Hochzeitshaus Bad Ragaz |
|
1 2 3 4
|
14.07.09 16:26
winterbrautnicht registriert
|
Hochzeitshaus Bad Ragaz
War jemand von euch im Hochzeitshaus Bad Ragaz? Und kann davon berichten? Wie ist die Auswahl an Brautkleidern? Braucht man einen Termin oder kann man einfach vorbeischauen?
Merci für eure Infos
Winterbraut wird nun doch zur Sommerbraut. :-) am 24.7.2010 juhuiiiiii!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
20.07.09 11:02
winterbrautnicht registriert
|
Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz
Zeit zum warten hab ich ja noch. Denk ich. Silver 83 wär super wenn du mir Bescheid sagen könntest.
Was mir nur gerade Bedenken macht, wenn die so unfreundlich sind.... Sind die Beraterinne kompetent und ehrlich? Wie habt ihr das empfunden? Nadine123? wie waren die Änderungen am Kleid oder musstest du nichts ändern? den wenn man ja hier so liest wie es anderswo abgeht, da läufts mir kalt den rücken runter!
Winterbraut wird nun doch zur Sommerbraut. :-) am 24.7.2010 juhuiiiiii!!!!!
|
|
|
|
|
20.07.09 13:23
Sunshinenicht registriert
|
Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz
Hallo hallo mitenand
I ha mis Kleid au vom Hochzitshus. D'Bedienig isch würklich nöd sehr fründlich. Mir sind zwor die einzige gsi a säbem Nomittag, aber wäge dem isch es nöd besser gsi. Mini Schwöschter und mini Mama händ au nünt z'trinke abote übercho (und das obwohl gad e Kafimaschine danäbed gsi isch..... aber wa sölli säge... d'Kleider sind würklich mega schön! I ha au Glück ka und e Kleid zumene reduzierte Pris gfunde
Wa no wichtig isch... wenn ihr e Stola bruched.. unbedingt vorana aluege. Wonis Kleid kauft hat, händs mir eini geh und händ denn gseit, sie teged eini i da richtige farb mache. Die händs mer denn bim Kauf i dä Sack tue. I ha denn voll druf vertraut. Und zwei Täg vorem Hochzit hani die före gno.... ui, ui, ui, die isch viel viel zgross gsi und doppellagerig. I ha usgsä wie weni en Härdöpfelsack umibunde het...... has denn no vonere andere Schniderin verklinere lo... die hät en viertel vo dem Stoff brucht. Zum Glück hani sie denn gär nöd brucht wil so schös Wätter gsi isch
Wägem schniedere muend er au ufpasse. Woni s'erschtmol nochem kürze inigstige bi, hani gmerkt das es z'lugg isch. Aber d'Verkäuferin hät zerscht nu gseit es passi guet. erscht woni mi kli bewegt händ und fascht mini brüscht usigsprunge sind hät sie denn gseit, sie tegis obe no kli ine. I ha denn no e anderi Änderig wela. Sie häts mer so verkauft, wie wenn mer s'Kleid nur wäge dera vo mir gwünschte Änderig nomol müessti uftue. Noch da zweite Änderig isch denn mis Kleid um einiges änger gsi... da heisst, es hät ändlich passt.
Fazit: u schöni Kleider, wenn Rabatt sind sehr fairi Prise (sus eher tür). Bedienig isch unfründlich und bi da Änderige unbedingt vo afang a säge, was mer wett und am beschte au bi da Aprob noch da Änderige öpper mitne, wo ehrlich cha säge, öb alles stimmt, d'verkäuferinne sinds leider nöd...! Denn d'Änderige händ au en türe Pris (I ha CHF 320.-- zahlt für ineh und kürze)
So i hoff da hilft eu e bitzeli
lg
|
|
|
|
|
|
1 2 3 4
|