| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(
 1 .. 3 4 5 6 7
05.03.13 15:26
elea 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

mausi jo im april hend scho all sommerschueh ide läde! jett wechslets mega schnell! vor 3woche beni go luege em vögele ond es het allles nome winterstefel gha. ond letscht Sa hets aber scho mega vell pumps gha! da wo jez ide läde esch esch nonid alles! do chont no meh sommer schueh ;)
hmmm... jo mer hend au es sraffs HZ budget woni ned gross wet öberschritte! aber ebe, geb der no 4woche zit ondwenn denne nüt fendsch bstellsch desi!

05.03.13 15:37
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

elea:
mausi jo im april hend scho all sommerschueh ide läde! jett wechslets mega schnell! vor 3woche beni go luege em vögele ond es het allles nome winterstefel gha. ond letscht Sa hets aber scho mega vell pumps gha! da wo jez ide läde esch esch nonid alles! do chont no meh sommer schueh ;)
hmmm... jo mer hend au es sraffs HZ budget woni ned gross wet öberschritte! aber ebe, geb der no 4woche zit ondwenn denne nüt fendsch bstellsch desi!


okee tip top, denn mueni nochli Geduld ha bis im April
werdi so mache, danke dir viiielmol für dini Tipps ;)
gisch mer Bscheid wenn du fündig worde bisch mit dinä Schueh

05.03.13 15:47
elea 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

natürli geb der grad bscheid wenni öpis gfonde ha! ;) du aber au gell!!!

05.03.13 16:43
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

elea:
natürli geb der grad bscheid wenni öpis gfonde ha! ;) du aber au gell!!!

jop machi! ganz viiiel Glück

15.04.13 12:26
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

Hey Ladys

Ihr glaubets ned...ez bini würkli am verwziefle und i ha soo kei Luscht meh
han immerna kei Schueh gfunde... han soo ghofft dasis bis de Sunntig han dasi mit däne in zweitä Teil vom Hochzietstanzkurs chan gah well mer det sött d Hochzietsschueh ahha. werd wiedr di einzig sii wo na kei hät...

I han gwüsst das wenni im INternet keini findt werdi ide Läde au keini finde!
Mir hend ganz Winterthur und gaanz Konstanz alli Schuehläde abklapperet und KEI schneewiessi, passendi, schöni, bequemi Schueh gfunde!!! I weiss echt nüm wa mache! bi so deprimiert!
I han alles nu diä blöde Schueh ned..

i weiss ned öbi nomel es schneewiesse Kleid wür ussueche ez woni weiss das praktisch niemer meh wiess hürotet und meh drum au ke Schueh findt...

di einzig Möglichkeit... han ufre Hompegae: Der Brautschuhladen in Bern...ein schöne Schueh gfunde aber de choschtet 228Fr.!!!!! da isch doch gstöört??! vorallem müässt sie en mir zersch mal in elfebein schicke zum probiere und denn wür sie di richtig Grössi in wiess bstelle und mir schicke also gibi nur mol elai für Versandchoschte 25Fr. uus und wenni d Schueh würd neh choschteds mit Versandchoschte fasch 250Fr.!! halloo?!! bi Schueh isches so heikel das eim passed und bequem sind! i ha kei Ahnig woher ich mini Hochzietsschueh söll ha... bi echt am End was das ahbelangt! da chan eim d Freud uf d Hochzeit würkli gad vergah....was mir ez scho füres Züg gha hend weg dene blöde Schueh!!

15.04.13 13:22
elea 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

ou nei...
mi nöchst rot wer au de brutschuehlade en berg gsi....
ond wend en schueh nemsch wo ned schnee wis esch. velecht chasch jo d farb vode deko ufgriffe. weisch wenner jez alles lila blueme hend dass den dini schueh imene ähnliche farbton nemsch? oder gfallt der das ned?
besch em dütsche mol no go luege? det send d schueh jo au emmer no bez gönstiger? velecht mol in domino lörrach det hends secher au vell brutschueh?

15.04.13 13:26
mausi_90 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

elea:
ou nei...
mi nöchst rot wer au de brutschuehlade en berg gsi....
ond wend en schueh nemsch wo ned schnee wis esch. velecht chasch jo d farb vode deko ufgriffe. weisch wenner jez alles lila blueme hend dass den dini schueh imene ähnliche farbton nemsch? oder gfallt der das ned?
besch em dütsche mol no go luege? det send d schueh jo au emmer no bez gönstiger? velecht mol in domino lörrach det hends secher au vell brutschueh?



i finds schrecklich...i möst denn rooti bruutschueh neh und find da gar ned schön...isch au e farb wo gad meeega uffallt!
i lüt ez noher denn mal im bruutmodelade ah woni s kleid her han was diä mir ratet!
han sogar nach silberne schueh usschau ghalte da würd ja au na gah...aber git nu so extrem kitsch silbrigi!
konstanz isch ja in dütschland, det hend mir au alles abklapperet und i mag echt nüm wieter sueche! ha scho viiiiiel z viel ziet investiert so schueh z finde und ez hani echt eifach kei luscht meh! isch mir sowas vo verleidet... das gits ja echt ned.... verstahs au ned...doofe trend mit däne crémefarbige chleider... schneewiess isch doch soo schöön <3

15.04.13 13:34
elea 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

hmm aber i wörd emol probiere wie s wörd usgseh wend ebe halt schueh nemsch en ivory zo dim chleid. denke wend schueh bez dönkler send als s chleid esch das ned so uffällig wie wennd schueh heller were! denke wends chleid ivory esch chasch ned schneewisi schueh alegge aber dese weg esch das doch ned soooo schlemm.. oder was denksch?
cha dini verzwiflig voll no vollzieh! ha au no ke schuhe gfonde...

15.04.13 13:56
Canoa 

Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

Esprit hed wissi Schuhe, wie wiss weissi ned...send um die 100 CHF...

Chasch gratis retourniere...

http://www.espritshop.ch/pumps

ech ha mini vom Zalando, det heds au mega vöu ond au zo guete Prise...

http://www.zalando.ch/damenschuhe-brautschuhe/

Chasch au gratis retourniere...


Imfall mini Schuhe passed au ned zo 100 % zum Chleid nome öbe 98 % send au bezli dönkler, aber das gseht mer nome wemers werklech grad verglicht ond bi guetem Liecht..

Zuletzt bearbeitet am 15.04.13 13:59

15.04.13 14:18
Larinya 
Re: Hiilfe! Finde keine passenden Hochzeitsschuhe :(

ich möcht jetzt nicht alle 5 seiten durchlesen, ob das schon gemacht wurde... aber hast du versucht, mal nicht nach hochzeitsschuhen zu suchen? ich war vor zwei wochen shoppen in bern und in jedem schuhladen hab ich weisse schuhe gefunden, mit oder ohne absätze (ausser bata). ich bin bei vögele fündig geworden, weisse bequeme schuhe für wenig geld... muss nicht immer alles teuer sein.

 1 .. 3 4 5 6 7
engelstraum-online   s-oliver-ballerina   9-Modelle-Brautsc   Brautschuhe   Frühlingskollektion   Compeed-Blasepflaster   glitzerstieckereie   wildflower-brautsc   brutschuehlade   even-odd-pumps-whi   früehligskollektion   hirica-zoe-balleri   Hochzeitsschuhe   tom-tailor-messina   Versandchoschte   früehligskollektione   zalando   damenschuhe-brautschuhe   passenden   s-oliver-pumps-wei