| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kopfschmuck
 1 2 3 4 5 .. 7
11.01.10 19:13
sheilyn 

Re: Kopfschmuck

ist halt geschmacks sache, mir ist es zu kitschig. aber das ist bei mir wohl schnell möglich. ich steh eh nicht so auf schmuck und märchenhochzeit und prinzessin will ich ganz und garnicht sein ^^...

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

18.01.10 11:28
Freudepur 

Re: Kopfschmuck

Hallo

Ich werde ein Diadem tragen. Habe nicht wirklich immer schon davon geträumt aber als ich zu meinem Traumkleid von der Verkäuferin eines aufgesetzt kriegte wars perfekt. Es passt einfach genau, auch zu der Frisur die ich mir vorstelle. Es wird aber nicht so ein richtiges Krönchen das vorne in den Spitz hochgeht. Es soll auch nur ein dezentes sein, heisst nur höchstens zwei cm hoch. Und bei dem Kleid fällt das Diadem wahrscheinlich gar nicht so auf



18.01.10 11:39
Pamuya 

Re: Kopfschmuck

Ich träumte immer von der Märchenhochzeit, inklusive Diadem. Mittlerweile sehe ich dies aber etwas nüchterner und es ist mir schlicht und einfach zu kitschig. Ebenfalls hätte ich für mich persönlich eher das Gefühl Geld aus dem Fenster geschossen zu haben, da ich ein Diadem nie mehr tragen würde. So werde ich mich entweder für keinen Kopfschmuck entscheiden, oder für einen schlichten Haarreif, den man auch an anderen feierlichen Anlässen wieder tragen könnte.

Mal schauen für was ich mich schlussendlich entscheiden werde :)

*****Am 10.07.2010 isch üse grossi Tag! Mir froied üs mega!*******

18.01.10 11:56
Carmile 

Re: Kopfschmuck

Diademe find ich im Internet zwar immer schön anzuschauen, aber sonst mag ich die Frisur lieber natürlicher. V.a. wenn das Kleid schon bestickt ist etc. Mir gefällt eine eher schlichte Frisur mit grossen Locken und evtl. einer Blume am Besten. Steht mir aber auch definitiv besser als Diademe udn Haarreifen, da ich dafür absolut nicht die richtige Kopfform habe :-) Schaut einfach komisch, aufgesetzt aus.



Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich

24.01.10 22:39
Carmile 

Re: Kopfschmuck

juhuu, han mini hochzitsfrisur gfunde. mer sind hüt ar hz chur gsi und döt hani bim coiffeur wo i ziemlich sicher dfrisur werd loh mache chönne e probefrisur loh mache. und es isch alles ganz anderst cho als i denkt han. han immer denkt hochsteckfrisure passet mer nöd, aber die isch eifach superschön worde. abstrahl.

hinte alles glockt hochgsteckt und vorne di kinnlange franse gwellt. däzue ufde einte site en zopf inegflochte *grinszuspeedy*.

dfrog isch jetzt nur no ob i hinte söll sowas glitzerigs perligs i form vo dene kämmli id hoor tue oder obe es chlises diadem (ha und obe schribi no im letschte bitrag dass i das nöd wött). aber ebe, würd no guet usgseh und min schatz stoht uf das zügs. bin mer nur nonig sicher obs zu kitschig isch. anderersits gseht dfirsur gad ufde fotene ohni sowas halt weniger guet us. die schöne locke gseht me wie zwenig ufem bild, sondern meh eifach e bruni flächi. het das nie denkt. drum düberleggig vomene diadem.

bin hüt also mit dere neue frisur überall umestolziert und mer sind denn ab in quellhof üs die zimmer go loh zeige. will de eine agstellte so freud gha hät a üsere freud wiederum, hät er üs sogar no penthouse suite für 10 000 chf pro nacht !!! zeigt, mit option dass mer au no döt chöntet fotosession mache falls mer wönd. han gmeint i spinn :-) aber isch en tolle tag gsi.



25.01.10 11:38
speedy 

Re: Kopfschmuck

Hey Carmile
Also wenn du mit em Gedanke spielsch und jo scho weisch, dass din gg druf stoht, denn würd ich das mit em Diadem an dinere Stell ächt mache! Ich bi sälber eher degäge gsi und ha denn irgendwenn use gfunde dass es mim Liebschte überhaupt nid gfallt. Am liebschte hätt är au wenni ungschminkt würd cho. Aber wenn du eine hesch, wo an eurem grosse Tag e Prinzässin will, denn gniess es doch!
Das mit de Fotosession tönt jo ächt genial!
Wohrschinlich sind unseri Frisure denn scho rächt ähnlich. Ich ha mir jetz e paar Föteli uf eis A4-Blatt druckt und nimm das denn mit zu de Coiffeuse. Und zu üsem Winti-Brut-Träffe am Fritig.
Also, denn no e schöni Wuche und bis gli.
Liebe Gruess
Speedy

25.01.10 11:44
Carmile 

Re: Kopfschmuck

hey speedy

jo das mit em diadem isch halt sone sach. möcht nöd unbedingt zu mädchenhaft usgseh :-) und ihm gfallt das ebe gnau. mol luege. i nimm aber sfoti mit de probefrisur vo gest a üses treffe mit plus de schmuck wo i scho han. und natürlich sganze bastelzügs wie kärtli etc.

bin gspannt was für frisure du usegsuecht häsch freu mi scho ufde fritig!


25.01.10 11:51
peja 

Re: Kopfschmuck

carmile.. wänns ihr beidi schön findet würde is mache.. hauptsach isch aber, das du di dämit wohl fühlsch, bisch schliessli ä tag so am umelaufe.. :-)

das mit dä suite isch natürli dä hammer! han die scho uf fotis gseh, gäll isch sicher unglaublich.. zum fotis mache, wär das ja no ä idee..

25.01.10 11:52
Pamuya 

Re: Kopfschmuck

@ Carmile

Und wie wärs denn miteme schöne Harreif? z.b. mit zwei Dräht? Denn hesch doch was wod uf de Föteli xsehsch aber sisch nöd ganz so prinzessli haft

liebs Grüessli

*****Am 10.07.2010 isch üse grossi Tag! Mir froied üs mega!*******

25.01.10 12:29
Ellie 
Re: Kopfschmuck

also so wie ich carmile verstehe, gefällt das diadem nicht beiden, sondern vorallem ihrem freund und sie selbst findet sich damit zu mädchenhaft (was ich total gut verstehen kann). ich würde es nicht ihm zuliebe tragen; bin überzeugt, du bist für ihn an diesem tag so oder so die schönste - und wenn du dich richtig wohlfühlst, wirkst du automatisch noch schöner!

 1 2 3 4 5 .. 7
schmuck   Schmuckgeschäfte   märchenhochzeit   Winti-Brut-Träffe   Schmuckgeschäften   haarschmuck   hochsteckfrisur   Hochzeitsfrisur   modeschmuckladen   schlussendlich   Kopfschmuck   Wahrscheinlich   hochsteckfrisure   Strasssteinchen   probefrisur   brautkleider-online   Rhomberg   Kristall-farbenen   einfach   verTRAUED