| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(
 1 2 3 4 5 .. 7
03.03.13 22:32
mausi_90 
Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

Hey zämä ;)

I han gad nomel e Frog, i bi langsam aber sicher echt am verzwiefle... :(
i verbring scho Tage demit Bruutschueh z findä und find eifach kei...
Vorussetzig isch: sie sötet gschlosse sii mit höchstens bis zu 3cm Absatz und schneewiess aber ned allzu tüür! (ah ja und i ha Grössi 41/42) isch au ned allzu eifach zum finde chunt na dezue...

Isch anschienend ned möglich das z findä.
Hät mir irgend öper en Tipp??? i weiss echt nüm wieter...
i stell mir sowas vor i däre Art eifach in WIESS!

http://ch-de.voegele-shoes.com/damen/dam...umps-61659.html

http://ch-de.voegele-shoes.com/damen/dam...umps-62375.html

http://www.zalando.de/wildflower-brautsc...11a009-003.html


isch da echt wohr das ich kei so Schueh finde in wiess?? i glaubs eifach ned
han scho s gaaanz Internet abgsuecht sogar im Dütschä und au z Winti i jede Schuehlade...

wär meega froh um Hilf!
i dank eu scho mol

Zuletzt bearbeitet am 03.03.13 22:35

04.03.13 07:27
elea 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

hallo mausi!

musch di ned stresse wege de schueh! i be scho set am november am sueche
de bescht tipp woni der ch ge esch, wart no 2 mönet bes es früehling werd. de hets em vögele, em bata oder em reno mega vell wiisi pumps i dem stil!!! ond die choschte de au ned eso vell!!!
wen ned grad nöchst monet hürotisch de wördi mi nonid stresse ond wi geist warte bes d früehligskollektion ide läde esch!
ah aber wiso bstellsch denn die vo zalando för 75 ned emol? sends der ztür? guet ebe im dosenbach ond so hets secher de au schueh för 30.- oder so. eifach no bez gedold ha.. ;)

Zuletzt bearbeitet am 04.03.13 07:28

04.03.13 08:54
Kate82 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

Hey Mausi

Wie elea schon sagte, warte mal die Frühlingskollektion ab (hoffe du hast noch so lange Zeit?). Aber an den Schuhen würde ich nicht zu fest sparen, du wirst an deiner Hochzeit lange in deinen Schuhen stehen! Ich habe ein paar von Gabor gekauft (in Schneeweiss), kosteten aber halt schon etwas mehr. Aber da es nicht so ganz typische Brautschuhe mit Satin oder Glitzer oder so sind, ziehe ich sie im Sommer ab un zu zu gewissen Kleidern wieder an...
Aber ich seit unserer HZ ab und zu mal günstige weisse Schuhe in diversen Läden gesehen (jetzt wo ich keine mehr brauche )

04.03.13 13:13
Slash 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

Lueg doch süscht emol bi Light in the Box oder JJ's House. Dört isch halt de Nochteil, dass s'zruggschigge bitz miehsam (resp. nid lohneswert isch). Aber d'Pryyse sind top und wenn de din Fuess gnau vermissisch sötts au wäge de Grössi kei Problem sii.

Das sind mini (ich hoff sie kömme bald aa) - die werde denn für d'Hochzyt no mit Siidefarb grien ygfärbt

04.03.13 13:20
Angita 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

probier mol uf verasposa(punkt)de i ha mini dötte gfunde und bi super zfride! und sust wöri echt no en moment warte, will bald findsch sicher i praktisch jedem lade so schueh! viel glück no !

04.03.13 13:59
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

Slash:
Lueg doch süscht emol bi Light in the Box oder JJ's House. Dört isch halt de Nochteil, dass s'zruggschigge bitz miehsam (resp. nid lohneswert isch). Aber d'Pryyse sind top und wenn de din Fuess gnau vermissisch sötts au wäge de Grössi kei Problem sii.

Das sind mini (ich hoff sie kömme bald aa) - die werde denn für d'Hochzyt no mit Siidefarb grien ygfärbt




phuu was und du ziehsch diä de ganzi tag ah??? :-O krass...
hehe da meini im Usland isch di einzig Möglichkeit wo passendi Schueh würsch finde aber ebe d Versandchoschte mached denn d Schueh au wiedr tüür...und i wett das Risiko ned iigah det z bstelle... i muess amel nu scho im Lade meeeegaaa viel Schueh probiere und viel passed mir ned entweder Breiti oder Längi...wie gseit ha leider recht grossi Füäss...drum muessi Schueh gad chöne ahproiere find das en mega heiklä...

aber merciii

04.03.13 14:03
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

i dank eui allne für d Antworte...
demfall bliebt mer nix anderes übrig als warte bis Früählig wird...
aber es git ja ez scho viel wiessi Pumps! s Problem isch eifach sie sind mer alli z höch i cha ned so hööchi Schueh ahzieh.... wie obe gschriebe öpis isch immer wo ned passt....

mag fasch ned bis im Mai warte.... i han alles komplett für s Hochziet (was Chleidig und Accessoires abelangt) nur Schueh findi ned! Da bringt eim echt ad Verzwiflig...
wenn Mai isch isch soo schnell Juni und scho isch d Hochziet vor de Tür... poschtä so Sache ebe ned gern so knapp vorallem wenis ez scho heti wärs gad praktisch gsie welli so de Hochzietstanz chan üäbe und wenis ersch im Mai oder so han chani das nüm würkli...

ach echt müähsam, es git maaassig Schueh aber ned das woni suech!

04.03.13 14:23
Slash 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

@Mausi - das wird ich entscheide wenn sie denn ako sin :) Aber lut reviews sind d'Schuel rel. bequem. Moll luege, aber ich nimm no es paar Reserve mit ;)
Verstand isch bi LITB u JJs House nid soo tür - ich zahl für die Schueh mit Versand nur rund CHF 57.- findi no rel. agmesse, ha drum keini in de CH gfunde wo mir so richtig gfalle hän.

04.03.13 14:28
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

Slash:
@Mausi - das wird ich entscheide wenn sie denn ako sin :) Aber lut reviews sind d'Schuel rel. bequem. Moll luege, aber ich nimm no es paar Reserve mit ;)
Verstand isch bi LITB u JJs House nid soo tür - ich zahl für die Schueh mit Versand nur rund CHF 57.- findi no rel. agmesse, ha drum keini in de CH gfunde wo mir so richtig gfalle hän.


wie gaht denn das? wie viel choschted denn d Schueh?? isch de Versand tüürer als dini Schueh?
ha gmeint de Versand isch öpe 50Fr.?

04.03.13 14:42
Slash 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

nei gar nid - d'schue sind 49.- und de Versand isch 9.- :) - oke denn sinds chf 58.- :) ich ha drum supersaver shipping gno, no gohts denn öbbe rund 3 -4 wuche bis d'schueh do sind. Aber das längt mir, ich bruch se erst im August.

 1 2 3 4 5 .. 7
passenden   brutschuehlade   s-oliver-ballerina   Compeed-Blasepflaster   Brautschuhe   damenschuhe-brautschuhe   früehligskollektion   glitzerstieckereie   engelstraum-online   9-Modelle-Brautsc   hirica-zoe-balleri   Frühlingskollektion   früehligskollektione   zalando   tom-tailor-messina   Hochzeitsschuhe   s-oliver-pumps-wei   wildflower-brautsc   even-odd-pumps-whi   Versandchoschte