Hochzeitskleider für füllerige Frauen |
|
1 2 3 4
|
|
|
|
|
|
10.01.12 06:52
sheilyn
|
Re: Hochzeitskleider für füllerige Frauen
jo danke üch i han also im voruus au zemmli schess gha, au wie tiinchen seid: es chleid? ech? wiiss???? i gseh jo us wie en elefant. aber es hed mi also ned so schlemm donkt, wie ech mer das vorgstellt han. ^^ i glaub ah dem tag, gseht eh jedi frau bezaubernd us. :)
also nor muet fraue! :) es ged för alles en kaschierig. grosse buse= obe ome öpis "schlechts" ohni gross rüscheli etc. grosses födli= imene A-cheid (a-rsch chleid? ) gseht mer das garned, es fallt denn sogar bezz schönner. grosse buch= "rüscheli" am rechtige ort. also bim buch chli omegsäumled ehm wie heissts... ah jo raffige! ond denn send die chleider no e so guet gstözt entweder met längs stäbli öber tallie, oder aber de broscht berich. das macht au vell us, i ben bide ahprob werkli erstuunt gsie, wie guet die chleider setzed ond t figur sech ahpasst. ond i han denn au en grossi oberwiiti ond han nor rein psychologisch för mech en BH ahgleid , aber eigentli so wie's chleid gsie esch, hättis garkein bh brucht, so guet hed das ghebed!
.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo. Ond am 26.02.12 wärdet mer en Familie!
Zuletzt bearbeitet am 10.01.12 06:53
|
|
|
|
11.01.12 15:49
nimbini
|
also nur so zum säge, nur will e frau chli fülliger isch, heisst das nöd, dass nur schlichti a-linie-chleider in frag chömed! das han ich nämlich bi mir au dänkt, aber ich hett uf kein fall irgend es schlichts 08/15 chleid welle.... ich han bi de hochzyt öppe chleidergrössi 46 gha und han trotz allem es prinzessinne-chleid treit, d'corsage obe isch üppig bestickt und schulterfrei gsi, ab de hüfte isch s'chleid bauschig worde mit eme rock us tüll.... und ich han sogar no gfunde, das ganze hät mich schlank gmacht! ich wünschti mir, feschti fraue würded sich meh traue, au chli uffälligeri hochzytschleider aprobiere, die dinger mached nämlich würklich e gueti figur! wo ich amigs i de bruutläde umegschliche bin, hani anderi festi fraue gseh, wo immer total langwiligi chleider agha händ, wil sie sich nöd getraut händ, was anders zträge, mega schad!
lg nimbini
|
|
|
|
18.02.16 16:29
Barbi88nicht registriert
|
Ich bin auch ein wenig mollig habe mein Traumkleid bei brautperle0627763030 gefunden, sehr nette Beratung bei Brautmode Perle in Unterkulm/AG, sie hatte auch genügend Auswahl ich war ganz überrascht, wieviele Brautkleider ich probieren konnte di zu gingen!
|
|
|
23.02.16 21:58
Saxgirl1992
|
Ich habe mein Brautkleid von Therwil BL "Brautmode Desiree": Suuper tolle Beratung und Kleider für jedes Budget und Grösse
|
|
|
|
1 2 3 4
|