| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??
 1 2
11.03.09 13:56
Cindy 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


messiv ielma
häsch du dänn en schleier? chunt halt ebä druff a obs passt odr nid, mi mir hätt sie xeit falls i nix finde tüämr halt au nüt id haar, abr das wetti nid.. ha scho en schleier, abr ziäh dä dänn nachem apéro ab.. und dänn wetti ebä scho, dases na was schöns i dä haar hätt..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

11.03.09 14:13
Frangipani 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??

Ja ich han au en schleier. aber wirde dä dänn au nach de chile ziemli gli abzieh, finde en schleier ghört nume id chile. chum mir glaubs nachher sicher komisch vor
ja ebe, ich weiss ja au gar nonig was sie mit mine haar alles vorhät!

11.03.09 14:32
Cindy 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


ja finde schleier scho schön, abr irgendwänn nervt er dänn sichr, wilr im weg isch odr so =) hehe

was wottsch dänn für ä frisur? aso alli ufegsteckt? odr halb-offe?


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

11.03.09 14:37
Frangipani 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??

Da ich langi haar han, gaht ganz ufestecke scho mal nöd, hät mini coiffeuse mal gmeint... und ich hett gern so e halb-offni frisur, so hinde zämegno und liecht ufegno, aber doch lang.. wennd weisch wasi meine! isch chli kompliziert zum beschriibe...

11.03.09 15:05
Cindy 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


neinei verstah di scho, ich has genau glich.. han uuh langi gradi haar.. und sie hätt au xeit halb-offe isch am beschtä.. ich han alli haar glocket und dänn ebä au en teil ufegnoh abr immr nachli strähnli wo uselueget.. und die wo dune sind, händ dänn so schöni locke =) passt am beschtä..


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

11.03.09 15:07
Frangipani 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??

Ja so öppis stell ich mir au vor! Das gseht sicher genial us!

11.03.09 15:11
Cindy 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


ja voll! und ebä bi lange haar isches s'beschtä und vorallem wänn bim chleid kä träger häsch!
ich froi mi so mega fescht druff.. wänn hüratet ihr? im juni?


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

11.03.09 15:16
Frangipani 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??

ja, am 20. juni!
ah voll, wägem kleid? das wär ja super, han au kei träger!

11.03.09 15:25
Cindy 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


ja weisch sie hätt xeit es segi schönr, wänn nachli haare übr dä rugge falled wänn trägerlos und chli ruggefrei isch, wedr das alli haar streng dobe sind.. und ja mir persönlich gfallt das au viiiel bessr =)


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

20.03.09 10:35
Cindy 

Re: Ich sueche Haarnadle mit Strass, wer weiss womr das überchunt??


sali frangipani

aso du, müässtisch nüm bi dim coiffeur frögä wäge däne haarnadle.. ich han bimne coiffeur genau die richtige gfunde, sind zwar nid ganz günschtig xi, abr ha dänkt wänni schomal finde dänn muässi au zuäpacke..
etz bini wüki komplett iigrichtet.. han alles woni bruch

messi füd hilf =)
grüässli


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!

 1 2
schleier   müässtisch   coiffeurläde   Haarnadle   strassstei   coiffeur   zruggbracht   verschöneret   Coiffeuse   persönlich   überchunt   chönntemer   Coiffeursalons   frangipani   irgendwänn   Brutkleiderlade   bruutchleidrlade   brautschmuck   Probefrisur   kompliziert