| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
han am samstig mis hochziitschleid kauft:)
 1 2 3
25.10.09 20:15
Kitty 

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

hoi luma, welles häsch dänn im lohrengelkatalog gseh?
ich han au eis vo lohrengelund bin begeisteret vo däre marke!


Zivil am 27.5.2010 Kirchlich am 29.5.2010

25.10.09 20:22
luma03

nicht registriert

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

Hoi kittyes isch s Loredana i ha mi grad i das chleid verliebt woni de katalog uf gmacht handa mer nume zivil hürate werded hani öpis welle wo ned zu pompös isch und das isch genau min gschmack

25.10.09 20:30
Gloeggli 
Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

Hallo luma03

Han grad letscht Woche i mim Brutgschäft nochegfroget. Mer hüroted am 03. Juli, sie het gemeint, denn langis guät wenn ich im Januar verbie chömi. Di meischte Händler hebed öbbe 4 Mönet leferfrescht.

Grüässli Glöggli

25.10.09 20:36
luma03

nicht registriert

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

sali glöggli,danke für dini antwort, i chas nämli chum erwarte mis chleid z chaufe  i find das forum super, es isch würkli toll mit andere lüt zschwätze wo grad inere ähnlich situation sind.

25.10.09 21:43
Kitty 

Re: han am samstig mis hochziitschleid kauft:)

hoi luma, ja das isch es schöns chleid.wo ich na im brutgschäft gsi bin han ich na s'modell levka a gha! das isch au na schön und hät na ä schleppe.
grüessli


Zivil am 27.5.2010 Kirchlich am 29.5.2010

 1 2 3
Grüessli   Brutgschäft   nochegfroget   reserviert   verschiedene   leferfrescht   hochziitschleid   organisiert   lohrengelkatalog   Härschtellerin   samstig   flitterwuche   eidgenössischi   Iladigschärtli   Brutmodegschäft   Brautmodeschau   pensionierte   unterschriebe   funktioniert   lieferfrischt