| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kopfschmuck
 1 2 3 4 5 .. 7
11.01.10 15:38
silver83 

Re: Kopfschmuck

also ich han mich für en hoordroht entschiedä, ich hans mir muggi gsie und findä das u schön, da mier es diadem chli zfest prinzässin wer, und das gar nid zu mier passt.
www.heiraten.ch/forum/thread.php?board=1...6&page=4#30

bstellt han is nu nid bin mier nid sicher öb is mit chli umägügslä no nämwo güstiger kriegä (sparfüchsin in mier)
www.kleidertraum.com/kopfschmuck/diademe...raht/index.html

ich han mier so in etwa diä frisur vorgstellt
www.hochzeitsforum.de/attachments/archiv...en-frisur-3.jpg

Lg


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag


Zuletzt bearbeitet am 11.01.2010

11.01.10 15:45
speedy 

Re: Kopfschmuck

Hey Carmile
Ja, mein zweiter Link ist auch ähnlicher wie die Kämme von Rhomberg. Aber beim geflochten meine ich etwas ganz anderes. Eher "zöpflet" halt. Ich habe die Bilder auf meinem PC zu Hause gespeichert, hänge dir heute Abend noch zwei / drei Bilder hier rein.
Eigentlich denke ich, es reicht, wenn du der Coiffeuse Bilder von deinem Kopfschmuck mitbringst. Hat ja keinen Sinn, wenn du etwas kaufst, das du dann eventuell doch nicht brauchst..
Liebs Grüessli
Speedy

11.01.10 15:48
chichi 

Re: Kopfschmuck

silver, genau so öppis hani gsuecht - danke für d bilder! (es diadem isch ebe au chli zu prinzässlihaft für mich)
wänns du irgendwo billiger findsch, bini froh, wenn mer seisch wo. Ich wird sicher au mal chli umeluege.

<3 Wir freuen uns riesig auf den 16. & 24. April 2010 <3

11.01.10 15:50
silver83 

Re: Kopfschmuck

gäll, das isch u schön! ja den luegen mier etz beidi, 4 augä gsien meh als 2

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

11.01.10 15:52
speedy 

Re: Kopfschmuck

Hey Silver! Dini Frisur gseht im Hinterchopf jo au zöpflet us, oder? Jetz nur no ebe uf de Site so chli es Buurezöpfli und denn isch es au öppe das, won ich mir vorstell.

11.01.10 15:57
peja 

Re: Kopfschmuck

ich habs mit meiner coiffeurin schon mal besprochen.. sie hat leider solche curlies u.ä. nicht im salon. so kaufe ich ein paar curlies und einfache spängeli und dann schauen wir es gemeinsam bei den proben an.. wenn es noch mehr braucht, kann ich ja dann immer noch dazu kaufen.. bei dobi.ch gibt es die übrigens nicht soo teuer.. 4stück für ca. 15.00

11.01.10 16:05
silver83 

Re: Kopfschmuck

ja den häsch jo scho mol en ahlats punkt meh. mier gfallt au diä sehr guet
www.collegebound.net/blog/wp-content/upl...ma-watson1g.jpg

ich wött ebä nid ä ganz so ä "perfekti" frisur wo alles glattgspayt isch. di erst han i nu als bispiel wie der hoordroht den im hoor usgsied. isch aber au sehr schön.

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag


Zuletzt bearbeitet am 11.01.2010

11.01.10 16:12
Muggi 

Re: Kopfschmuck

hallo ihr liebe
Ich ha mis Diadem Hoorreif vom Cinderella wenn öpper ide nöchi vo basel wohnt! Vilicht hets die jo no

grüessliii muggi


Glücklich Verhürotet sit 12.9.09

11.01.10 16:27
sheilyn 

Re: Kopfschmuck

mir gefällt der kopfschmuck den speedy gepostet hat sehr!
sowas stell ich mir auch vor, oder aber auch evt was anderes :D ich ahbe noch NULL ahnung!

was ich ganz sicher NICHT will ist ein kröndli/diadem, das find eich "kindisch" ich bin keine prinzessin ^^ aber nichts gegen die die eins wollen/hatten!! es ist einfach nichts für mich. ;)


mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

11.01.10 16:43
speedy 

Re: Kopfschmuck

Jo gsehsch, silver, genau so wie das letschte Bild wo du de Link ine gstellt hesch, so schräg obe dure au no es zöpfli. Irgendwie so will ichs ebe au, chli zöpflet, chli glöcklet, aber doch eher wild als gebändigt.
@sheilyn: eigentlich wäre ich gerne prinzessin, ist ja nur an diesem einen Tag. Aber als ich im Brautladen die Diademe probiert habe, haben sie mir gar nicht gefallen. Da hab ich beschlossen, dass ich auch ohne Prinzessin genug bin. Es gibt aber schon auch Frauen, bei denen das Hammermässig aussieht.

 1 2 3 4 5 .. 7
verTRAUED   probefrisur   hochsteckfrisure   Strasssteinchen   hochsteckfrisur   modeschmuckladen   Winti-Brut-Träffe   Rhomberg   Kristall-farbenen   märchenhochzeit   Schmuckgeschäfte   Schmuckgeschäften   schlussendlich   Wahrscheinlich   Hochzeitsfrisur   haarschmuck   brautkleider-online   einfach   Kopfschmuck   schmuck