Hoi Mädels I bi grad uf der Suechi nach Hochzitsschmuck, Am liebste hätt i es Set mit Halschetti und Ohrering (villicht no es Tiara derzue). Jetzt hani mol wele umefroge ob und wo dir eure Schmuck kauft heit. Und villicht weit dir jo sogar es Foti inestelle? Ha zwar mini Ohreringli scho uf etsy bstellt, aber irgendwie hätt i jetzt doch gern e chli meh Blingbling I hoff übrigens es git nid scho sone ähnliche Thread?!
Merci viel mal Bow. Mein Schatz hat mir den Schmuck geschenkt, weil ich lange (bereits Jahre vor der Hochzeit, war einfach "MEIN" Brautschmuck (weist du was ich meine? Das Gefühl, "wenn, dann dieser")) von ihm geschwärmt hatte. Dass das Kleid auch super dazu past, war dann Glück.
Endli hani mi au chöne entscheide,ha mi Schmuck oh vo Swarovski. Mir isch wichtig gsi,das es chli en farbtupfer im ganze Styling git. Und so nebebi,ich liebe flieder und violett
jo das weissi ebe au noni isch so schwer!!dur das das mis kleid popös isch muess de schmuck ebe chli finer sie!! goh jetzt am samstig mit em mami i stadt und sie kauft mir das uf de geburi!!weiss aber au ned was!!so schwer!!