| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Hochzeitshaus Bad Ragaz
 1 2 3 4
22.07.09 16:30
Nepi 
Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz

Hallo Winterbrut

I bin au scho döt gsi, wo mir äs Kleid für mini Trauzügin gsuächt hend. S Personal isch sehr unfründlich gsi und kompetent hends mich au nö dunkt. Im Gägäteil, sie hend einem richtig öpis welä ufschnorrä. Wo mä inäko sind, hend mir s Gfühl ka, dass diä Lüüt denkäd, nei, etz kunt no öper.... Mini Trauzügin treit ä grossi Grössi. Do hens sofort gseit, sottigi Grössänä füäräds do nö, aber imnä Ton, dass mäs fast scho als Beleidigung hät könnä uffassä..... aber ebä, das empfindät jedä anderst.

Gang doch mol uf Chur ins Dolce Vita (www.dolcevita-chur.ch) go luägä. I han döt mis Brutkleid kauft. Sehr fründlich, sehr kompetent und äs schöns Ambiente. Sie hend au immer im August/September Usverkauf.

Zuletzt bearbeitet am 22.07.2009

23.07.09 14:40
Mausimaus

nicht registriert

Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz

Do schiinend jo e paar Oschtschwiizerbrüüt z si... Kennt denn öpper das Brutchleidergschäftli z Buchs (SG)? "Rosy für die Braut" ... oder so? Kennes nur vom durefahre und het amigs no schöni Chleider im Schaufänschter. Frog mi immer,wies döte echt isch? :-)



Muss no bitz Geduld ha...

23.07.09 18:07
silver83 

Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz

Hoi mausimaus, ich kenns nid. isch au niemert wo i kennä dört am postä gsi, han ämel nie öpis kört. ich chan jo mol frogä, aber am bestä machsch mol en termin ab. Brutchleider anprobierä isch jo soooooooo schön. ich will am liebstä au wieder, chostet jo nüt und vilicht würsch jo gad döt fündig...

Lg silver

Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

25.07.09 20:19
Nepi 
Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz

Hallo Mausimaus

I han zwar in Buchs keis Kleid kauft, bin aber sus mol döt gsi, weil i Haarnadeln mit Perlä gsuächt han. Und obwohl i nur das han welä, isch diä Damä sehr nett gsi. Oftmals sinds jo sehr unfründlich, wenn mä nur wäg so öpis klinem kunt.

27.07.09 15:07
hasi 
Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz

halli hallo

also i bi domols o im hochzitshus gse. i dena paarmol wo i doma gse bin (also kleid ussuacha, kleid abstecka loh und s'kleid noch dr ändrig nomol probiera und o noch mit minra trauzeugin 2 mol) han i verschiedeni erfahriga gmacht ka. i ha im gsamta 3 verschiedeni verkäuferina gsecha ka. 2 sind sehr nett gse und di einti so öbis vo furchtbar... has ihra denn o amol durch di blume gset ka, ob si dr job eigentlich gern machi, well spühra deg ma nünd davo!!!! i ha denn immer gad mit dr einta verkäuferin (wo i so nett gfunda ka ha) abgmacht, wenn si doma gse isch, bin i in lada ko. mis kleid hens o 2 mol müassa abändara aber ohni problem... d'erst mol hets ned ganz gstumma ka! mini mama isch dabei gse am s'kleid ussuacha und üs het ma immer öbis ztrinka abota ka und het sich echt uh viel zit kno ka. ma het mi denn sogär noch druf hi gwisa ka, das tschuah o noch aktion segen aber i sölli mir das noch überlega...

30.07.09 13:25
cyst 

Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz

Hallo zäme

ich gib jetz au no min senf däzue....
Ich han mis Traumchleid au bi Merys im Hochzeitshus in Bad Ragaz gfundä. Ich han also ä supper gueti bedienig gha, sie isch uh lieb gsie und het sich vool lang ziit gnoh. (was mer also brucht hät bi mir) Und ztrinke het sie mir au ahpote. Sie hät sich au a mich möge errinäre wo ich äs zweits mal bi go skleid ahlegä. Mir händ dän au für mini Trauzügin äs kleid gfundä sie treit au grossi grössi, das isch aber überhaupt keis problem gsie sie händ supper schöni kleider und sie het schlussentlich sicher öppe 5 zur uswahl gha, die tüent ihrä das kleid richtig maasschniedere. Das findi mega tol.
Ich han aber scho im hintergrund no 2 anderi Verkäuferinne gseh woni scho für mich dänkt han dass dä Bruef nöd srichtigä isch für die.... (die sind ja umähgloffe als wereds direkt vom Usgang cho ....)
ich wird uf jedäfall immer mit dä glichä verkäuferin abmache.

LG Cyst

01.08.09 15:37
winterbraut

nicht registriert

Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz

Ich werd jetzt mal als 1. nach Bubikon gehen, und mal schauen was es dort so hat. Und evt. gehe ich dann noch nach bad ragaz, werd mich aber anmelden Winterbraut wird nun doch zur Sommerbraut. :-)
am 24.7.2010 juhuiiiiii!!!!!

01.08.09 18:11
silver83 

Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz

ohh, ich es hät so schöni chleider ka in bubuikon viel spass bim aprobierä. und vilicht verroten dier di anderä wer si in bad ragaz ka hen und den chasch die bestimmt verchäuferin verlangä.

Lg und schönä obet

Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag

03.08.09 09:48
cyst 

Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz

Sali Wintherbraut, wenn du nach Bad Ragaz gehst melde dich bei Frau Testi an. Ich war bei Ihr für die Beratung, und sie war wirklich sehr guet....

06.08.09 14:51
zel 
Re: Hochzeitshaus Bad Ragaz

hallo ladies
ich würd mi froie wenn ehr mir chönd witerhelfe.
also ich chan welle au i bad ragaz hochzithus gah. aber ich finds kei tel nr und ehrich gseit, weiss nöd was d unterschied zwüsche zh-merys und bad ragaz hochzithuus isch. und vo wege uusverchauf--mery's macht nie uusverchauf zumindest mery's zh.
ps. wenn isch genau usverchauf?
lg
09.09.09--31.10.09

 1 2 3 4
Sommerbraut   unfründlich   dolcevita-chur   verkäuferinne   usverchauf   internettelefonbuech   Hochzeitshaus   elfenbeinfarbig   maasschniedere   sicherheitshalber   uusverchauf--mery   Oschtschwiizerbrüüt   Herrenabteilung   Brutchleidergschäftli   schlussendlich   Kleider   freundlichkeit   Räumungsverkauf   verhürotet   Winterbraut