| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 1 2
24.04.13 10:56
FrauHolle 
Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ich habe mein Brautkleid schon lange... Am Januar ungefähr bin ich dann zum Abstecken gegangen... alles Tip top... Zur nächsten Anprobe die grosse überraschung, es quetscht am Rücken und das Corsage ist schräg... (habe Fotos...) Das Quetschen am Rücken konnte behoben werden, es war weil der BH zu eng war...

Zweites mal Abstecken, inklusive Länge und dann noch die Seite, bei einer Seite wurden 3 cm zu wenig weggenommen... SUPER!!!!

Zweites mal Anprobe, Immernoch schräg... Rechts ist immer noch mehr Stoff, aber damit könnte ich leben... Aber das Corsage darf doch nicht schräg sein, ich sehe aus als hätte ich eine Brust viel grösser als die andere... Eine Verkäuferin meinte das sei optische täuschung... Die andere das sei normal...

Sie hats abgemessen, aber schon weggenommen bevor ich das sehen konnte... und dann meinte sie das seien 2 mm...


Ich nehme jetzt nochmals meine Mutter mit... Aber was kann ich eurer meinung nach tun? in 3 Wochen ist schon unsere Hochzeit, und mitlerweile gefällt mir das Kleid nicht mehr.... ist ja logisch... ich möchte am liebsten ein neues!!!!

24.04.13 11:08
Canoa 

Re: Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo FrauHolle, das tut mir leid, das ist extrem ärgerlich und macht wütend. Und wenn du nun eine zweit Meinung einholen würdest von einer anderen Schneiderin? Vielleicht kann diese ja dann die Sachen verbessern? Ich meine wenn dir das Kleid so nicht mehr gefällt ist das extrem schade und ich verstehe dich auch dass du dieses dann an der HZ nicht tragen möchtest...aber ich empfehle dir wirklich eine Zweit-Meinung...

24.04.13 11:15
FrauHolle 
Re: Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die Zweitmeinung ist dann heute meine Mutter...

Und wenn sie auch sagt das sei nicht gut, dann weiss ich nicht was ich tun soll????

24.04.13 11:16
Canoa 

Re: Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ich meine mit Zweitmeinung eine Fachperson, eine Schneiderin, die dir bestätigt oder sagt dass das nicht normal oder keine optische Täuschung ist, das meine ich. Ich denke du kannst ja doch unverbindlich zu einer Scheiderin gehen und sie um ihre Meinung bitten.

24.04.13 11:19
FrauHolle 
Re: Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ich habe vergessen zu schreiben dass meine Mutter Schneiderin ist

24.04.13 11:21
Canoa 

Re: Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah ja das ist ja noch besser! Ja unbedingt! Mach das...ich wünsche dir dass alles noch zu verbessern ist...Kopfhoch es kommt schon gut.

24.04.13 11:31
elea 

Re: Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ou nei das dud mer soo leid esch so problem!! aber weisch was: gang zo öper anderem!!! definitiv!!
mer hend si s chleid au z eng gmacht ond alli hend mer wele verzelle dass das so muess si! aber hami gar ned wohl gfüehlt! jetzt gangis bi öper anderem lo korrigiere!!
egal was die sege vo wege "es muess so si" wenns der ned gfallt od du dech ned wohl füehlsch de stemmts eifach ned! stoh ganz klar zo dem oder seg du gosch neumet anderst he!!!
i verstoh dis stress und dass es der total ablöscht!!! am beshcte nemmscht dini TZ met so heshc no öper wo der cha de rögge stärche!!!

24.04.13 11:38
FrauHolle 
Re: Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hends der denn glich d umändrigschöste verlangt?

Ich säg denen eifach sie sölled mier es neus chleid ge, sie hends ja scho zweimol abgenderet... und wenns säget das geng nöd, denn tueni mal mit dem rächtsschutz drohe...

24.04.13 11:45
elea 

Re: Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo i ha 180.- müesse zahle! ond werde jez nomol müesse geld id hand ne zoms lo korrigiere... aber em nochhinein denki hetti au selle herter si ond das geld ned zahle!!

jo entweder rechtsschotz oder metem kassestortz oder em beobachter! das nötzt au emmer guet!!
ebe ond au wenn si sege es muess so si, wechtig esch nor dass du dech wohl füehl ond dass es der gfallt egal wies eigentli müesst si!!!!
ond bitte verlühr d freud a dim chleid ned!!!

i ha nachetene wochelang a mim chleid zwiiflet ond be wörkli chorz devor gsi das zverchaufe ond es neus uszueche. besi gmerkt ha dassi eifach die missere vode ändergi öbertreit ha ofs chleid. ond s chleid gfallt mer natürli chli no super!!!!aber ebe, eifac de fruscht ned of dini freud vom chleid lo öbertrege!!!

24.04.13 12:14
MsJenaya 

Re: Hilfeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh nei, das isch ja ganz ärgerlech. la dr vo niemerm irede das öppis guet isch oder e optischi tüschig wo dir ned gfallt. Und wenns no so wär! du bisch dr Kund und dä het immer rächt. Das weiss sVerkoufspersonal ir Schwiez leider viel zwenig. Eifach mau ufe Tisch houe. Dis Kleid isch sicher ou tüür gnue gsi das me cha erwarte, dass dÄnderige guet wärdet. Hesch de dÄnderige im Brutgschäft lo mache?

 1 2
rächtsschutz   rechtsschotz   mitlerweile   umändrigschöste   unabhängigem   Brutgschäft   weggenommen   Zweit-Meinung   korrigiere   Zweitmeinung   schleunigst   kassestortz   Verkäuferin   Oberfrächheit   überraschung   sVerkoufspersonal   Hilfeee   Schneiderin   verbessern   unverbindlich