| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(
 1 2 3 4 5 6 7
05.03.13 14:01
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

elea:
guet i be en totale ballerina freak aber hesch recht me lauft secher schöne met es bezeli absätz! fende eifach ballerinas so schön herzig :)

ganz klassisch leder ballerinas gehts vell:
http://www.zalando.ch/s-oliver-ballerina...11a03y-002.html
http://www.zalando.ch/tom-tailor-messina...11a00m-002.html
http://www.zalando.ch/hirica-zoe-balleri...11a004-002.html
http://brautschuhe.com/shop/unisa-bornis/

i ha eigentli ned meh as 100.- förd brutschueh wele usge. am liebschte hetti wiisi peeptoes (absatz zwösche 6cm-7cm)! wenn si so send dasi si au soscht mol cha alegge wördi au meh usgeh, soscht aber ned!


ja du seisches, darum heti ebe scho gern echli Absatz ;) obwohl ich au mega en Ballerina Fan bi und diä Schueh mega herzig findä... ;) de woni ja de Link postet ha isch eigentli au e Art Ballerina eifach mit bizeli Absatz... i weiss halt ned ob me dä chent iifärbe dasen noher wieder chent ahzieh! 165fr. isch halt scho viel für Schueh 120Fr. oder so wär ja gad no gange

ah ok merci vielmol für d Links

okee und du häsch dämfall au na kei so Schueh gfunde wie du dir vorstellsch?
mit so viel Absatz sött ja ned so schwer sii oder?

05.03.13 14:05
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

toluwu:
Versteh mich nicht falsch, aber ich denke mit 100FR wird's schwer werden. Du hast die Schuhe den ganzen Tag an. Die müssen einfach echt bequem sein! Da würde ich lieber nicht dran sparen...!

schoo meinsch?? also wiso denn? wells denn vo de Qualität her ned so guet werded sii?
also mir ischs ebe scho mega wichtig das sie bequem sind es wär denn ned toll wenn sie mer drucked vorallem üsen Tag isch meeeegaaa lang...üsi Trauuig isch scho am Morge am 11.00Uhr
da heisst i bi würkli laaang i däne Schueh! und es wür mi mega nerve wenn mer d Füäss nochem halbe Tag scho würded weh tue...

05.03.13 14:05
elea 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

nei ha no gar nix gfonde womer gfallt!
ond wenn mer eine mol gfallt de hetter secher zwenig oder zvell absatz!!! es esc scho mega schwerig!
klar gseht me de schueh ned guet, aber wet glich eine ha womer gfallt.. i warte jez au bez of de frühelig. em vögele hani all johr schöni wiisi pumps gseh. hamer emmer denkt, da muesi mer merke weni mol hürote. jez hoffi hends derig die saison au weder ;)
i wet halt au ned 200.- usgeh för so typischi brutschueh woni nor einisch aha. ond au günstigi schueh chöne super bequem si! muss halt eifach zom fuess passe!!
aber i werde ide nöchste zit au mol d auge chli offe bhalte wege schueh för de! :)

05.03.13 14:11
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

elea:
nei ha no gar nix gfonde womer gfallt!
ond wenn mer eine mol gfallt de hetter secher zwenig oder zvell absatz!!! es esc scho mega schwerig!
klar gseht me de schueh ned guet, aber wet glich eine ha womer gfallt.. i warte jez au bez of de frühelig. em vögele hani all johr schöni wiisi pumps gseh. hamer emmer denkt, da muesi mer merke weni mol hürote. jez hoffi hends derig die saison au weder ;)
i wet halt au ned 200.- usgeh för so typischi brutschueh woni nor einisch aha. ond au günstigi schueh chöne super bequem si! muss halt eifach zom fuess passe!!
aber i werde ide nöchste zit au mol d auge chli offe bhalte wege schueh för de! :)


aach so müähsam...
jaa gell so gahts mir au, d Schueh müänd eim selber doch gfalle ;)
jaa bi mir ischs halt weg de Grössi immer au na schwierig...
han vor 2 Mönet au mal im Vögele Pumps kauft mit so 4,5cm Absatz für 70Fr. und da isch ja eigentli ned gad billig und so bequem sinds aber ned sie drucked mer immer...
bide Bruutschueh ischs halt oft eso das nochli polschteret sind oder so das sie ebe ned drucked..
Schueh isch bi mir allgemein schwierig zum finde und ez na Schueh für s Hochziet, sowiso...
jööh danke das isch denn lieb i hoffe mir werded baald fündig!

05.03.13 14:33
elea 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

was hesch denn för en schuehgrössi? extrem chlii oder extrem gross?

jo das stemmt gönstigi schueh send oft ned so fest polsteret! dorom dueni emmer sone chlini sohle id schueh! so chani stondelang i jedem schueh laufe ohni dass si weh tönd! ha die mol för 10.- oder so em vögeli kaut (send glaub ilage vo BAMA)! echt toll!
http://www.bama-tana.com/de/Marken/Einle...it/Exquisit.htm

ebe dorom wördi ned generell gönstigi schueh usschlüsse ;)

05.03.13 14:37
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

elea:
was hesch denn för en schuehgrössi? extrem chlii oder extrem gross?

jo das stemmt gönstigi schueh send oft ned so fest polsteret! dorom dueni emmer sone chlini sohle id schueh! so chani stondelang i jedem schueh laufe ohni dass si weh tönd! ha die mol för 10.- oder so em vögeli kaut (send glaub ilage vo BAMA)! echt toll!
http://www.bama-tana.com/de/Marken/Einle...it/Exquisit.htm

ebe dorom wördi ned generell gönstigi schueh usschlüsse ;)


i han eigentli 41 aber oft mueni s 42gi ha well d Schueh so chlii gschnitte sind und da findsch fasch ned. 41 isch oft gad mini Fuesslängi und s 42gi viel z gross... leider het sich min Fuess verändret ide Schwangerschaft voher hani da Problem nanig gha aber ez brüchti genau e Zwüschegrössi...
drum chan i au ned guet na e Sohle iedue i bi froh weni ines 41gi iechum und min Fuess ned na länger usgseht...

05.03.13 14:48
elea 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

guet aber sohle send sosch au no guet wege zwösche grössine! mengisch hani das au das zb s 37 z chlii esch ond em 38 schwemmi! de dueni entweder bim 36 oder bim 37 es söhleli ine ond de passts de grad!!!
jo ha au e kolegin met schuehgörssi 41! si meint au es esch grad knapp no sone grössi wome schöni schueh fendet!!! aber eifach d hoffnig ned ufge!!!

05.03.13 14:52
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

elea:
guet aber sohle send sosch au no guet wege zwösche grössine! mengisch hani das au das zb s 37 z chlii esch ond em 38 schwemmi! de dueni entweder bim 36 oder bim 37 es söhleli ine ond de passts de grad!!!
jo ha au e kolegin met schuehgörssi 41! si meint au es esch grad knapp no sone grössi wome schöni schueh fendet!!! aber eifach d hoffnig ned ufge!!!

ja es isch soo, echt müähsam so grössi Füäss z ha...
i han ehrlich gseit d Hoffnig scho chli ufgeh...du weisch ned wie ich scho tagelang intensiv mich nuuur mit dem beschäftigt han und gsuecht han und i mag ehrlich gseit nüm, hans eifach satt mit däne Schueh!!
s schlimme isch ja na dasi eigentli sotig gfunde han wo vom Absatz her stimmed und alles aber eifach z tüür sind.... i bi aber immer churz devor diä z bstellä! welli würkli eifach kei Luscht meh han zum gross wietersueche und wiede enttüscht z werde! han echt alles gmacht wome chan...
und ebe weni scho es Paar gfunde heti wo mer gfalled...
min Schatz und ich hend sogar scho es riese Züg gha nur wege Schueh und drum hets mir ez zimli abglöscht! bi froh weni Schueh han und i das chan abhoggä..

Zuletzt bearbeitet am 05.03.13 14:53

05.03.13 14:57
elea 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

mausi i merke de schisst wörkli ah no witer z luege..,. tönt emo so!!!
machs doch jez eifach so, probier das ganze echli ofd zite zlegge för di nöchste 2/3 woche ond öpis anderst förd HZ zmache. de chasch jo nomol bezeli go luege! ond wend wöörkli wöörkli nix fendsch de wördi die bstelle woder gfalle aber es bezeli ztür send! klar eschs doof dass si tür send, aber mach der ke drock well em notfall hesch jo die wod chasch bstelle! ond sosch wörkli mol froge ob der dis mami oder so die ofd HZ wörd schenke! wer jo au mol es cools gschänk fendi!!! anstat dass si wahnsennig machsch wördi lieber echi meh geld usegh ond de esch guet! aber ebe i wörd no bez warte! meischtens eschs doch so, wenn me nömme suecht de fendet me emmer da wome wet ;)

05.03.13 15:03
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

elea:
mausi i merke de schisst wörkli ah no witer z luege..,. tönt emo so!!!
machs doch jez eifach so, probier das ganze echli ofd zite zlegge för di nöchste 2/3 woche ond öpis anderst förd HZ zmache. de chasch jo nomol bezeli go luege! ond wend wöörkli wöörkli nix fendsch de wördi die bstelle woder gfalle aber es bezeli ztür send! klar eschs doof dass si tür send, aber mach der ke drock well em notfall hesch jo die wod chasch bstelle! ond sosch wörkli mol froge ob der dis mami oder so die ofd HZ wörd schenke! wer jo au mol es cools gschänk fendi!!! anstat dass si wahnsennig machsch wördi lieber echi meh geld usegh ond de esch guet! aber ebe i wörd no bez warte! meischtens eschs doch so, wenn me nömme suecht de fendet me emmer da wome wet ;)


hihi ja mi schiessts ah
kei luscht meh ;)
also i warte no bis Ahfangs April länger chani ned well fallsi diä andere tüüre wett bstellä gahts au na sicher 4 Wuche bis da sind und passe müänds denn ja au! (was aber wohrschindli werded well i weiss d Sohlelängi vo däne).
und i wett d Schueh scho ned gad ersch ahfangs Juni ha. Im Mai wär scho guet :)
meinsch hets bis Ahfangs April scho wieder neui Schueh dussä??
hihi mini Mam het mir scho mis Bruutchleid ufs HZ gschänkt aber i han am 22.Februar Geburi gha und han mitem ganze Geld was für s Hochziet kauft und 220Fr. heti eigentli na zum mir was poschtä drum verleitets mi halt amel au diä z bstellä ;)
aber üses Budget isch halt susch scho recht knäbbe drum wärs halt besser weniger uszgeh für d Schueh... aber ebe i wött mi ez au ned nomel wahnsinnig mache da bstelli im Notfall lieber diä säbe Schueh.

ja do hesch recht, mol luege wis i 2-3 Wuche usgseht :)
hmm muess mir e andri Beschäftigung sueche...weiss ebe ned gad wasi susch na fürs Hochziet chan machä

 1 2 3 4 5 6 7
wildflower-brautsc   Hochzeitsschuhe   Frühlingskollektion   brutschuehlade   s-oliver-ballerina   zalando   Versandchoschte   damenschuhe-brautschuhe   engelstraum-online   hirica-zoe-balleri   Brautschuhe   passenden   9-Modelle-Brautsc   Compeed-Blasepflaster   even-odd-pumps-whi   s-oliver-pumps-wei   früehligskollektion   früehligskollektione   tom-tailor-messina   glitzerstieckereie