Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt?? |
|
1 2
|
11.03.09 11:02
Cindy
|
Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??
Sali liäbi Brüt
Ich träge kei perle a dä hochziit, däfür hani alles mit strassstei. Etz sötti für mini frisur so haarnadle ha wo obe dra strass händ anstatt perle. so xehnds öpe us: http://www.brautschmuck.org/media/images...98465_150-2.jpg
Weiss ächt öper vo oi won ich söttig chan go chaufe? Wetts ebä nid bstellä, da ichs glii sötti ha unds gern wür gnau aaluege vorem chaufe.
Bi froh um jedi hilf.. merci vielmal..
Liäbs Grüässli Cindy
Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!
|
|
|
|
|
11.03.09 11:36
Cindy
|
Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??
Sali sabo
messi vielma. weisch ich han bi minre coiffeuse scho nahgfrögt, sie hätt xeit sie heged ebä kei.. und geschtr bini au scho chli bi coiffeurläde go fröge, und die woni gfrögt ha händ ebä au kei.. was häsch dänn du füren coiffeur?
grüessli
|
|
|
|
11.03.09 11:48
Cindy
|
aso ich wohne in züri stadt.. wie heisstr dänn? isches nid ä chetti odr so?
|
|
|
11.03.09 13:03
Cindy
|
uh ja isch scho nid gad am wäg.. hmmm.. ich luege mal na wiitr, abr falls i nix finde döfti namal uf dich zuecho??
|
|
|
|
|
11.03.09 13:47
Cindy
|
@ sabo ou das wäri supr, ich schaffe au i dä stadt züri, dänn wär das ja wüki supi, abr ebä i luäge etz zerscht namal. messi!!
@ frangipani wett ebä eich scho nid alli coiffeursalons i dä stadt go abklappere, bi etz abr voher na bi eim xi, wo zwar nix gha hätt abr womr än tipp gäh hätt.. weiss leidr nüm wie dä lade heisst, abr weiss wieni härechum =) ja das wär uh liäb wänn't bi dim coiffeur chöntsch fröge, wänni scho voher was gfunde han, tuänis sichr säge =) bi mim bruutchleidrlade hätts ebä nume so curlies zum inedrülle gha.. und diä gönd ebä nid bi däre frisur woni wett...
|
|
|
|
|
1 2
|