| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
han am samstig mis hochziitschleid kauft:)
 1 2 3
19.10.09 14:20
speedy 

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

Funktioniert. Und gseht ganz toll us, din Ticker!
Ich ha ebe im Lade keini Föteli dörfe mache und woni dr Vertrag denn unterschriebe ha isch mir gar nid in Sinn cho nomol z froge. Im Internet findi mis Chleid nid und d Härschtellerin in Öschtrich schickt eifach kei Antwort. Naja, mues wohl warte, bis si "mis" Chleid würklich im Lade händ und denn eifach grad mol verbi go zum go fötele. 3 - 5 Mönet lieferfrischt hets gheisse, das heisst ich mues no en halbe bis zweiehalb Mönet druf warte. Hejo, Zit vergoht jo schnäll.

19.10.09 18:41
Barbagallo 

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

Hey Speedy

Herzliche Gratulation

Freue mich für dich.

Ich gehe am 31 Oktober erst mal zu einer Brautmodeschau. Und danach geht es langsam aber sicher auch los bei mir.

Liebe Grüsse und weiter hin viel Erfolg

19.10.09 19:42
FrauG

nicht registriert

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

"...ich ha scho nümme dra glaubt!"



hallo zäme....

jö uh herzig das mitem: ich chan suscht ja niemerem devo verzellä.

ich glaub das isch mit en grund wieso ich mich no gar nöd drumm kümmeret han.

mir hüratet am 22.mai 2010 und ich han no keis chleid.
nöd mal ä idee was für eis.

ich glaubä eifach das find ich dänn scho.und ich han au nöd vor scho bald aazfange...irgendwänn nach wiehnachtä dänki....
das mag für di meischtä da z'spaat sii. doch ich dänke eifach...mis chleid find mich dänn scho. und wänns eis nöd hät....dänn ischs ebä nöd mis.

vill froid oder besser vorfroid mit euinä chleider.

ich dänn au irgendwänn ämal.

cu

frau g


19.10.09 22:12
chloro 

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

@FrauG
Du bist nicht die einzige.Ich habe mir zwar schon kleine Gedanken gemacht, wie das Kleid aussehen soll, aber ich werde das mal nächstes Jahr angehen

@sheepy
Auch du bist nicht die einzige.Ich kann auch noch mit niemandem darüber sprechen, da es fast noch keiner weiss
Eigentlich wäre es toll, allen alles zu erzählen, aber es ist auch lustig, es geheim zu halten.
Es freut mich, dass du dein Kleid gefunden hast!

20.10.09 14:05
Gloeggli 
Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

Hallo Sheepy

Mer händ paar Sache reserviert, esch aber no einiges chli waage. Min Schatz het zorzyt grad eidgenössischi Prüäfige vo sinere Usbeldid, höt di letschti . Dor das het er ned so dä Chopf frei gha för euses Hochzyt. Aber jetzt chans denn los goh.

Mer händ för di zivili Trauuig dä 18. Juni reserviert inkl. dä Rum förs Apero. För am Hochzytstag 03. Juli hämmer d Obelocation.
Mer möchted ned onbedengt i dä Chele hürote, möchted gärn e freii Trauuig mache. För das hämmer bi eus z Eglisau diräkt am Rhie en Platz bi dä Gmeind reserviert (wäri nor bi schönem Wätter - was mer jo wänd hoffä) förs schlächte Wätter hämmer dä Pfarreisaal reserviert. För eusi Trauuig bruche mer no öbber, händ aber eusä Nochber er esch pensionierte Pfarrer im Chopf wenn das ned göchti denn wösse mer no öbber us eusm Omfäld wo das chönti ond secher au wörd mache.
Denn hämmer d Trauzügä. E Kollegin vo mer esch Coiffeuse, sie nemmt a dem Tag frei för mech gliechzytig esch sie no Visagistin. E Fröndin vo mer esch Floristin, sie macht mer dä Struss ond secher nochli Deko. Dä Musiker hämmer au.
Jetzt müämmer no ad Iladigschärtli ha, wössed au scho wo mer diä mache loh wänd.
D Fotografin hämmer au scho im Chopf, müänd sie nor no Frogä. Bi ehre möchte mer denn no paar Föteli mache loh för d Iladigschärtli.
Jo ich dänke dass mer scho einiges händ. S Chleid das fehlt no, han mi aber au nonig gross drom kömmeret. Möcht ändi November afangs Dezember mol go luäge.

Grüässli Glöggli

20.10.09 16:07
schusseli 

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

Liebi Brütlis

Hey, Sheepy, ich gratulier dir, dass du dis Chleid scho hesch. Isch sicher es mega Gfühl. Ich denk, ich wirds erst denn richtig realisiere, dass ich hürate

Ich bin au scho ganz nervös ufs Chleid usläse. Am 07. November isch es so wiit. Mir gönd au mal in Chez Janine go luege. Ich hoffe, ich wird denn nöd ganz erschlage si vo dere rieeese Uswahl wiäs immer heisst

Barbagallo: Gahsch is Kaufleute ad Modeshow? Ich gang au mit minere Trauzeugin
Freu mich scho mega druf!

Liebi Grüessli



Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

25.10.09 15:50
luma03

nicht registriert

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

I bi sit hüt bi euch im forum und ha mal welle froge wän mer ungefähr sis chleid gaht go chaufe?Mer hürated am 18.Juni 2010 und bis jez bini nanig in es Brutmodegschäft go luege gange.

25.10.09 18:30
sheepy 

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

hoi luma, willkomme im forum:) ich bin also au no neuer da .
ebe wie gseit, ich han mis chleid vorere wuche kauft im chez janineund hürate am 3.juli. ich hets sicher au ersch spöter chöne chaufe, aber han ja au nöd gwüsst das ich scho grad im 1.lade eis finde
ich muen etz ersch im märz wieder gah go aprobiere und änderige mache lah. mis chleid hends nöd müese bstelle, ich chan grad das vom lade neh. und susch gahts glaubs ca. 3 -4 mönet bis es chunt, wenn mers muen bstelle.

liebi grüessli

25.10.09 18:54
Kitty 

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)











hoi luma, ich bin au neu im forum. ich han mis chleid scho es ziitli dihei,han aber 4 mönet gwartet bis es endlich glieferet worde isch. ich wür diär empfehle gnueg früeh go luege das es au ja kein stress git.


liebi grüessli














Zivil am 27.5.2010 Kirchlich am 29.5.2010

25.10.09 19:40
luma03

nicht registriert

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

Hoi sheepy und kitty,danke vielmal für euchi uskunft dän gahni i dämfall scho gli mal go luege ob sie mis traumchleid händ.also eigentlich weissi ja was für eis dasi wott,i has nähmli im Lohrengel Katalog scho gseh

 1 2 3
lohrengelkatalog   leferfrescht   hochziitschleid   funktioniert   flitterwuche   lieferfrischt   samstig   reserviert   Grüessli   Brutgschäft   nochegfroget   Brautmodeschau   unterschriebe   pensionierte   Brutmodegschäft   Iladigschärtli   Härschtellerin   eidgenössischi   organisiert   verschiedene