| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Handtäsche?
 1 2 3
14.09.09 18:21
Gloeggli 
Handtäsche?

Hoi zäme

Wärdet ehr e auchem grosse Tag es Handtäschli ha? Fende das rächt störend, da mer jo au no dä Struss het.
Ich dänke diä paar wechtige Utensilie chan mer au dä Trouzügin gäh, oder?

Wiä mached ehr das?

Grüässli Glöggli

14.09.09 18:54
Krispy 

Re: Handtäsche?

Ich werde so ein Säckli-Täschli haben. Das kann ich an den Arm hängen und kommt so nicht so in den Weg.

14.09.09 20:03
Yasi 

Re: Handtäsche?

Hoi Gloeggli

i han kei Täschli gha. das het mi glaub au übelst gstört. de Struuss isch gad guet gsi, aber no öppis ade Schulter oder ide Hand hetti ehrlichgseit nöd chöne bruuche bim gratuliere etc.

ich han alles wichtige imene Täschli im Auto gha (mini Trauzüügin hät au beidi Händ müese frei ha). weni öppis bruucht han, isches öpper eifach go hole.

lg Yasi

Sit em 1. August 2009 glücklichi und stolzi Ehefrau!

14.09.09 20:25
Gloeggli 
Re: Handtäsche?

Hoi Yasi

Ich dänke das ich das au öbbe eso werde mache. Sälber e Handtäsche möcht ich au ned ha. Ond es gfallt mer ebe au ned.

Grüässli

14.09.09 21:36
reeneli76 

Re: Handtäsche?

Hoi zäme

I ha ou dänkt i mües de en Handtäsche oder so es Säckli ha.
Aber mini Schwöschter (Trauzügin), het mer de äbe gseit, das es für mi sicher besser wär, weni mini Händ chli frei heig. Und äbe de hani ja nu dr Bruutstruss ono
I gloubä da het si scho rächt demit

glg reeneli

15.09.09 10:04
speedy 

Re: Handtäsche?

Ich wird au alles bi de Trauzügin deponiere. Mues zwor denn luege, wo dass i während de Hochzit sälber denn s Nastüechli här nimm, respektive vor allem wo dass ichs wieder versorg... Naja, vilicht het jo denn dr Chittel vo mim Liebschte au no en Sack für mich.

15.09.09 10:11
Inessa

nicht registriert

Re: Handtäsche?

NEIN! eine braut hat eigtl. keine handtasche, die hat in der einen hand den strauss und an der andern ihren mann!!! deine trauzeugin ist dein sklave, sie muss eine möglichst grosse tasche haben und alles von dir schleppen .. ist ihr job

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

15.09.09 10:41
Piglet 

Re: Handtäsche?

Nastüechli chasch ou be dim Zuekönftige deponiere. Er hett jo secher a sim Chettu en Täsche woner eis, zwöi cha dridue. Ond söscht is Dekollte...

15.09.09 10:47
Inessa

nicht registriert

Re: Handtäsche?

also ich brauchte einiges mehr als ein nastüchli (uns standen zwar mal die tränen in den augen aber nix rausgelaufen, alles weggezwinkert )

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

15.09.09 13:40
Piglet 

Re: Handtäsche?

Schon klar Inessa, dass man noch mehr Dinge braucht. Aber weil speedy gefragt hat, woher man denn das Nastüchli so gschwind nehmen kann während der Trauung z.B. wenn die Trauzeugin vielleicht eben nicht gleich daneben sitzt.

 1 2 3
ehrlichgseit   bösartig   Handtäsche   jeweils   handtasche   beziehen   schreibe   Säckli-Täschli   Ansichten   geschenkband   brautstrauss   gemeint   eigenen   rausgelaufen   koordinieren   Ja-Wort   trauzeugin   weggezwinkert   Beiträge   nachzurennen