| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach
 1 2
17.05.10 13:30
nicarina1985 

Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach

Hallo Leute

ich habe noch ein Problem wegen meines Make-ups.. ich habe mich 2 mal probeschminken lassen, bin aber irgendwie immernoch nicht so überzeugt, jetzt möchte ich gerne mal zu einer professionellen gehen, nur habe ich leider keine Ahnung, wer seine Sache gut macht, habe ein bisschen nachgeforst jedoch haben seehr wenige eine Homepage oder zusätzliche Infos. Ich bin dankbar für jede Empfehlung in dieser Umgebung.. Am Liebsten wäre es mir wenn diese auch noch vor Ort kommen kann um mich zu schminken, damit ich mein kleid nicht noch versaue beim anziehen..

Vielen Dank..



17.05.10 13:34
Carmile 

Re: Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach

hey nicarina

direkt empfehle chan dr leider niemert vo dere region. in sg wär sicher min coiffeur fürs standesamt guet, sin stil gfallt mer sehr und ich bin sehr wählerisch :-) ob er heichunt, denkes eher nöd.

wägem kleid azieh etc.würdi nöd öppert heibstelle. will es kleid leisch eh so a, dass inestigsch. egal ob de coiffeur hei chunt oder nöd, das ziehsch noch em make-up mache a. aber es isch natürlich stressfreier wenn gad näbert heichunt. gosch du denn au no zum coiffeur oder ghörsch du zude kurzhoor ladies wo sich selber frisieret? :-) sorry, weiss es nümm was für e frisur du häsch.

lg

17.05.10 13:44
nicarina1985 

Re: Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach

fürs Standesamt dueni mi selber schminke i glaub das kriegi au no ane.. nei zums chleid azieh bruchi au nu mini trauzügin.. es isch nu eifacher wänni schleid dänn gad scho aha wänn sie mi schminkt.. will wäni dän inestieg machis nöd voller schminki..

i gang no zum coiffuer.. will i han mitlerwile chli längeri hoor has extra wachse loh.. mach e frisur wo en teil offe isch und en teil zue.. het voll guet usgseh mit grose locke.. sie hät mi au scho probegschminkt.. sie machts au nöd schlächt aber irgendwiä isches nöd diä schminki woni wott.. mini muetter hät mi au scho probiert zum schminke aber da isch gar nöd gange.. isch viel zviel gsi für mich.. hmm han nu dänkt dasi mol chan vorbi und evtl cha sie mi gad berote was am schönste isch für mich..

17.05.10 13:59
Carmile 

Re: Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach

hey nicarina

chunt denn dini coiffeuse au hei? falls nöd, findsch bi eu im dorf niemert wo guet chan schminke? villicht häsch jo glück und es meldet sich e stylistin usem forum.

wägem kleid alegge, i chum irgendwie immer nonig ganz druss :-) häsch du denn sones special kleid wo du nöd chasch inestige sondern wo du über de kopf muesch azieh? mer het bis jetzt jede stylist, coiffeur gseit, i söll sicher nöd es kleid vorher azieh und denn mi loh schminke. puder chan schnell mol chli abebrösmele oder skleid isch im wäg für de stylist zum di guet chönne zschminke, jenochdem was für en unterrock no häsch. drum i loh zerst alles mache, denn gohni ufs hotelzimmer und stig mit de fuess vora in unterrock und glichzitig is kleid. oder verwirr i jetzt bi dir öppis? :-) denn muesch es sägä.


17.05.10 14:11
Gloeggli 
Re: Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach

Mini Coiffeuse wo au Visagistin esch werd zo mer Hei cho. Ich werde mis Chleid aber au erscht azieh, wenn sie met allem fertig esch.

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

17.05.10 14:14
nicarina1985 

Re: Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach

gloeggli chunsch dänn du vo därä region?

@Carmile: jo i muess mitem chopf zerst ine.. aber da mitem puder stimmt.. dänn schafi das sicher au anderst.. lieber im chleid drin dFläcke wiä usedra..


17.05.10 21:40
Gloeggli 
Re: Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach

@ Carmille, nei chome usem ZH-Onderland. Han eifach mini Meinig zom Azieh bom Chleid welle säge. Ned dasi öbber i euchere Region wösst.

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....

17.05.10 22:42
bettinli 

Re: Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach

also bi mir chunt s'chleid au über dä chopf. sie hät gmeint äs tüechli ufs gsicht

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

18.05.10 08:14
nicarina1985 

Re: Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach

also es isch jo lieb das ihr mir tipps gebed wägäm brutkleid.. i brücht aber eigentli en tipp bezüglich kosmetikerin.. Bettinli wo duesch dänn du di schminke loh? du bisch doch au vo St. Galle Umgebig oder?


18.05.10 13:32
bettinli 

Re: Kosmetikerin Raum Arbon bis Rorschach

i gang zum elite coiffeur und diä düänd mi au schminke.. aber es isch jetzt nöd würkli dä hammer gsi.

zerscht hani im bodyshop wöllä, aber döt muäsch di im lade (also eigentli grad im schaufenschter) schminke lo. da han i den chli blöd gfundä.

ä anderi möglichkeit han i no überleit zum im yves rocher ladä obe ine go schminke lo. cha dir aber nöd sägä wiäs döt isch

********** Unser Fest findet am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

 1 2
schminke   ZH-Onderland   Bettinli   coiffeur   zusätzliche   Kosmetikerin   abebrösmele   probeschminken   gschäftsinhaber   stressfreier   Ostschweiz   Rorschach   schaufenschter   professionellen   probegschminkt   gsichtsbehandlig   nachgeforst   ursprüngliche   möglichkeit   standesamt