| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??
 1 2
11.03.09 11:02
Cindy 

Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


Sali liäbi Brüt

Ich träge kei perle a dä hochziit, däfür hani alles mit strassstei. Etz sötti für mini frisur so haarnadle ha wo obe dra strass händ anstatt perle. so xehnds öpe us: http://www.brautschmuck.org/media/images...98465_150-2.jpg

Weiss ächt öper vo oi won ich söttig chan go chaufe? Wetts ebä nid bstellä, da ichs glii sötti ha unds gern wür gnau aaluege vorem chaufe.

Bi froh um jedi hilf.. merci vielmal..

Liäbs Grüässli
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

11.03.09 11:08
sabo 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??

Hallo Cindy

ich han am vergangene Friitig mini zivil Hochzig gha. d'Coiffeuse hät mir mit genau so Haarnadle d'Frisur verschöneret - halt eifach mit Perle, aber mit Strassstei hät sies au gha.
Ich hetti die Haarnadle chönne poschte, aber ich hans ihne wieder zruggbracht.
Frag doch eifach mal bi Coiffeursalons nah, ob sie sottig Nadle händ unds dir allefalls au würdet verchaufe. Sött sicher keis Problem si!

Viel Glück däbi!
sabo

11.03.09 11:36
Cindy 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


Sali sabo

messi vielma.
weisch ich han bi minre coiffeuse scho nahgfrögt, sie hätt xeit sie heged ebä kei.. und geschtr bini au scho chli bi coiffeurläde go fröge, und die woni gfrögt ha händ ebä au kei..
was häsch dänn du füren coiffeur?

grüessli


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

11.03.09 11:40
sabo 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??

Cindy, dä wäri i dä nächi vo Winterthur!
suscht seisch mers, ev chann der die bsorge. oder läbsch i dä nächi??

11.03.09 11:48
Cindy 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


aso ich wohne in züri stadt.. wie heisstr dänn? isches nid ä chetti odr so?


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

11.03.09 13:03
Cindy 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


uh ja isch scho nid gad am wäg..
hmmm.. ich luege mal na wiitr, abr falls i nix finde döfti namal uf dich zuecho??


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

11.03.09 13:06
sabo 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??

Sicher, seisch mers eifach! Ich schaffe eh i dä Stadt Züri und dänn chönntemer ois au ohni Problem rasch träffä.
Mäld di eifach!

11.03.09 13:23
Frangipani 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??

Heh Cindy!
Aber in Züri gits doch soo viel Coiffeur, irgend eine wird doch die Haarnadle scho chöne verchaufe!? Ich gang au in Züri zum Coiffeur, gang am 4. April go d Probefrisur mache. Ich cha sie dänn sust mal fröge öbs setigi hetted?
Und wie ischs dänn mitem Brutkleiderlade, händs det nüt? I mim Brutlade händs au uu viel so Sache für d Haar gha...

11.03.09 13:47
Cindy 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


@ sabo
ou das wäri supr, ich schaffe au i dä stadt züri, dänn wär das ja wüki supi, abr ebä i luäge etz zerscht namal. messi!!

@ frangipani
wett ebä eich scho nid alli coiffeursalons i dä stadt go abklappere, bi etz abr voher na bi eim xi, wo zwar nix gha hätt abr womr än tipp gäh hätt.. weiss leidr nüm wie dä lade heisst, abr weiss wieni härechum =)
ja das wär uh liäb wänn't bi dim coiffeur chöntsch fröge, wänni scho voher was gfunde han, tuänis sichr säge =)
bi mim bruutchleidrlade hätts ebä nume so curlies zum inedrülle gha.. und diä gönd ebä nid bi däre frisur woni wett...


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

11.03.09 13:51
Frangipani 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??

Ja isch guet, ich frög sie gern! Weiss eh sälber gar nonig, öb sie mir au no so zügs wott id haar inetue? bi ja scho gspanne

 1 2
kompliziert   Haarnadle   Coiffeursalons   Coiffeuse   Probefrisur   verschöneret   Brutkleiderlade   persönlich   zruggbracht   coiffeur   coiffeurläde   schleier   irgendwänn   brautschmuck   müässtisch   strassstei   überchunt   frangipani   chönntemer   bruutchleidrlade