| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung
 1 2
31.08.09 15:24
frischverlobt

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

sälü soefeli

de beateberg het natütlich au perfekti ussicht
ja han für mich dä romantischt Hüratsatrag becho, woni mir je erträume het chönne.
Mir sind idä Ferie gsi in Island und amim lieblingsplätzli ( wommer scho vor 4 jahr mal gsi sind) het er mi überrascht mit de Ringe und kniefall
Sit det liigi ihm au mit idee ide Ohre, macht voll Spass... Am liebschte würdi scho gad chli go hochzitschleider aprobiere
Han gad no e chlini Frag, han ghört beateberg heg e sonen junge pfarrer, wo au unter freiem Himmel trauige macht.... Kännsch du dä? bzw. häsch du per zuefall scho mal e trauig mit dem gseh?(weiss dä name ebe nid...)

grüässli

31.08.09 15:55
Soefeli82

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

beatäbärg isch ussichtstechnisch also würklech super glägä. u ig chume o gärn wider heim...

oooooh so schön. u das no ds island. mir si im ougust o grad 14 täg dert gsi... troumhaft dert...

der aktuell pfarrer heist lukas stettler. meh weisi über ihn o nid. är isch ufe beatenberg cho wo ig scho lang nüm dert gwohnt ha. ä trouig vo ihm hani no niä mitübercho. nume afange ä toufi. am beschtä lütisch am herr Stettler mal a. isch sicher ä flottä.

grüässli

Zivil: 20. August 2010


Kirchlich: 28. August 2010

31.08.09 17:22
frischverlobt

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

sälüü

wow das isch aber denn au gad en Zuefall, suscht ghört mer nie vo öpertem vo uf island gaht...aber ich bin en mega islandfan und jetzt natürlich no chli meh
Bisch villicht au am jökullsarlon gsi, det hemmer zeltet und das isch min Lieblingsplatz

Merci vielmals für d`infos zum hr. Stettler, dänn tueni Ihm mal alüte

e gueti ziit

01.09.09 13:45
Nepi 
Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

Ach ja, s isch würkli schön im Berner Oberland, i han fast 2 Johr in Grindelwald gwohnt, isch das äs Panorama gsi *schwärm* Min Maa kunt au vo döt. Aber ebä wiäs so isch, i bin sehr familieverbundä und diä isch halt nunmal in dä Ostschwiz, drum het er halt müäsä mitko i gon aber immer wieder gern in mini 2. Heimat.

01.09.09 21:09
frischverlobt

nicht registriert

Re: Hairstyling und Kosmetik in Interlaken Umgebung

hoi Nepi
ja idä Oschtschwiz hets ja au viiil schöni Plätzli
liebs grüässli us Interlake

 1 2
Kosmetik   hochzitsfirsur   Hochzeitsfrisuren   lieblingsplätzli   kosmetik-plattner   organisiere   hochzitsfrisur   Schäärischnitt   Hochsteckfrisure   Städtli-Zentrums   ussichtstechnisch   Interlaken   schaerischnitt   Hairstyling   hochzitschleider   Umgebung   Hochzeits-Frisur   unvergässlichi   Lieblingsplatz   familieverbundä