| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Handschuhe
 1
18.07.09 20:11
silver83 

Handschuhe

Hallo zusammen

ich bin schon seid ich brautkleider anprobieren war am überlegen ob ich handschuhe tragen soll. irgendwie finde ich, dass es zu viel ist auch noch handschuhe zu tragen. Die stehen mier auch nicht so aber vielleich ist es auch nur einbildung und es würde soll aussehn.

ich möchte unbedingt ein trägerloses corsagenkleid, und ich habe mal im internet gelesen, dass es fast ein muss ist, wenn man so ein kleid anzieht.

wie habt ihr das so gehalten, mit handschuh oder ohne?

ist es den nicht etwas aus der mode, und schwitzt man dann nicht noch mehr?!

Lg silver83


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

19.07.09 09:50
aschera 

Re: Handschuhe

hallo silver83

ich für meinen teil habe keine handschuhe, nicht weil sie nicht passen würden oder so sondern weil es mir nicht gefällt welche zu meinem kleid zu tragen...

ich denke, du solltest es einfach dann entscheiden wenn du das kleid kaufen gehst... denn ohne es an dir gesehen zu haben ist sicherlich eine schwere entscheidung... und du hast ja noch über ein jahr zeit...

lg aschera



mir hürate kirchlich am 15. august 2009

19.07.09 10:14
silver83 

Re: Handschuhe

hoi aschera,

ich han mich eigentli scho für es chleid entschiedä und es gsied supper us ohne händschä, bis etz hät ebä fast jedi brut wo ich am hochzit gsi bin händschä a ka. und ich frog mich eifach öb das es accessoire isch wo zu närä brut kört. oder öbs es chli veraltet isch.

ich bin mier gar nid schlüssig es stimmt ich han no gnueg der zyt, aber etz mach i mier gad so gedankä drüber.

merci für dantwort


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

19.07.09 14:24
Krispy 

Re: Handschuhe

Hoi silver
hesch denn dis Chleid scho kouft? Bi mim Brutlade hani no diversi Acessoires chönne aprobiere (Schleider, Bolero...) ond han denn grad gse wies zom Chleid passt. wenn s gfühl hesch es gsed ned guet us, denn esch das ou so! Fühlsch di denn nämli ou ned wohl! Chasch jo ou mol probiere dech ganz objektiv im Spiegel azuluege (met Chleid ond Händsche), so wies öper ander wär wo das a het. S get jo ou die Fengerlose Händsche, die fendi eh schöner!

19.07.09 16:50
aschera 

Re: Handschuhe

@silver
ig dänke es git hüt fasch nümm wome umbedingt als brut mues ha... weni ah die grossi uswahl a chleider & assesuoirs dänke wome cha kaufe me cha ja gar nid alli möglichkeite usschöpfe schüsch würde mir brüt wie überladeni wiehnachtsböim usgseh

wie krispy het gseit meh gsehts würklich ersch wemes probiert u sich im spiegel gseht...

no viel spass de bim chleid probiere

mir hürate kirchlich am 15. august 2009

19.07.09 16:59
silver83 

Re: Handschuhe

@Krispy
ja probiert han i si scho, und es hät mi ebä gar nid überzügt. der bolero hät gad es nei übercho ich hett gärn einä ka, aber dä passt gar nid zum chleid. ich han mi scho entschiedä und denkä etz no chli drübert no und luegä no es paar anderi a, und den chan i mi mäldä.

@aschera
ja, ich will ebä nid überladä si, lieber schlicht und elegant.

Lg

Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

 1
trägerloses   accessoire   entscheidung   Acessoires   entscheiden   einbildung   brautkleider   wiehnachtsböim   überlegen   überladeni   Fengerlose   sicherlich   kirchlich   verhürotet   assesuoirs   Handschuhe   entschiedä   möglichkeite   anprobieren   corsagenkleid