grad alles organisiere. läääääck bi ig mim schatz idä ohrä glägä mit minä ideeä.

bisch de bim atrag so richtig überrascht wordä?

schöne nami

Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010

 1 2
Hochzeits-Frisur   Umgebung   ussichtstechnisch   Lieblingsplatz   Hochsteckfrisure   schaerischnitt   Schäärischnitt   Interlaken   Hochzeitsfrisuren   Hairstyling   organisiere   hochzitsfrisur   familieverbundä   Städtli-Zentrums   kosmetik-plattner   Kosmetik   unvergässlichi   hochzitschleider   hochzitsfirsur   lieblingsplätzli