| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
kleider der trauzeuginnen
 1
10.03.10 08:18
silver83 

kleider der trauzeuginnen

etz ischs offiziell, die erstä 12 wuchä überstandä mini trauzügin sich schwanger und geburtstermin isch 3 täg noch üserm hz!

was zerst chli en schock gsi isch, den hallo ihren ma isch au üser trauzügä und den wens baby an üserm hz oder in der nacht dervo chemt hetten mier kei trauzügä meh...

also hen mer üs etz entschiedä, dass mier gad mini liebstä zu üsernä trauzüginnä machen. also han i etz 3

aber etz chund mini chleiderfrog... es sind ganz verschideni frauä eini den endi 9tä monet schwanger (oder früsch entbundä?), eini ganz chli und fii, und di ander grossgwachsä und eher chli chreftiger statur aber nid dick.
ich wött, dass sie scho ehnlich usgsien, aber nid zglichä chleid a hen. han mier das so vorgstellt, dass es ei farb git, und jedi denn ihres chleid (der schnitt) sälber uswählt. oder würden ihr sägä, dass es au guet usgsied, wenn jedi es chleid noch wunsch, au in der farb, a hät. gsied das den nid komisch us?

wie würen ihr eu das wünschä und vorstellä?

Lg und dankä!


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

10.03.10 08:49
cuenca 

Re: kleider der trauzeuginnen

Hallo Silver

Ich chan mir das sehr guet vorstelle, dass zwar alli die glich Farb, aber nid s'gliche Chleid ahänd. Ich persönlich würd aber 2 Farbe wähle (denn es stönd nid alli Farbe allne glich guet) und so chan öper - wo jetzt die eint Farb nid eso staht - die ander chli meh bevorzuge. So z.B. wennd d'Farbe violet und lindegrüen häsch: öper häd es lindegrüens Chleid mit violette Schleife, e anderi violette Rock mit lindegrüenem Bolero und die 3. en violette Azug mit lindegrüene Schue und Huet.

Also ich chan mir das sehr guet vorstelle :-)

Ich finde, es sett denn eifach klar si, wer zu de trauzüge ghört und wer nid...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

10.03.10 09:40
minzentee76 

Re: kleider der trauzeuginnen

hallo!
wir haben 2 trauzeugenpaare. das thema ist bei uns auch sehr aktuell. die eine ist eher klein und sehr schlank, stellt sich ein langes kleid vor und die andere ist die grösste bei uns im bunde und auch sehr schlank und diese möchte eher ein kurzes kleid. mein problem ist, dass ich den beiden frauen nicht vorschreiben möchte, was sie anziehen sollen, denn sie bezahlen das kleid selber. wir haben bei unserer hochzeit das motto "green" und mein brautstrauss wird auch grüne rosen enthalten. habe ihnen also nur gesagt, dass es zu green passen sollte. jetzt kommt braun, lindengrün oder violett in frage. ich habe das glück dass ich beim kauf der beiden kleider dabei sein darf und so trotzdem vielleicht etwas einfluss nehmen kann...

silver, bezahlen sie die kleider auch selber?



10.03.10 11:23
Carmile 

Re: kleider der trauzeuginnen

hey silver

wow, das sind jo neuigkeite vo dinere trauzüging. wie i sicher scho mol gschribe han hend üsi drü bridesmaids genau sgliche kleid a, jedi hät eifach dä zum coral pink passende cremefarbige schal anderst um de hals bunde/gleit. i würd mi aber am beste imene obetkleidergeschäft go berote go. oder wie wärs mit sung sing oder wie die heisset?
het es kleid nöd allne drü passt, hettet mers so gmacht dass mer de gliche stoff, di glich farb für all gno hetet und jedi het ihre schnitt chönne wähle (kurz und lang gemischt). mer gfallt das halt, wenn all di genau glich farb hend. oder wenn ihne das gar nöd passt..denn nimm doch zwei farbe..di eine hät denn z.B. violett als grundfarb und e grüni scherpe, di ander umegekehrt. denn häsch me de wiederholigseffekt. i han aber au glück gha dass das kleid wo i für mini mädels usgsuecht han, ihne au gfalle het. mer hend aber au zerst skleid gha und denn smotto echli druff ufbaut, eifach will mer die zerst usgsuecht hend.

bi üs zahlets ihres kleid selber. evtl. schenket mer ihne dfrisur. aber pro kleid 350 fr. x 3 und denn no was fürd trauzüge etc. findi zviel. v.a. planet mer fats alles selber und sie mönd rel. wenig mache.

liebe gruess carmile


16.03.10 17:11
silver83 

Re: kleider der trauzeuginnen

@cuenca
das mit dä 2farb han i au scho in betracht zogo. mol luegä wies sies wön. isch jo so, das evt nur 2 chömen will die erst jo im spitol si chönt... und den hettens evt gar kei verbindig zu änemd. mier findend glaub scho ä farb wo allnä stoht. und suscht sind dini zämästelligä vu dä farbä würkli no ä super idee. gad das mit em bolero, oder em huet gfallt mier no super.

@minzentee76
ja sie zahlens sälber, aber machen das u gern. sie hetten sich e fürs hz neu ikleidet und den segs gad au schön mol so es chleid go chaufä zgo. mier gön zu nem online abüter. ich han scho mis hz chleid vu döt und mini trauzügin ihres erstä chleid, wo ezt nümä meh passt... aber da mier sehr zfridä gsi sind, sichs für üs klar, dass mier dört härä gön, den hens superschöni chleider zu nem super priis... und es stimmt für alli 3. das sich mier au wichtig.

ich wött ihnä au nid vorschribä, was sie azlegge hen wills sis jo sälber zahlen. aber sie wönn sich noch mier richitä und ich find das uuuu liebä vu ihnä.

@carmile
ja diä neuigkeitä hen mi au chli schokiert aber etz isch alles greglet und lauft wieder... sie häts mier extra scho in der 6tä sw verzehlt und uuu es schlächt gwüssä ka. aber so ischs, mä chans planä wie mä will, öpis chan immer no anderst laufä

findä dini idee au no schön mit dä anderst farbigä schals. mol lugä was derzue sägen. mier werden zu sunsing go, vu dört han i mis chleid au scho und bin sehr zfidä gsi. sie zahlens ebä au sälber. ich han au vor ka, der trauzügin schminkä und frisur z zahlä, etz bi 3 ischs aber scho chi viel. han mier au denkt, dass ich ihnä eifach dfisur oder zschmikä zahlä.

wie machen ihr das, gön ihr alli zum glichä friseur und lön eu döt au schminkä oder zu verschidenä... isch jo au no ä ziitfrog, dass alli zämä fertig sind.

Lg und dankä viel mol für tipps






.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

16.03.10 21:57
Franziska

nicht registriert

Re: kleider der trauzeuginnen

@silver, aha, hab deinen Eintrag erst heute gesehen. Dann ists jetzt offiziell....

Schön, das ihr eine Lösung habt, ich freu mich sehr für dich, euch!!
Das mit den verschiedenen Schals könnte sehr lässig wirken, bin gespannt, aber die haben ja so tolle Kleider da, das wird eher die Qual der Wahl

Wir gehen ins gleiche Frisör- Geschäft aber wir haben 2 verschiedene Personen die uns bedienen.
Ich hab länger zum schmincken und meine Trauzeugin länger für die Haare, so sind wir in etwa zusammen fertig! Ich zahl ihr die Frisur.

Lg ond machs guet Franziska

26. Juni 2010

 1
geburtstermin   wiederholigseffekt   verschiedenen   minzentee76   zämästelligä   brautstrauss   trauzeuginnen   trauzeugenpaare   verhürotet   verschiedene   chleiderfrog   kleider   lindegrüene   lindegrüens   cremefarbige   lindegrüenem   obetkleidergeschäft   grossgwachsä   vorschreiben   bridesmaids